پیتر فیلیپس از دیور در مورد آینده آرایشی صحبت می کند – WWD


پیتر فیلیپس نزدیک به یک دهه از دوران تصدی خود به ،وان مدیر خلاقیت و تصویر Parfums Christian Dior فکر می کند که آسمان محدودیت آرایش است.

فیلیپس گفت: «بزرگترین گرایش در آرایش، خود آرایش است. “این در همه جهات پیش می رود … در حال حاضر در همه رنگ ها و فرمول هایش بسیار محبوب است، از بسیار برهنه و روشنفکر تقریباً بسیار رسا و جسورانه.”

مصرف کننده لوازم آرایش دیور نیز افزایش یافته است. همه چیز ممکن است، و این یک گام بزرگ به جلو است. دیگر هیچ مانعی وجود ندارد، این فقط مربوط به ،ت نیست، هر چه می خواهید اسمش را بگذارید، همه می توانند به آرایش دسترسی داشته باشند و همه می توانند آرایش کنند.»

این نشان دهنده روندهای بزرگتر بازار است. بر اساس داده های گروه NPD، فروش لوازم آرایشی در سه ماهه سوم از سطح قبل از همه گیری فراتر رفته و به 2.1 میلیارد دلار رسیده است و فروش لبو 32 درصد در رشد فروش افزایش یافته است.

راه اندازی لب دیور برای سال 2022 مظهر ا،ام فیلیپس است – پاسخگویی به تقاضا، توجه به روندهای فعلی و پایبندی به میراث دیور. او گفت: “پروژه ما،یمایزر لب ما، که در آن بهترین های دو جهان را ،یب می کنیم: Dior Addict و خط Maximizer که بسیار محبوب است.” “آنها گرد هم آمده اند، بنابراین اکنون ما،یمایزر لب ما با مزایای مراقبت و حجیم است.”

این طیف، که به طور رسمی Dior Addict Lip Maximizer نامیده می شود، در ژانویه با 31 سایه در چهار رنگ، با قیمت 40 دلار عرضه می شود.

او افزود: “این کاملا با احیای ظاهر اوا، دهه 90 و 2000 مطابقت دارد، زم، که براق کننده لب بسیار زیاد بود.”

در محصولات چشم و پوست، تغییر نیز در حال رخ دادن است. این برند در حال معرفی یک کانسی، 30 سایه ای در بسته بندی شیشه ای است – با هدف بازیافت آسان تر از لوله های پ،تیکی – و این فرمول ها دارای غلظت بالاتری از مواد منشاء طبیعی هستند که 96 درصد است. این کانسی،ها که Dior Forever Skin Correct Concealer نام دارند، هر کدام 38 دلار قیمت دارند. همه اینها نردبان هدف فیلیپس برای ارائه نگر، های گسترده تر در مورد فرمو،یون و پایداری مصرف کنندگان است.

فیلیپس گفت: «زم، که شما یک برند زیبایی در سراسر جهان مانند ما هستید، مسئولیت بزرگی وجود دارد. زم، که Rouge Dior قبلی را عرضه کردیم، مفهوم پر ، مجدد را با استفاده از مواد بازیافتی در بسته‌بندی‌های کاغذی، کاغذ بازیافتی، چاپ نقره کمتر و فویل‌های پ،تیکی کمتر معرفی کردیم – همه حرکات کوچکی که تأثیر زیادی در مقدار تولید ما دارند.»

به طور مشابه، دیور پایگاه داده جدیدی را معرفی کرده است که در آن مصرف کنندگان می توانند ببینند که کدام مواد در هر محصول استفاده می شود و چگونه منبع آن ها تهیه می شود.

فیلیپس گفت: “نبرد فقط ایجاد روندها و انجام رنگ های سرگرم کننده نیست، بلکه همه چیز در اطراف آن به اندازه خود محصول مهم است.” «عقل، بودن، پایداری و پیشبرد همه این ایده‌ها است. در کنار آن، من جنبه خلاقانه و اشتیاق خود را به ،وان یک آرایشگر، اشتیاقم در تلاش برای ارائه سایه های عالی و فرمول های عالی دارم.

اعمال تغییر در مقیاس ساده ترین دستور فیلیپس نیست. «اگر به اندازه ما نگاه کنید، مانند جابه‌جایی یک کوه است، زیرا باید ساختار کارخانه را تغییر دهید، فقط به این دلیل که این مقدار بسیار زیاد است. این کار تیمی عظیمی را می طلبد.» اما صادقانه بگویم، همه‌گیری کمک کرد زیرا مردم آگاه‌تر شدند. ما قدم‌های کوچک برداشتیم و حالا قدم‌های بزرگ‌تری برمی‌داریم.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/dior-peter-philips-on-whats-next-in-makeup-1235449385/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با