هیدروفیشیال ۶ کاره دکتر وحید-رژ دونی

لیفت صورت با دستگاه آر اف یک روش غیر جراحی برای چین و چروک و عیوب پوستی صورت بود. همچنین حرفه ای های شلوغی که به ظاهر خود اهمیت می دهند ، یک انتخاب محبوب است. این درمان فقط حدود یک ساعت طول می کشد ، و بهبودی کامل طی چند روز انتظار می رود. برخی از نتایج بلافاصله قابل مشاهده است ، در حالی که نتایج کامل چند ماه طول می کشد تا لایه های بافت عمیق بهبود یابد.

  • آنزیم های دستگاه، سلولهای خشک و مرده پوست و سایر کثیفی های پوست را شل می کنند تا منافذ پوست را از آلودگی ها پاک کند.
  • این نور زیبا و خوش رنگ هم مزایای نور آبی و قرمز را دارد و تاثیرات شگفت انگیزی در حذف جوش، آکنه و جای جوش ها را دارد.
  • با کمک این صفحه نوع هندپیس مدنظر، زمان کارکرد، شدت و قدرت هر یک قابل تنظیم است.
  • در واقع این درمان لذت‌بخش و ریلکس کننده پوست است و بیمار می‌تواند پس از انجام آن بلافاصله آرایش کرده و به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد.
  • در این روش بدون ایجاد سوزش، ناراحتی یا قرمزی می‌توان به پوستی بهتر دست یافت.

پس این پروسه نرم کننده مرطوب کننده و غیر تهاجمی است در عین حال به شدت تاثیر گذار است. میکرودرم ابریژن به افرادی توصیه می‌شود که دارای اثرات کشیدگی هستند و زیاد نگران به وجود آمدن لکه‌های روشن و تیره نیستند. ممکن است این روش بهترین گزینه برای افرادی که دارای رزاشیای فعال، مویرگ‌های آسیب‌پذیر، زگیل، زخم‌های باز، پسوريازيس و دیگر مشکلات پوستی هستند، نباشد. استفاده از هیدرودرم (هیدروفیشیال) یا میکرودرم ابریژن به مشکلات پوستی شما بستگی دارد. یکی از مزایای میکرودرم ابریژن نسبت به هیدرودرم ابریژن این است که اثرات کشیدگی پوست را نیز کاهش می‌دهد. اگر این یکی از نگرانی‌های شما در انتخاب روش درمانی غیرتهاجمی است، پس باید به میکرودرم ابریژن چند امتیاز اضافی بدهید.

این رنگ، از ایجاد آکنه بر روی پوست جلوگیری می کند و آن ها را از بین می برد همچنین جوش های فعال را از بین برده و از ایجاد جوش های دیگر نیز جلوگیری می کند به علاوه پوست را سفت می کند. ① ابزار و لوازم جانبی را با احتیاط از جعبه بسته بندی خارج کنید و لوازم بسته بندی را برای حمل و نقل های بعدی نگه دارید. طول موج “آبی”۴۲۳ نانومتر برای از بین بردن باکتری های آکنه ، ۱ میلی متر به پوست نفوذ می کند غدد چربی را از بین برده، از عفونت زخم جلوگیری کرده و پوست آلرژیک را آرام می کند. از بین بردن کک و مک، بهبود قرمزی پوست، درمان خارش، جایگزینی رنگدانه ها. حذف آکنه، کاهش فعالیت سموم، از بین بردن باکتری های آکنه و بهبود پوست چرب.

برای خنک شدن پوست لازم است ابتدا مواد خنک‌کننده مثل سرمهای آبرسان یا ژل آلوئه‌ورا روی پوست زده شود و سپس از دستگاه استفاده نمود. جهت حفظ اثر درمان، روال‌های روزانه مراقبت از پوست و آرایش خود را با متخصص زیبایی در میان بگذارید. ممکن است پس از انجام برخی درمان‌ها پوست‌تان دچار سوزش و التهاب شود، به همین دلیل بیمار پس از انجام این نوع درمان‌ها نمی‌تواند فعالیت روزانه خود را ادامه دهد. در برخی درمان‌ها شرایط حتی از این هم بدتر است، یعنی بیمار حتی نمی‌تواند پوست خود را به دیگران نشان دهد. اما هیدروفیشیال درمانی ملایم است که پس از انجام آن هیچ‌گونه درد یا واکنش ناخوشایند پوست را تجربه نخواهید کرد. در واقع این درمان لذت‌بخش و ریلکس کننده پوست است و بیمار می‌تواند پس از انجام آن بلافاصله آرایش کرده و به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد.

