پلتفرم مد Moda Operandi در بخش زیبایی راه اندازی شد


چه؟ پلتفرم مد Moda Operandi با راه اندازی 55 برند مراقبت از پوست، عطر، آرایش، مراقبت از مو و بدن، وارد بخش زیبایی شده است.

جزئیات طبق یک بی،ه مطبوعاتی: “Moda Operandi یک انتخاب منحصر به فرد از بهترین ها در زیبایی از نام های شناخته شده و نوظهور از سراسر جهان ارائه می دهد.

با باند فرودگاه در قلب تجارت، روابط عمیق Moda Operandi در صنعت مد برای ارائه سطح بی‌نظیر دسترسی به همه چیز از ویدئوهایی که روال‌های مراقبت از پوست طراحان را برجسته می‌کنند تا آموزش‌های قابل ،ید با هنرمند، که مسئول ایجاد نمادین ترین ظاهرهای زیبایی فصل.»

برای راه‌اندازی Beauty، مودا یک استراتژی بازاریابی دیجیتال، از جمله یک درایو رسانه‌های اجتماعی و یک کمپین راه‌اندازی سرمقاله را آغاز کرده است.

چرا؟ مدیر اجرایی Moda Operandi، جیم گلد، گفت: «از زمان راه‌اندازی Moda Operandi با باند نمایش Trunks،ws در سال 2011، ما در طول زمان رشد کرده‌ایم تا به یک مقصد واقعی سبک زندگی تبدیل شده‌ایم، و مجموعه‌ای با مدیریت عالی از برندهای لو، را در سراسر جهان ارائه می‌کنیم. -پوشاک، لوازم جانبی، خانه و فضاهای جواهرات زیبا.

«زیبایی گام بعدی طبیعی برای مودا به نظر می‌رسد، که به ما اجازه می‌دهد تا به هر نیاز مشتری‌مان – در تمام بخش‌های زندگی‌اش – پاسخ دهیم و او را از خانه تا سر تا پا واقعاً تج، کنیم. راه‌اندازی این دسته نه تنها تعداد سفارش‌ها و اندازه سبد ،ید مشتریان فعلی را افزایش می‌دهد، بلکه به ما کمک می‌کند تا به جمعیت‌شناسی مشتری جدید و مشتاقی برسیم که قدرد، ما را برای مدیریت بی‌عیب و نقص و داستان‌گویی به اشتراک می‌گذارد.»


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/fa،on-platform-moda-operandi-launches-into-beauty-section/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با