همه معاملات جمع آوری کمک های مالی و M&A سلامتی 2023 – WWD


با ادامه رونق بخش سلامتی، علاقه سرمایه‌گذاران در گروه‌های اصلی، از جمله مکمل‌ها، املاک و مستغلات و بهداشت از راه دور افزایش می‌یابد. اکتساب ها، به ویژه در حوزه سلامت از راه دور و فضای مراقبت های بهداشتی، منع، کننده علاقه و تعهد رو به رشد به مقوله سلامت کلی است.

در اینجا لیستی از تمام ادغام ها، اکتساب ها و سرمایه گذاری های سلامتی تا کنون در سال 2023 آمده است:

فوریه:

CVS Health Corp. اعلام کرد که ،ب خواهد کرد شرکت بهداشت اوک استریت، یک شبکه مراقبت های بهداشتی برای بیماران مسن، به مبلغ 10.6 میلیارد دلار.

شرکت فناوری شاهدانه شرکت آلیوز ،ید BioTrack، یک سیستم نرم افزار شاهدانه، از ارائه دهنده نرم افزار مراقبت های بهداشتی Forian Inc. به قیمت 30 میلیون دلار

آموزش F45 یک تسهیلات بدهی تابعه 90 میلیون دلاری به رهبری شرکت های وابسته به کندی لوئیس مدیریت LP دریافت کرد. این شرکت همچنین عضو هیئت مدیره جین دیویس را به ،وان رئیس، تیموتی برنلوهر، لیزا ،الس، استیون شیوه و ری والاندر را به ،وان مدیران مستقل هیئت مدیره اضافه کرد و باب مادور را به ،وان مدیر ارشد مالی موقت منصوب کرد.

ژانویه:

اولایک کلینیک مدرن زایمان، دور سری A را با دلار 19.1 میلیون دلاری به رهبری 8VC همراه با سرمایه‌گذاران موجود، از جمله شرکت سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز چلسی کلینتون، Metrodora Ventures، صندوق مؤسسان زن، صندوق مشارکتی و سرمایه‌گذاری فارغ‌التحصیلان بسته است. Oula پیشنهادات خود را به سونوگرافی و پشتیب، گروهی اضافه خواهد کرد.

نوار صورت سریع گلوبار یک سری 10 میلیون دلاری A را به رهبری پترسون پارتنرز بسته است. این شرکت قصد دارد تا پایان سال 2023 مکان های خود را دو برابر کند و در مجموع به 12 برسد.

ارائه دهنده خدمات سلامت ، دیجیتال و حضوری سلامت TBD دور اولیه 4.4 میلیون دلاری را به رهبری تاسک ونچرز بسته است. این شرکت به تمام 50 ایالت گسترش خواهد یافت.

مایع IV 1.3 میلیون دلار در کمک های مالی به MAP International، کمیته نجات بین المللی و دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس Sustainable LA Grand Challenge برای حمایت از دسترسی به آب پاک سرمایه گذاری کرد.

کادنوود، یک شرکت مادر راه حل های سلامتی مبتنی بر گیاه، برند سلامت پروبیوتیک و میکروبیوم را به دست آورد پروبولین.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/wellness-fundraising-merger-acquisition-deals-investments-2023-1235507517/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با