کاشت ناخن انواع کاشت ناخن آموزش کاشت ناخن پودری شادلین بیوتی-رژ دونی

در انواع کاشت ناخن به روش گیاهی یا فیبر بدون استفاده از هرگونه مواد حساسیت زا تنها با گذاشتن الیافی طبیعی به عنوان تیپ که همانند کاغذهای بریده شده می باشد، به کاشت ناخن پرداخته می شود. مواد کاشت ناخن فیبر مانند مواد ژله ای بوده اما دارای فرمولاسیونی متفاوت از مواد کاشت ژله ای ناخن می باشد همچنین پس از هر مرحله، باید دست را درون دستگاه UV قرار داده و به روش معمول سوهان کشی انجام شود. وقتی که مواد کاشت ناخن از خود ناخن به هر دلیلی جدا شده یا فاصله بگیرد و چسبندگی خود را از دست داده باشد اصطلاحا می گوییم که ناخن، هوا گرفته است. این فاصله ایجاد شده بین مواد کاشت و سطح ناخن، بهترین محل برای رشد قارچ و عفونت های ناخن می باشد و علاوه بر آن نارضایتی بانوان را به همراه دارد. بنبابراین هواگیری ناخن کاشته شده از اصول اولیه در آموزش کاشت ناخن می باشد.

  • 30- اگر به طراحی های ساده برای ناخن های خود علاقه دارید می توانید از دو رنگ مکمل هم استفاده نمایید و برای زیبا تر کردن آن ها از تاپ مات ناخن استفاده نمایید.
  • توجه داشته باشید که کاج نیل هیچ شعبه ای ندارد و تنها راه های ارتباطی با فروشگاه برای خرید حضوری و اینترنتی در قسمت تماس با ما ذکر شده است.
  • چسب ناخن حساسیت‌زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشت ناخن حساسیت داشته باشند که در این صورت پوست آن ها دچار اگزما شده و باید هر چه سریع تر ناخن‌های مصنوعی خود را بردارند.
  • کاشت ناخن در واقع فرایند آرایش و زیباسازی ناخن با استفاده از تجهیزات مخصوص، مواد مختلفی را با دوام بالا بر ناخن طبیعی شما قرار میدهند و شما تا زمان رشد ناخن طبیعی خود از هر گونه عملی بر ناخن های خود آسوده خواهید بود.
  • در نهایت پس از شرکت در آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید.

اما به طور کلی بعد از سپری شدن سه یا چهار هفته از کاشت ناخن شما باید برای ترمیم ناخن های کاشته شده ی خود اقدام نمایید. برای داشتن ناخن های بلند و گذاشتن مواد پودر و ژل روی آن، باید روی ناخن های طبیعی تیپ گذاری شود. (با کلیک روی لینک آبی در مطلبی جداگانهتیپ گذاری ناخنرا آموزش ببینید). می توانید تیپ های ناخن را از هر فروشگاه لوازم کاشت ناخنی تهیه نمایید ولی باید دقت داشته باشید که همه آنها کیفیت یکسانی ندارند.

انواع روش های کاشت ناخن

اگر در کاشت ناخن حد فاصل کوتیکول و مواد گذاری که حدود 1 میل است رعایت نگردد، کاشت ناخن هوا می گیرد. برای هوا نگرفتن باید بر روی ناخن ها در آخر سوهان کشی دقیقی با زاویه 45 درجه انجام شود. کاشت ناخن زیبایی زیادی را به دستان شما هدیه می کند و برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است. در این روش پس از انجام شدن کامل کار کاشت ناخن ها از یک رنگ پایه برای ناخن ها استفاده می شود و پودر های کروم را بر روی ناخن ها می مالند سپس از لایه ای محافظ استفاده کرده و پودرهای اضافی را پاک می کنند. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت باید تمام ناخن های دو دست یک شکل باشند در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. اگه فردی نسبت به پودر و لیکوئید آلرژی داره خب ژل گزینه مناسب تریه، سوهان کشی زیادی نداره، آسیب کمتری به ناخن وارد میشه.

عوارض کاشت ناخن برای ناخن کار، زود بازنشسته نشی!

عفونت قارچی ناخن به شدت واگیردار است و از یک نقطه از بدن به سرعت منتقل می شود و می تواند پوست مو را هم درگیر کند. حتی این احتمال وجود دارد که این عفونت اطرافیان فرد را هم درگیر کند. راه‌های درمان بستگی به نوع آسیبی دارد که به ناخن‌ها وارد می‌شود. اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها و موارد لازم درمان صورت می‌گیرد. در مورد جدا شدن ناخن از سطح هم درمان به این‌ صورت است که ناخن باید از جا در آورده شود.

دستگاه های یو وی قادرند تمامی برند های ژل کاشت و ژلیش ناخن را خشک نمایند. داستر ناخن پودری اکلیلی همانند شوگر و شیمر می باشد که برای طراحی و دیزاین روی ناخن استفاده می شود. 26- اگر به طراحی انواع میوه روی ناخن های خود علاقه مند هستید می توانید بنا به سلیقه خود ناخن ها را با استفاده از شابلون و یا قلم طراحی طراحی نمایید.