هیدروفیشیال چه کاربردی دارد و برای چه کسانی مناسب است؟ دکتر هنرور-رژ دونی

با گذشت زمان هم مرد و هم زن دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند. اما نکته امیدوار کننده این است که پوست، توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد. از این هندپیس برای لایه برداری سطحی تا عمیق پوست کمک گرفته می شود، که باعث از بین رفتن چربی های سطح پوست ، جوش سرسیاه آکنه و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود. درمان به شیوه میکرودرم هیدرودرمی به صورت کامل و کافی پوست را از طریق تکنولوژی ورتکس یا همان حرکات مارپیچی پاکسازی، لایه برداری، هیدراته میکند و چربی های اضافه را نیز تخلیه می کند. این روش درمانی فوق العاده قوی آب درمانی را با تکنولوژی های پیشرفته پزشکی برای رسیدن به نتایج آنی و ماندگار ادغام کرده است.

  • (۲) انتخاب سری تمیز کننده صورت با توجه به وضعیت پوست و انتخاب مایع با چرخاندن دستگیره یا H2,O2.
  • یکی از مزایای مهم این روش نداشتن هیچ گونه عوارض معمول روشهای پاکسازی و جوانسازی پوست است.
  • جهت خرید انواع مدل های دستگاه فیشال می توانید با مراجعه به سایت مدیکال راد خریدی شگفت انگیز را تجربه کنید.
  • به علت لایه برداری که در ابتدای پروسه صورت می گیرد، مواد مغذی مورد استفاده به راحتی توسط پوست جذب می گردند و پوست به خوبی تغذیه می شود.

در این دستگاه، مجموعه‌ای از ابزارها و تجهیزات مختلف پوستی گنجانده شده است و دیگر نیاز به خرید جداگانه دستگاههای مختلف ندارید. اگر به دنبال یک دستگاه هیدروفیشیال با کاربرد های گسترده و کیفیت بالا هستید، دستگاه هیدروفیشیال آیس بلو می تواند پاسخگوین نیاز های شما باشد. فیشیال آکوا پیل آپ ساخت کشور کره جنوبی بوده و از محصولات با کیفیت موجود در بازار می باشد. قیمت هیدروفیشیال آکوا پیل آپ نسبت به کارایی آن بسیار مناسب بوده و در مقایسه با بسیاری از دستگاه های هیدروفیشیال دیگر، مقرون به صرفه می باشد.

در رابطه با مقایسه میزان درد در این دو روش باید گفت که گزارش های افرادی که این درمان ها را انجام داده اند به این صورت است که متوسط میزان درد در روش میکرونیدلینگ بیشتر از روش هیدروفیشال است. اگر آستانه تحمل درد پایینی دارید بهتر است از انجام میکرونیدلینگ دوری کنید؛ اگر هیدروفیشال پاسخ گوی مشکل شماست آن را انتخاب کنید و اگر نیست سایر دستگاه ها و روش های موجود را بررسی و انتخاب کنید. همچنین هیدروفیشیال با توجه به مشکلات مختلف پوستی برای نیازهای هر شخص به صورت ویژه قابل استفاده است.

می تواند به سلول های پوست نفوذ کند و به طور موثر عوامل پیری اضافی (رادیکال های آزاد) را در بدن حذف کند، گونه های فعال اکسیژن را حذف کند و اجزای مضر را به آب کاملاً بی ضرر تبدیل کند و اسیدهای فعال مضر را در همان زمان حذف کند. رطوبت را دوباره افزایش دهد (این ابزار دارای عملکرد هیدروالکتریکی است که به پوست کمک می کند سوراخ ایجاد کند و اضافه کردن آب به پوست راحت تر است). این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست با مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک مایعات مختلف). جریان اکسیژن به سلول های پوست را افزایش میدهد وانرژی دوباره به سلول های پوست میدهد ، باعث سم زدایی غدد میشود و باعث بهبود بافت و چین و چروک های پوست میشود. فروشگاه شفا با سالها فعالیت در عرضه انواع دستگاههای زیبایی و درمانی تجربه موفقی برای خود کسب کرده و با حذف واسطه ها و ارائه مستقیم دستگاه ها، قیمت تضمینی بر روی دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره و هیدروفیشیال 7 کاره تنظیم کرده است.

پی آر پی زیر چشم روشی برای درمان حلقه های سیاه زیر چشم (PRP)

دستگاه هیدروفيشيال 7 کاره دو موتوره نیوفیس 2022 نارسیس یکی از جدیدترین دستگاه جوانسازی و پاکسازی صورت در حال حاضر دنیا را در اختیار خواهید داشت. دستگاه هیدروفيشيال آب خالص را به یونهای هیدروژن و اکسیژن تبدیل می‌کند. (۳) پس از اتمام استفاده از ابزار، دستگیره را در موقعیت C برای تمیز کردن تیوب میکرودرم انتخاب کنید. ابتدا سطح جریان را با حداکثر شدت انتخاب کنید و سپس سطح فشار را به حداکثر انتخاب کنید. سپس دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره را روشن کنید و سری میکرودرم را روی پروب میکرورم قرار دهید.

دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

آسیب های ناشی از اشعه ماورای بنفش، آلودگی، سیگار کشیدن، نوشیدن آب کم و دلایل ارثی امکان دارد چند سال به سن طبیعی پوست شما اضافه کند. با گذشت زمان افراد دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند. نکته امیدوار کننده این است که پوست شما توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد.

پروسه معمولا به این صورت است که ابتدا توسط دستگاه، عمل لایه برداری پوست آغاز می گردد. سپس عمل پاکسازی پوست شروع شده و ناخالصی های پوستی و عواملی مانند جوش های سر سیاه از پوست بیرون کشیده می شوند و پوست عمیقا تمیز می گردد. در آخرین مرحله، تغذیه پوست آغاز شده و موادی مانند هیالورونیک اسید، سرم های پوستی، ویتامین ها و پپتید ها روی پوست ماساژ داده می شوند.

OXYGEN THERAPY در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

در این روش به جای پودر میکرودرم که معمولا در اثر استفاده نادرست خراش و جراحت ایجاد می کند از مایع ( اسید تراپی، ویتامین تراپی ، مواد مغذی ، آبرسانی ، لایه برداری) استفاده می کند. آبرسانی، تغذیه و کلاژن سازی پوست پایه و اساس داشتن پوستی شفاف و جوان است. این روزها حرفه بیوتی‌تراپی جایگاه ویژه‌ای در کلینیک‌های پوست و مو و سالن‌های زیبایی پیدا کرده و به طور گسترده‌ای به نوعی روتین ماهیانه برای خانم‌ها و آقایان تبدیل شده است. از طرف دیگر هر روزه تجهیزات و دستگاههای زیبایی تازه‌ای به بازار عرضه می‌شوند که کارایی مختلفی برای جوانسازی و پاکسازی پوست دارند.