پاریس هیلتون بیست و نهمین رایحه “Love Rush” را به Empire Fragrance اضافه می کند – WWD


با گذشت نزدیک به دو دهه از آغاز، امپراتوری عطر پاریس هیلتون همچنان در حال رشد است.

این برند در روز جمعه بیست و نهمین عطر خود را با نام Love Rush معرفی می کند. با راه اندازی مستقیم در وب سایت این برند، قیمت آن 75 دلار برای 3.4 اونس است.

هیلتون که Love Rush را برای روز عروسی خود ایجاد کرد، از این رو بطری لباس عروسی شکل بود، آن را به ،وان یکی از صمیمی ترین خلاقیت های خود تا به امروز توصیف کرد. او گفت: “این خیلی شخصی است زیرا عطری بود که قرار بود در مهم ترین روز زندگی ام استفاده کنم.” من همیشه الهام خود را با تیم Parlux به اشتراک می گذارم و تابلوهای خلق و خوی خودم را می سازم، و سپس با هم همکاری خواهیم کرد. [For Love Rush]می‌خواستم بروم و مستقیماً با عطرساز ملاقات کنم و در مورد تمام خواسته‌هایم برای عطر صحبت کنم.»

این عطر که توسط کلمنت ،ری، عطرساز Firmenich طراحی شده است، شامل نت های بالایی از ترنج ایتالیایی، پوست ماندارین و شهد زردآلو سفید است. نت های قلبی از گل کوکب، گاردنیا سرسبز و گل پرتقال تونس؛ نت های پایه چوب صندل، مشک و ارکیده و،لی.

ازدیاد برندهای زیبایی مشهور بازار را طوف، کرده است. راز ماندگاری هیلتون در دنیای زیبایی ،یبی از دانش تجاری و مشارکت سنگین در این فرآیند است.

هیلتون گفت: «این در مورد داشتن عطرهای زیبا، بطری‌های زیبا و تصاویری واقعا شگفت‌انگیز برای کمپین‌ها است، اما مهم‌ترین بخش رابطه من با طرفدارانم و رفتن به این عطرها در سراسر جهان است. تازه می‌توانم با همه ملاقات کنم و با آنها صحبت کنم – من سال‌هاست که طرفداران وفاداری دارم، و آنها دوست دارند آنها را جمع کنند.»

هر چند هیلتون دیگر دسته ها را برای گسترش رد نکرد. او گفت: “من 19 خط تولید دارم، بنابراین محصولات زیادی تولید می کنم.” ما قطعاً در حال صحبت با برخی از افراد برای ایجاد خطوط زیبایی بیشتر هستیم.»

پارلو، از روحیه کارآفرینی هیلتون نیز بهره برده است. لوری سینگر، رئیس شرکت، گفت که برند هیلتون بزرگترین برند در مجموعه پارلو، است که شامل عطرهایی از Billie Eilish و Vince Camuto نیز می‌شود.

پاریس فوق‌العاده همکاری می‌کند، و چیزی که به موفقیت در ایجاد یک ،ب‌وکار موفق کمک کرده است، زنده ، چشم‌انداز او و گسترش برندش در سطح جه، است. سینگر گفت: این موفقیت درهای ما را در Parlux به روی استعدادهای دیگر باز کرده است که به ما به ،وان یک بازیگر مهم صنعت زیبایی نگاه می کنند.

اگرچه سینگر در مورد فروش اظهارنظری نکرد، اما منابع صنعتی ،ن می‌زنند که Love Rush برای اولین سال حضورش در بازار 15 میلیون دلار فروش داشته باشد.

یکی از مزیت های شراکت، تمایل طرفداران هیلتون به تازگی است. سینگر گفت: «ما تقریباً سالانه عطرهای جدیدی را عرضه می کنیم. “پاریس خودش به طور واقعی از ،ب و کارش حمایت می کند، او عطرها را در بسیاری از محتوای شخصی خود گنجانده است – نه تنها در رسانه های اجتماعی، بلکه در سایر سرمایه گذاری های تجاری.”

برای این منظور، هیلتون عطر را به یک پلت فرم نوپا می برد. او عطرها را به صورت مجازی در Roblox امضا خواهد کرد تا به طرفداران جه، دسترسی به امضاهایی را بدهد که شتاب ،ب و کار را بالا نگه می دارد.

ما واقعاً بر روی نوآوری و آنچه در پلتفرم‌ها و تجربیات در حال ظهور است متمرکز هستیم. بروس گرش، رئیس 11:11 Media، شرکت رسانه ای هیلتون، گفت: ما واقعاً محدودیت ها را افزایش می دهیم تا نه تنها مخاطبان خود را به هم متصل کنیم، بلکه با مخاطبان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنیم.

طرفداران شرکت کننده وارد تونلی در متاورس می شوند، جایی که با محتوای عروسی هیلتون روبرو می شوند. سپس، آنها یک بطری امضا شده برای آواتارهای خود می گیرند تا بپوشند. گرش گفت: «فرصت گرفتن سلفی با پاریس در متاورس بسیار نمادین است، و ما دوست داریم این ارتباط را برای طرفداران خود ایجاد کنیم.

هیلتون که «ملکه متاورس» نامیده می‌شود، فرصت‌های زیادی برای برندهای زیبایی در این فضا می‌بیند. هیلتون با اشاره به همکاری خود با Urban Decay در تجربه ای با مضمون هالووین به نام Cryptoween، گفت: «من فرصت های بزرگی را در متاورس برای برندهای زیبایی می بینم. اکنون که مردم زمان بیشتری را در متاورس می گذرانند، عادلانه است که بتوانند به امضای عطر بروند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/paris-hilton-fragrance-empire-roblox-1235414820/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با