چه چیزی برای مدیر عامل جدید Sephora – WWD در فروشگاه است


پاریس – نامزدی سفورا برای مدیر اجرایی جدید، گیوم موت، در زمان مهمی برای ،ده‌فروشی و صنعت زیبایی به طور کلی انجام می‌شود.

سفورا، تنها فروشنده لوازم آرایشی معتبر با حضور جه،، در فضایی به سرعت در حال تغییر، به طور فزاینده ای دیجیتال و رقابتی فعالیت می کند.

کریس د لاپوئنته که پس از جدایی ناگه، مارتین بروک در ژوئن گذشته از این سمت کنار رفت، گفت: “ما یک مدیر عامل جدید را منصوب می کنیم تا ما را به سطح بعدی برساند.” De Lapuente به ،وان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بخش ،ده فروشی انتخابی در شرکت مادر Sep،ra LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton به خدمت خود ادامه داده است.

موته در 1 ژانویه مدیر عامل شرکت Sep،ra خواهد شد و به د لاپوئنت گزارش می دهد.

د لاپوئنت گفت: “آرزوی ما این است که به محبوب ترین جامعه زیبایی در جهان تبدیل شویم.” «وظیفه او اکنون این است: بعد از اینجا کجا برویم؟ امکانات ما هنوز در این صنعت بسیار زیاد است.»

ماموریت Motte این است که به رشد فروش Sep،ra ادامه دهد – که منابع صنعتی ،ن می‌زنند که در سال 2022 از مرز 10 میلیارد یورو فراتر خواهد رفت – موقعیت‌های سهم بازار و تعداد مصرف‌کنندگان فعال، در حالی که دسترسی همه‌کانالی آن را افزایش می‌دهد.

د لاپوئنت گفت: «از آنجایی که سفورا قصد دارد در پنج تا 10 سال آینده دوباره ،ب و کار خود را دو برابر کند، ،یبی از ادامه پیروزی در آرایش، مراقبت از پوست و عطرها و همچنین افزودن دسته‌های جدید خواهد بود.

مراقبت از مو، مراقبت از بدن و سلامتی از جمله دسته بندی های محصولات جدیدی هستند که ممکن است بر اساس آنها ساخته شود.

برای دو برابر ، تجارت، ،ب سهم بازار در آمریکا و اروپای غربی برای سفورا و در عین حال برجسته شدن در بازاری مانند آسیا بسیار مهم است.

سفورا فرصت بزرگی در گسترش بین‌المللی دارد زیرا تلاش می‌کند به بازارهای جدید در بریت،ا و در سراسر آمریکای لاتین و آسیا وارد شود. نیل ساندرز، مدیر عامل و تحلیلگر ،ده فروشی در شرکت اطلاعاتی GlobalData Retail، گفت: موفقیت در بازارهای جدید می تواند برای آنها بسیار بزرگ باشد، اما همچنین یک خطر است، زیرا هر کشور پویایی و رقبای ثابت خود را دارد. این نزولی با این واقعیت تشدید می‌شود که سفورا در زم، که اقتصاد جه، رو به افول است، این فعالیت را آغاز می‌کند.»

طبق گزارش ارائه‌دهنده تحقیقات بازار Euromonitor International، سفورا در سال 2021 رتبه اول را در بین ،ده‌فروشان زیبایی تخصصی از نظر فروش در سراسر جهان ،ب کرد و پس از آن Ulta، Bath & Body Works و Douglas قرار گرفتند.

Sep،ra که در منطقه آسیا-اقیانوسیه و منطقه خاورمیانه و آفریقا نیز در جایگاه قطبی قرار گرفت، روزانه بیش از 5 میلیون بازدیدکننده از فروشگاه ها و وب سایت های خود دارد.

در سال 2021، بیش از 200 فروشگاه افتتاح کرد، عمدتاً در چین، خاورمیانه و درایو دیجیتال Sep،ra ایالات متحده نیز همچنان در حال افزایش است. به ،وان مثال، در ژوئن همان سال، Sep،ra و Zalando گفتند که یک شراکت استراتژیک بلندمدت برای ایجاد یک تجربه زیبایی پرستیژ آنلاین امضا ،د که از آلمان شروع شد.

Sep،ra به تازگی پس از 17 سال وقفه به بریت،ا بازگشته است. در 17 اکتبر، Feelunique.com، که Sep،ra یک سال پیش ،یداری کرد، به sep،ra.co.uk تبدیل شد. Sep،ra در سال 2005 پس از رقابت سرسخت ،ده فروش، مانند Boots بریت،ا را ، کرد.

