پاپی، سازنده سودا پربیوتیک، برای توسعه پول جمع می کند – WWD


نام تجاری پری بیوتیک نوشابه معروف تیک تاک، Poppi، که توسط آلیسون و استفان ا،ورث تأسیس شده است، یک دور دانه 25 میلیون دلاری به رهبری Cavu Consumer Partners تضمین کرده است.

در سال 2018، این برند که در آن زمان با نام مادر شناخته می شد، روی “Shark Tank” رفت و 400000 دلار سرمایه گذاری برای 25 درصد سهام از ،ه و موسس و شریک مدیریت Cavu Consumer Partners، روهان اوزا دریافت کرد. چهار سال بعد، او همچنان به این برند پررونق متعهد است.

«دو سال اول… برند همه چیز درباره آن بود، آیا پوپی پتانسیل واقعی را دارد که ما فکر می‌کنیم؟ آیا مردم برند را در سراسر کشور به اندازه ما دوست خواهند داشت؟ نه فقط در یک غذای کامل، بلکه در همه جا، از W،le Foods گرفته تا Target تا Costco گرفته تا خواربارفروشی ها، فروشگاه های رفاه. آیا پاپی در همه جا کار می کند، رک و پوست کنده به همان روشی که یک کوکاکولا کار می کند اما برای شما بسیار سالم تر است؟ در طی چند سال گذشته، ما متوجه شده ایم که Poppi توسط همه مخاطبان پذیرفته شده است. با این موفقیت، اوزا اشاره کرد که مصرف کنندگان ،ت و سن را در بر می گیرند.

اوزا که در هیئت مدیره پاپی نیز حضور دارد، گفت که زاویه «بدون گناه» – مردم باید همان طور که از یک نوشابه گازدار لذت می برند، بدون احساس بدی در مورد آن – مهم است، زیرا تمرکز مصرف کنندگان بر روی کلی است. سلامتی ادامه دارد بر اساس تحقیقات Precedence، انتظار می رود ارزش بازار جه، نوشیدنی های کاربردی تا سال 2030 به 279.4 میلیارد دلار برسد.

نوشابه پاپی.

اوزا گفت: “ما در تلاش هستیم نوشابه مدرن فردا را ایجاد کنیم و به همین دلیل است که روی این برند سرمایه گذاری کرده ایم زیرا به پتانسیل Poppi اعتقاد داریم.”

در حالی که فضای سلامت روده و دسته نوشیدنی های غیر الکلی هر دو در چند سال گذشته رونق گرفته اند، Poppi توانسته است با رشد 148 درصدی سال به سال از سر و صدا عبور کند.

«برای پاپی، من قطعاً شرکت را به دلیل مشکلات روده‌ام راه‌اندازی کردم، و این داستان است، و نحوه ایجاد آن است. اما اکنون پس از گذشت دو سال، چیزی که ما می‌بینیم این است که دلیل اینکه مردم پاپی را می‌نوشند این است که طعم خوبی دارد.…ما می‌خواستیم این محصول برای همه باشد، بنابراین می‌خواستیم مصرف‌کننده اساساً یک قوطی بردارد و اینطور باشد: “وای، این بسته بندی واقعا سرگرم کننده است. رنگارنگ است، طعمی فریاد برانگیز است. ما می‌خواهیم که جرعه‌ای بنوشند و بگویند «این شگفت‌انگیز است» و آن را ورق بزنند و بگویند: «چه، این برای من خوب است؟» ا،ورث گفت: این سفر مصرف کننده ای است که ما می خواستیم.

Poppi که از سال 2020 شروع به ارسال در TikTok کرد، تا حدی به دلیل رنگ ها و طعم های روشن آن محبوب بوده است. به‌علاوه، افراد مشهور همچنان به ایجاد سر و صدا در اطراف این برند ادامه می‌دهند – زیرا The Chainsmokers و Olivia Munn هر دو در سال 2021 روی این برند سرمایه‌گذاری ،د و این نوشیدنی اخیراً در «نمایش درو بریمور» به نمایش درآمد.

هدف پاپی پیشروی در سلامت روده است، اما همچنین در دسته نوشابه های رایج بازی می کند. این برند حتی دارای طعم سنتی کولا برای رقابت با سایر مارک های موجود در بازار است. پاپی دارای مشخصات تغذیه ای متفاوتی نسبت به نوشابه است – محصولات با سرکه سیب فرموله شده اند که به هضم غذا کمک می کند، ظاهر پوست را بهبود می بخشد و موارد دیگر. طعم محبوب لیمو توت فرنگی این برند دارای 15 کا،ی و 5 گرم شکر است، در حالی که یک قوطی سنتی کولا حاوی حدود 150 کا،ی و نزدیک به 40 گرم شکر است.

ما واقعاً نوشابه بزرگ مصرف می کنیم. ما می خواهیم Poppi برای نسل بعدی نوشابه باشد.

با این افزایش، نام تجاری، که در سراسر کشور در ا،ر ،ده فروشان عمده، از جمله Target و Walmart، به مقیاس و گسترش محصولات ارائه شده ادامه خواهد داد. به طور خاص، این برند از 18000 در به 30000 در در سال 2023 خواهد رسید.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/prebiotic-soda-،nd-poppi-raises-seed-round-1235444543/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با