پیشنهاد ورشکستگی Revlon ران پرلمن را از مالکیت حذف می کند – WWD


Revlon، شرکت زیبایی 90 ساله مستقر در نیویورک که دارای برندهای همنام Revlon، Elizabeth Arden و Almay است، به نظر می رسد به دستیابی به توافقی نزدیک است که باعث شود طلبکاران شرکت لوازم آرایشی را که ران پرلمن برای آن سرپرستی کرده است، تصاحب کنند. دهه ها

طبق پرونده‌های حقوقی، رولون با دو گروه طلبکار موافقت‌نامه بازسازی ساختار فصل 11 منعقد کرده است که شامل واگذاری سهام مالکیت به وام‌دهندگان تضمین شده است، در حالی که سهامداران فعلی، از جمله پرلمن، که حدود 85 درصد از شرکت را در اوایل سال جاری تحت کنترل داشتند. ، بدون هیچ چیز باقی می ماند. دو گروه طلبکار عبارتند از Consenting BrandCo Lenders، که شامل Ares Management و Oak Hill Advisors، و کمیته رسمی بستانکاران بدون تضمین، منصوب در موارد فصل 11 است.

هرگونه توافقی مست،م تایید دادگاه ورش،تگی ایالات متحده و ،وج رولون از روند ورش،تگی فصل 11 حدا،ر تا 17 آوریل است، در حالی که گزینه فروش نیز همچنان روی میز است. جلسه استماع روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

رولون با انبوهی از بدهی ها – حدود 3.7 میلیارد دلار – دست و پنجه نرم می کند که بیشتر سال 2020 را صرف مذاکره مجدد کرده است، که این امکان را به آن می دهد تا از روند رسمی تر بازسازی در آن زمان جلوگیری کند. اما مسائل زنجیره تامین، تورم فزاینده و افزایش رقابت از سوی شرکت‌هایی مانند The Estée Lauder Cos.، Coty Inc. و تعداد زیادی از استارت‌آپ‌های دیجیتال تنها وضعیت را تشدید کرده است و این عوامل، همراه با وام‌هایی که برای تمدید ارائه می‌شوند، آن را مجبور کرده‌اند. اوایل امسال ورش،ت شد. Revlon همچنین قبلاً سعی کرده بود چندین مارک خود را در طول سال ها بفروشد و از طریق بانکداران مختلف دوچرخه سواری کند.

دبرا پرلمن، رئیس و مدیر اجرایی Revlon در آن زمان گفت: «تقاضای مصرف‌کنندگان برای محصولات ما همچنان قوی است – مردم مارک‌های ما را دوست دارند و ما همچنان موقعیت بازار سالمی داریم. اما ساختار سرمایه چالش برانگیز ما توانایی ما را در جهت یابی مسائل کلان اقتصادی به منظور پاسخگویی به این تقاضا محدود کرده است. با پرداختن به این محدودیت‌های پیچیده بدهی قدیمی، انتظار داریم که بتو،م ساختار سرمایه خود را ساده‌سازی کنیم و بدهی‌های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم و به ما امکان دهیم پتانسیل کامل مارک‌های شناخته شده جه، خود را باز کنیم.»

پدرش، ران پرلمن، از اواسط دهه 80 مالک ا،ریت Revlon بوده است و کنترل را از طریق تصاحب خصمانه از طریق شرکت MacAndrews & Forbes به دست آورده است. او Revlon را در دهه 80 و 90 به اوج جدیدی رساند، زم، که از این برند استفاده کرد تا با ضربه زدن به چهره هایی مانند سیندی کرافورد، کریستی تورلینگتون، جری هال و غیره، خود را به دنیای جامعه، مد و هالیوود برساند.

اما در سال 2020 فاش کرد که در حال فروختن دارایی‌ها – از شرکت‌ها گرفته تا هنرهای زیبا – بوده است و در ابتدای سال جاری، عمارت مجلل لیلی پوند لین خود را در ایست همپتون، نیویورک، به قیمت 84 میلیون دلار تخلیه کرد. این قیمت نسبت به قیمت اولیه فهرست 115 میلیون دلار کاهش داشت.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/revlon-bankruptcy-proposal-ron-perelman-macandrews-lenders-1235453765/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با