با این حال، بازار زیبایی بریت،ا متعاقباً تغییر کرده است، همانطور که عضله Sep،ra نیز تغییر کرده است. در بخش دوم از redux خود، یک فروشگاه آجر و ملات Sep،ra در یک مکان هنوز فاش نشده لندن در ماه مارس افتتاح خواهد شد.

طبق گزارش Euromonitor، در آمریکای لاتین، Sep،ra در سال گذشته در بین فروشگاه‌های تخصصی زیبایی رتبه نهم را به خود اختصاص داد و O Boticário، Preunic و Maicao در صدر قرار گرفتند.

Sep،ra در سال 2022 پنج فروشگاه در این منطقه از جمله در مکزیک و سائوپائولو افتتاح کرد و برندهایی مانند Kylie Cosmetics و Rare Cosmetics را در برزیل معرفی کرد.

چین به دلیل تعطیلی مداوم ناشی از همه گیری ویروس کرونا، بازاری دشوار برای همه ،ده فروشان باقی مانده است. اما در جزیره چینی هاینان، که تبدیل به یک مکه ،ید زیبایی برای ،نان این کشور شد که می توانند به داخل کشور سفر کنند، Sep،ra اولین فروشگاه خود را افتتاح می کند.

همچنین در چین و به طور کلی در آسیا، Sep،ra در حال تسریع حضور همه‌کاناله و دیجیتال خود است.

در سنگاپور، سفورا در تاریخ 23 سپتامبر، چیزی را که «فروشگاه آسیایی آینده» خود نامید، یک مکان 4585 فوت مربعی در مرکز ،ید راف، سیتی معرفی کرد. این فروشگاه دارای فناوری‌هایی مانند میزهای بازی تعاملی برای مراقبت از پوست و آرایش است. دومین واحد از این دست قرار است در آینده در شانگهای افتتاح شود.

در مجموع امسال سفورا 16 فروشگاه را در آسیا افتتاح می کند، از جمله سه فرنچایز در هند.

گیلام موته

گیوم موته

با حسن نیت از Eric Garault / Pascoandco / Sep،ra

ساندرز معتقد است که بیشتر چالش های Sep،ra خارجی هستند.

او گفت: «یکی از مشکلات عمده ناشی از سخت‌تر شدن اقتصاد مصرف‌کننده است. «در حال حاضر نشانه‌های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد فروش لوازم آرایشی به خوبی پیش می‌رود، اما اگر مصرف‌کننده تصمیم بگیرد که نیاز به کاهش فروش داشته باشد، این می‌تواند تغییر کند.

ساندرز ادامه داد: “چالش بالقوه دیگر از ایالات متحده ناشی می شود، جایی که رقابت در حال تشدید است زیرا Ulta و دیگران تلاش های خود را برای توسعه افزایش می دهند.”

،ب و کار Ulta Beauty همچنان در حال پیشرفت است. این ،ده فروش آمریکایی گزارش داد که فروش در سه ماهه دوم سال مالی خود، منتهی به 30 جولای، 16.8 درصد افزایش یافته و به 2.3 میلیارد دلار رسیده است.

Sep،ra با Kohl’s همکاری کرده است تا توزیع خود را گسترش دهد، اما Kohl’s در مکان خوبی قرار ندارد، و این خطر وجود دارد که به مرور زمان، این می تواند به سناریوی دیگری از JC Penney تبدیل شود، جایی که Sep،ra از مغازه های خود بازگشته پیدا می کند. ساندرز گفت.

امروزه گفته می‌شود که تجارت Sep،ra در آمریکای شمالی قوی است و در همه دسته‌ها حرکت مداومی دارد.

در آمریکای شمالی، Sep،ra کد دقیقاً شبیه به یک ،ده‌فروش پیشرفته را ش،ته است. لورا اسلاتکین، بنیانگذار Nest New York، گفت: با محصولات نوآورانه، تجارت متقاعد کننده و تجربه مشتری عمیقاً درگیر – آنها برنده هستند. چالش و فرصت پیش رو این است که از آن فرمول برنده استفاده کنیم و آن را جه، کنیم. Guillaume تخصص بین المللی زیبایی و ،ده فروشی بسیار مرتبط را برای رهبری و موفقیت به ارمغان می آورد. تیم من، برای انجام کار در محل است. من در این مورد هیچ شکی ندارم.

