کاشت ناخن انواع کاشت ناخن آموزش کاشت ناخن پودری شادلین بیوتی-رژ دونی

در صورتی که از پرایمر به درستی استفاده کنید چسبیدن ناخن ها بهتر انجام می شود. نکته ی مهم در مورد پرایمرها اسیدی بودن آن ها می باشد بنابراین در صورت استفاده باید جانب احتیاط را رعایت کنید. در مرحله ی چسباندن ناخن ها بعد از هر بار چسباندن ناخن چند دقیقه آن را محکم نگه دارید. بعد از این که کاملا چسبیده شدند آن ها با توجه به سلیقه ی خود کوتاه کنید. همچنین اگر حین چسباندن اشتباهی رخ داد و مجبور به برداشتن ناخن شدی بلافاصله آن را درون آب قرار داده، خشک کنید و مجددا بچسبانید. در این روش جالب از انواع کاشت ناخن با استفاده از دو رنگ همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی ناخن به ادغام کردن این دو رنگ در یکدیگر پرداخته و حالتی از تنالیته فید شده ایجاد می نمائیم به طوری که مرز محو شدن این دو رنگ در یکدیگر قابل تشخیص نباشد.

همچنین امروزه بیشتر دختران دوست دارند ناخن های خود را متناسب با مراسم و جشن های مختلف طراحی کنند. یکی از طراحی های کاشت ناخن دخترانه برای جشن هالووین طراحی انواع مدل های خون آشام می باشد که جزو یکی از طراحی های متفاوت کاشت ناخن ها می باشد و مورد توجه دختران نوجوان قرار می گیرد. می‌دانستید که ناخن‌ها اصلاً نفس نمی‌کشند؟ اکسیژن ناخن‌ها از طریق رگ‌های زیر پوست تأمین می‌شود؛ نه سطح بیرونی ناخن! ممکن است بپرسید پس چرا وقتی ناخن‌های کاشتم را برمی‌دارم، احساس سبکی می‌کنم و ناخن‌هایم نرم‌تر از پیش احساس می‌شوند. در پاسخ باید گفت زمانی که ما از لاک ناخن معمولی یا هر محصول ناخن دیگر استفاده می‌کنیم، رطوبت یا چربی‌هایی که پوست ما تولید می‌کند، با سرعت کمتری از زیر ناخن به سطح ناخن راه پیدا می‌کند.

  • لامپ این دستگاه ها عمر کوتاهی دارند و این یک عیب بزرگ برای این دستگاه ها شناخته میشود و زمان خشک شدن ژل در این دستگاه بسیار طولانی بوده است.
  • ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش های دیگر کاشـت ناخن مواد بیشتر مصرف میشود.
  • این نوع کاشت، هم با استفاده از پودر و هم با استفاده از ژل قابل اجرا می باشد.

نوع دیگری از کاشت ناخن کاشت سیلک است که همانند کاشت ناخن فیبر می‌باشد و تنها تفاوت شان در جنس آنهاست. سیلک مانند یک پارچه است و برای ناخن‌های شکسته شده استفاده می‌شود اما فیبر رشته ای شکل بوده و استحکام بیشتری نسبت به سیلک دارد. هر دوی این کاشت زیرمجموعه کاشت فایبر گلاس می‌باشند و قدمت زیادی نسبت به انواع دیگر کاشت‌ها دارند.

سرفصل های دوره مبتدی و پیشرفته کاشت ناخن

پلی ژل یا ژل پمادی نوعی از مواد کاشت ناخن با ژل است که به صورت تیوپی در بازار عرضه می شود. پلی ژل نیز مانند سایر ژل ها در ۲ نوع هارد ژل و سافت ژل و در رنگ های مختلف موجود است. داشتن ناخن هایی زیبا، مستحکم با ماندگاری بالا با کاشت ناخن با پلی ژل امکان پذیر است.

در این روش بدون استفاده از هرگونه مواد حساسیت زا تنها با گذاشتن الیافی طبیعی که همانند کاغذهای بریده شده می باشد، به کاشت ناخن پرداخته می شود. نسبت به لاک های عادی و دیگر لاک ها از دوام خوبی برخوردار است. بعضی افراد ترجیح می دهند روی کاشت خود، از ژلیش برای طراحی استفاده کنند. این مدل مناسب ناخن های باریک و کشیده و انگشتان کشیده می­باشد. توجه داشته بشید که این مواد شیمیایی قوی هستند و در هنگام تهیه می توانند سمی باشند.

چه افرادی نباید کاشت ناخن انجام دهند؟

این کار را می‌توان دو تا سه بار تکرار کرد و بعد یک لایه تاپ کت زد. بنابراین اگر آموزشگاهی دوره ای برای آموزش کاشت ناخن برگزار می کند بایستی طرح درسی مشخصی داشته باشد تا هنرجو بداند در هر جلسه چه مباحثی را آموخته و چه مباحثی را هنوز نیاموخته است. خیلی از بانوان به دنبال آموزش کاشت ناخن در منزل هستند، چرا که بعضی خانم ها علاقه ای به حضور در سالن های زیبایی ندارند. بعضی دیگر نیز به دلایلی نظیر مشغله های کاری فرصت رفتن به سالن های زیبایی را ندارند.

مقایسه انواع روش های کاشت ناخن

همانطور که قالب را نگه داشته‌اید دست خود را زیر دستگاه UV بگذارید و 60 تا 90 ثانیه صبر کنید تا ژل خشک شود. اگر چسبندگی داشتند مجدداً با استفاده از پد آغشته به کلینزر، چسبندگی سطح ناخن ها را بین ببرید. برخی خانم ها تحمل گذر این زمان را ندارند و ناخن هایشان در مقایسه با قبل بدتر شده بنابراین دوباره چرخه معیوب کاشت ناخن را انجام می دهند؛ کاری که به شدت می تواند به سلامت عمومی فرد لطمه بزند. همینطور روش کاشت ژله‌ای 15درصد و روش‌های کاشت‌ دیگر تنها 5 درصد مخاطب دارند. روش کاشت پودری، به نوعی روش کاشت مادر است و اکثرا با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد.