هولو و اپرا وینفری از سری «داستان‌های مو» رونمایی کردند – WWD


Hulu و OWN در حال عرضه یک سریال جدید با محوریت زیبایی با بازیگران برجسته هستند.

این سریال که «قصه های مو» نام دارد – که اپرا وینفری و تریسی الیس راس را از جمله تهیه کنندگان اجرایی آن می دانند – دو ،مت اول خود را در روز شنبه در Hulu و OWN به نمایش در می آورند. از آنجا، Hulu دو ،مت را به صورت هفتگی نمایش می دهد. OWN هر یک از شش ،مت را در شنبه های متوالی پخش خواهد کرد.

بر اساس بی،ه مش، Hulu، این سریال “جشن پویای هویت، زیبایی، فرهنگ و انس،ت ،ن سیاهپوست است که به طور منحصر به فرد از طریق داستان های موجود در موهای ما بیان می شود.” هر ،مت روی شخصیت عمومی متفاوتی از جمله وینفری، عیسی رائه، آیانا پرسلی نماینده کنگره و چیکا، مارسای مارتین و کلویی بیلی سرگرم‌کننده‌ها تمرکز دارد.

علاوه بر راس و وینفری، مایکلا آنجلا دیویس، راشم نیجون، کری توئیگ و کیشا ایم، کامرون از تهیه کنندگان اجرایی نیز می‌باشند.

در ادامه بی،ه آمده است: «این مجموعه با صدای درخشان رهبران دانشگاهی و فرهنگی، آرایشگران با استعداد و خواهران خارق‌العاده احاطه شده است.

تولیدکنندگان عبارتند از Culture House، Joy Mill Entertainment، Tetravision و Harpo Films.

این سریال در حالی منتشر می شود که خطوط بین زیبایی و سرگرمی همچنان در هم ادغام می شوند. در اوایل سال جاری، غول ،ده‌فروشی تخصصی Sep،ra مستندی درباره تاریخچه و احیای برند زیبایی Fa،on Fair تهیه کرد، در حالی که تعداد زیادی از مارک‌های زیبایی دیگر مانند Biossance تمرکز خود را به محتوای طول،‌تر تغییر دادند تا مشتریان را مجذوب خود کنند.

این سریال با پیشرفت قانونی می رسد که به دنبال غیرقانونی ، تبعیض بر اساس نوع مو است.

قانون CROWN، قانونی که تبعیض بر اساس مو را غیرقانونی می کند، در 19 ایالت مانند کالیفرنیا، نیویورک و ماساچوست به تصویب رسیده است. اکنون پس از تصویب مجلس نمایندگان در سال گذشته در سنا می نشیند. روز چهارشنبه، اعضای انجمن بازیگران سینما-فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا بی،ه ای را برای تصویب این قانون به سنا ارسال ،د.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/hulu-own-unveil-hair-tales-series-1235398682/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با