کوکتل های تغذیه کننده و جوانسازی پوست به اعماق لایه اپیدرم پوست تزریق شده و سلول ها را آبرسانی و احیا میکنند. منافذ پوست با ویتامین ها، آنتی اکسیدان و پپتیدها پر میشود که به احیای سلامت و زیبایی پوست کمک میکند. از طریق ۱ تا ۳ میلیون ارتعاش، مواد مغذی به عمق پوست نفوذ می کند، به آرامی سلول ها را ماساژ می دهد، متابولیسم را افزایش می دهد، زنده ماندن سلول ها را افزایش می دهد و گردش خون و لنف را بهبود می بخشد. پاک کننده صورت Hydra Water Aqua Peel سبب بهبود لکها، سینک رنگها، کوچک کردن منافذ، درمان پوست تیره، درمان پوست مایل به زرد، حذف جوش های سرسیاه، پاکسازی عمیق پوست، تقویت پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، درخشندگی پوست می شود. با توجه به اهداف درمانی مشتری با عصاره ها و مواد مغذی مربوطه، از هندپیس برای تزریق آنها به پوست در عمق پوست استفاده کنید، اجازه دهید کاملاً جذب شوند، تا بهترین نتیجه را در زیبایی پوست دریافت کنید. این آب قلیایی است که می تواندبه طور موثری پوست چرب آکنه دار را که دارای pH اسیدی است، بهبود ببخشد.

تعداد هندپیس

همچنین به آرامی صورت شما را ماساژ می دهد ، بنابراین پوست شما می تواند خاصیت ارتجاعی خود را به دست آورد و بازسازی کلاژن را تقویت کند. همزمان ، امواج مافوق صوت سرم های ضد پیری و سایر مواد مغذی را به پوست شما نفوذ می کنند و به اثرات تغذیه ای می رسند. روش هیدروفیشیال پوست جهت جوانسازی و پاکسازی پوست است که برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع رنگ پوست مناسب می‌باشد.

از این ماسک برای انجام نور درمانی استفاده می شود که هر رنگ باعث یک عملکرد است . در این مرحله، لایه‌برداری پوست در چندین نوبت بدون بروز حساسیت و قرمزی، سبب بهبود ظاهری پوست می‌شود. خارج کردن آلودگی‌ها با ورتکس- ورتکس نوعی مایع می‌باشد که استفاده از آن بدون ایجاد درد سبب رفع مشکلات مختلف پوستی مانند جوش‌های سرسیاه، جوش‌های سرسفید و چربی می‌شود. هیدروفیشیال صورت در طول مدت زمان 30 دقیقه، سبب بهبود وضعیت کلی پوست شده و باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود.

مزایای امواج رادیویی RF در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

همچنین رنگرفتگی کک ومک و آفتای سوختگی و لک های پیری را درمان می کند. این نور پوست را روشن میکند و از تغییر رنگ زودری پوست جلوگیری میکند. در مقابل روش هیدروفیشیال می تواند یک درمان تضمینی و بدون ریسک برای رسیدن به هدف مدنظر شما باشد. البته فراموش نکنید که قبل از هر مقایسه ای گفتیم تصمیم گیری بین این دو روش، به وضعیت پوست شما و نظر پزشک بستگی دارد. از پیلینگ با استفاده از مواد شیمیایی، میکرودرم ابریژن و درماپلنینگ برای مدت 2 هفته خودداری شود.

نور قرمز که از گذشته هم ثابت شده که باعث افزایش جریان خون میشود که خود باعث تحریک فرایند کلاژن سازی و افزایش الاستین میشود. هیدروفیشیال یک روش ایمن و مؤثر جهت بهبود وضعیت کلی پوست محسوب می‌شود. این روش با وارد کردن ویتامین‌ها ضروری، رطوبت و آنتی‌اکسیدان در پوست، به رفع نشانه‌های سالخوردگی و محافظت در برابر آلودگی محیط و رادیکال‌های آزاد زیان‌آور کمک می‌کند. به عنوان مثال، نور قرمز باعث تولید انرژی در سلول و افزایش متابولیسم آن می‌شود. اختلاف انواع مختلف دستگاههای ۷، ۸ و ۹ کاره در تعداد ابزارها و قدرت موتورشان است. نکته مهم دیگر این است که قبل از اقدام به انجام روش هیدرودرم صورت باید از سلامت پوست خود کاملا مطمئن باشید؛ زیرا افرادی که دچار زخم های باز و بثورات پوستی هستند نمیتوانند از این روش استفاده کنند.

در واقع مانند یک قلم سرد است که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند و پوسستتان را غلغلک می دهد. پوست بعد از درمان کمی صورتی می شود اما یک ساعت بعد کاملا محو می شود. صبح روز بعد نیز می توانید آرایش خود را انجام دهید زیرا هیچ دوران نقاهتی در این عمل وجود ندارد و می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بازگردید. اما شما باید همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و تا چند روز پس از عمل از تابش مستقیم نور آفتاب خودداری کنید.