چگونه 5 Sens عطر تمیز را مقرون به صرفه می کند – WWD


دیویا گوگن، انگشتان پای خود را با برندی جدید به عطر آغشته می کند.

این سرمایه گذار و کارآفرین سریال – او همچنین یکی از بنیانگذاران Wander Beauty است – برند جدیدی از عطرها به نام 5 Sens را توسعه داده است. بر اساس ایده دموکراتیک ، مجموعه های عطرهای لو،، قیمت ادو پرفیوم 65 دلار برای 30 میلی لیتر است. هر کدام در اندازه سفری 10 میلی لیتری نیز با قیمت 29 دلار عرضه می شوند. این ماه به صورت مستقیم برای مصرف کننده در وب سایت این برند راه اندازی می شود.

گوگن، از حوزه‌های کاری خود در بخش‌های مختلف صنعت اظهار داشت که عطر آ،ین دسته باقی‌مانده در زیبایی است که برای تغییر شکل رسیده است.

«بازار زیبایی از نظر مو، پوست و رنگ مختل شده است. عطر مختل نشده است – خانه‌های مد لو، و چند برند مستقل کوچک بر آن تسلط دارند. “من هر لحظه دارم خود را ابراز می کنم، روحیه ام در حال تغییر است، زندگی من در حال تغییر است، و با بیان نهایی خود در مد و زیبایی، می خواستم به سمتی پیش بروم که اساساً روحیه ام را در یک بطری قرار دهم.”

این برند همچنین واکنشی به رفتارهای مصرف کننده پس از همه گیری است. از آنجایی که ابراز وجود به یک محرک اصلی ،ید عطر تبدیل شد، گوگن، امیدوار است که با اخلاق برند 5 Sens از این احساسات استفاده کند.

“قدرت واقعی پشت آن ابراز وجود است – امروزه، همه از طریق مد، از طریق لباس، لوازم جانبی، زیبایی و آرایش خود ابراز وجود می کنند.”

برای این منظور، این پنج عطر دارای نام‌هایی مانند Life of the Party، Catch Feelings، Burn for You، Lit و Twin Flame هستند و قرار است یک کمد لباس کامل را برای کاربر، که بنا به حال و هوای خود و من،ت انتخاب می‌کنند، نشان دهند.

مجموعه‌های عطرهای لو، یک موهبت برای دسته عطر و یکی از موتورهای رشد آن بوده است. هدف Gugnani ایجاد محصولی با کیفیت لو، با قیمتی قابل دسترس است.

«جهان بسیار محدودی وجود دارد که تمیز است و بیشتر عطرهای تمیز ماندگاری ندارند. من در تلاش بودم تا بتوانم از عطر استفاده کنم و گزینه های کافی برای خودم داشته باشم.

بر اساس داده های اخیر گروه NPD، عطر در سه ماهه سوم با 11 درصد رشد به 1.3 میلیارد دلار رسید. اگرچه گوگن، در مورد فروش اظهارنظری نکرد، اما منابع صنعتی انتظار دارند که این برند در اولین سال عرضه به بازار بین 3 تا 5 میلیون دلار برسد.

گوگن، پس از آشنایی با مادر یکی از دوستانش در پاریس که عطرهای او را در طول روز تغییر می‌داد، ایده‌ی برند را شروع کرد. او بوی شگفت انگیزی می داد و بعداً بویی کاملاً متفاوت داشت، اما هنوز هم شگفت انگیز است. این همه انعکاسی از روحیه، ظاهر و هویت او در آن لحظه بود. من می خواهم یک نسل کامل از مردم خود را بیان کنند – [5 Sens] همه چیز در مورد تسخیر ذات همیشه در حال تغییر شما است،” او گفت.

گوگن، گفت که این برند مصرف‌کنندگان را در گروه‌های نسل هزاره و ژنرال Z هدف قرار می‌دهد که در ابتکارات هدفمند برند نیز نقش داشته است. این محصولات گیاهی هستند و دارای گواهینامه Leaping Bunny بدون ظلم هستند و لیستی از 10 ماده تشکیل دهنده را دنبال می کنند. بسته بندی شامل شیشه، چوب و پ،تیک بازیافتی پس از مصرف است. 5 Sens همچنین درصدی از سود را به برنامه دبیرستان Bring Change to Mind اختصاص خواهد داد که بر حذف انگ ها در مورد بیماری های رو، در دبیرستان ها تمرکز دارد. این برند همچنین 25000 دلار به تلاش های جه، پا،ازی اقیانوس ها توسط انجمن اقیانوسی متعهد شده است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/fragrance/divya-gugnani-takes-beauty-prowess-to-perfume-1235447694/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با