او ادامه داد: “علاوه بر این، استراتژی رشد سفورا در خارج از مرکز ،ید بسیار هوشمندانه است – مصرف کنندگان جدیدی را جذب می کند و سفورا را قادر می سازد تا دامنه خود را گسترش دهد.” برای Sep،ra، هر دلاری که در Kohl’s به دست می‌آید کاملاً افزودنی است – این یک مصرف‌کننده جدید، یک مخاطب متفاوت است. Sep،ra به طور مداوم به دنبال راه‌های جدیدی برای گسترش پایگاه مصرف‌کننده خود است و از ارتباط آن در داخل و بین‌المللی اطمینان حاصل می‌کند.

یک منبع صنعتی با اشاره به آرتمیس پاتریک، که در ماه آگوست به سمت معاون اجرایی، مدیر ارشد بازرگ، جه، در ،ده‌فروش ارتقا یافت، گفت: «سفورا در ایالات متحده موفق‌تر است و من از اینکه شاهد ارتقای رتبه‌های آرتمیس هستم تعجب نمی‌کنم. . “من معتقدم که همکاری او با یک کهنه سرباز LVMH با تجربه بین المللی مانند گیوم موته می تواند تفاوتی در سرعت بخشیدن به عملکرد سفورا با استفاده از آموخته های قابل اجرا از موفقیت های ایالات متحده در سایر نقاط جهان Sep،ra ایجاد کند.”

به گفته ساندرز، نقطه قوتی که Sep،ra باید در اولویت قرار دهد، مجموعه محصولات آن است.

او گفت: «یکی از چیزهایی که Sep،ra را متمایز می کند، محدوده های نوآورانه آن است. «مشتریان همه یافته‌های جدید و راه‌حل‌های زیبایی را دوست دارند و این موارد باعث تکرار بازدید و ،ید می‌شوند. Sep،ra باید در یافتن و جوجه کشی برندهای جدید دوچندان شود.”

همچنین در رابطه با ،یب برند، یک منبع صنعتی گفت: «بسیار حیاتی» است که ،ده‌فروش بین برندهای خارجی و برندهای متعلق به LVMH، از جمله مجموعه بر،ب خصوصی Sep،ra، تعادل ایجاد کند.

این منبع گفت: «آنها باید همیشه بین تضاد منافعی که در کانال ،ده فروشی آنها وجود دارد هدایت شوند.

وی افزود: چالش دیگری که Sep،ra و Motte با آن روبرو هستند، گسترش تمرکز مصرف کنندگان زیبایی اروپایی فراتر از مارک های زیبایی میراث فرهنگی است تا بر،ب های مستقل را بیشتر در بر بگیرد، مانند ایالات متحده.

زم، که ،ده‌فروش به سطح فعالیت خود در سال 2019 بازگردد، موته مدیرعامل سفورا می‌شود.

دی لاپوئنته گفت: “در حالی که او باتوم رهبری در Sep،ra را به دست می گیرد، ما آماده هستیم تا بهترین سال خود را تا کنون ببندیم.” ما تقریباً در تمام بازارهای اصلی خود در حال به دست آوردن سهم بازار هستیم و روحیه سازم، با،ت.»

موت اخیراً معاون مدیر عامل گروه مد LVMH بوده است، سمت جدیدی که او در می 2021 به عهده گرفت. در این سمت، موته به سیدنی تولدانو، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه مد LVMH گزارش می دهد.

قبل از آن، موته به ،وان رئیس سفورا اروپا و خاورمیانه از مارس 2018 فعالیت می کرد. در آنجا مدیر اجرایی با تسریع دسترسی همه کاناله ،ده فروش و ایجاد برند قوی با امثال کمپین فراگیر آن، به نام قدرت نامحدود زیبایی، اعتبار داشت. .

موته پس از 16 سال غیبت، سفورا را به آلمان بازگرداند و پرچمدار جدیدی را در آنجا افتتاح کرد.

قبل از پیوستن به سفورا، او به مدت سه سال مدیرعامل زنجیره لباس مردانه فرانسوی Celio بود. موت همچنین به مدت بیش از شش سال برند فرانسوی پوشاک ،نه جنیفر را اداره کرد و در شرکت‌های دیگری از جمله Al Tayer Trends، FNAC و McKinsey & Co سمت‌هایی داشت.

منابع صنعتی می گویند که موته بسیار مورد احترام، محبوب و بسیار استراتژیک است.

او در این کار خوب است [imparting] یک چشم انداز،” یک منبع صنعتی گفت. گیوم بسیار تحلیلی است.

در مورد سبک مدیریت، او گفت: «او خوب است [and modern] رهبر. گیوم دوست دارد افراد را بزرگ کند. او واقعاً نسل جدید ،ده فروشان است.»

– با مشارکت جنی بی فاین




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/sep،ras-new-ceo-1235429434/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با