هر آنچه درباره آرایش صورت باید بدانید سایت آرایشی و زیبایی-رژ دونی

نکته بسیار مهم در روند آموزش میکاپ خیس، استفاده از نوعی سایه مخصوص می باشد که به پلک ها حالت براق و خیس میدهد. پس از آماده سازی پوست و استفاده از پرایمر، لازم است سایه مخصوص میکاپ خیس را تهیه کنید. برای استفاده از سایه خیس ابتدا کمی پرایمر روی پلک بکشید و از گوشه داخلی تا خارجی را با براش سایه بزنید. نکته مهم بعدی در این سبک، استفاده از رژ لب های براق و مایع می باشد. چون در این سبک تاکید بر براق و شیشه ای بودن چهره وجود دارد که با این نوع رژ لب می توانید به این هدف برسید.

  • اگر ابروهای پر و خوش حالتی دارید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.
  • این گونه، می‌توانید صورت خود را خیلی سریع پاک کنید؛ حتی بدون اینکه رختخواب خود را ترک کنید.
  • به عنوان یک اقدام احتیاطی اضافی، شما حتی می توانید ورقه های بلاتینگ روغن را برای از بین بردن چربی اضافی بدون ایجاد آشفتگی در آرایش خود، به همراه داشته باشید.
  • اگر از کانسیلر برای به حداقل رساندن عیوب و لک‌ها استفاده می‌کنید آن را مستقیماً روی همان نقاط اعمال کنید.
  • برس ریمل را به آرامی روی ریشه‌های مژه های خود به صورت چرخشی حرکت دهید.

با این کار حجم بیشتری ایجاد می‌شود، که می‌توانید تا انتهای مژه های خود آن را بکشید. اگر مژه های شما به هم چسبیده است، یک برس تمیز ریمل را بگیرید و به مژه های بکشید. ریمل را می‌توانید در رنگ‌های مختلف پیدا کنید، اما رنگ های سیاه و قهوه ای رایج ترین هستند. هایلایت‌ها به اشکال مختلفی از جمله مایع، کرم‌ها و پودرها وارد می‌شوند.

همه‌ی کاری که باید بکنید این است که یک پد پنبه‌ای را به میسلار واتر آغشته کنید. این محصول برای مرطوب کردن یا شستن پوست به آب نیازی ندارد. این متد پاک کردن آرایش فقط پوست را تمیز نمی‌کند و می‌تواند آن را آبرسانی کند. باید بدانید که انتخاب کردن نوع ارایش صورت متناسب با صورت نقش زیادی در چهره و جذابیت شما دارد. در این مطلب می توانید مدل های شیک و زیبای انواع آرایش مناسب با چهره های مختلف را مشاهده نمایید و از آنها الگو برداری نمایید.

مثلا از پودری شبیه به سرمه به نام کوهل برای کشیدن خط چشم استفاده می شد. از اکسید آهن برای تهیه سرخاب و از دوده چراغ برای کشیدن خط چشم به کار می رفت. ها و طرح های مختلف آن به همراه انواع خط چشم را فراخواهید گرفت. هایلات کردن میکاپ یکی از تکنیک های اساسی در آموزش میکاپ است که در سالن شبنم نظیف توسط میکاپ آرتیست حرفه ای به شما آموزش داده خواهد شد.

میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس

برای اینکه چشم ها گردتر دیده شود ، دورتادور این خط را سایه تیره بزنید. با استفاده از اسفنج یا برس پودر را با حرکت دایره ای ابتدا به پیشانی و سپس گونه ها و بینی و چانه بزنید. مقداری کانسیلر به قسمت هایی مانند اطراف چشم که نیاز به پوشش دارد ، بزنید و با پد یا دست آن را پخش کنید. پوست های خشک با کرم پودرهایی که حالت چرب تری دارند، سازگاری بهتری دارند. اگر پوست به محض استفاده از کرم پودر آن را به خود جذب می کند، بهتر است که از کرم پودر چرب تری استفاده شود. توجه داشته باشید که هنگام خرید کرم پودر به نوع پوستتان دقت کنید زیرا برای هر پوستی یک نوع کرم مناسب است.

آموزش آرایش صورت؛ راهنمای گام به گام آرایش حرفه‌ای صورت (حتی برای مبتدیان)

پرایمرها، ژل‌ها و کرم های نرم و لطیفی هستند که خطوط و منافذ سطح صورت شما را پر می‌کنند و سطوح زبر را نرم کرده و یک سطح ایده آل برای آرایش شما فراهم می‌آورند. رنگ ریمل خود را دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ ابروهایتان انتخاب کنید. کسانی که پوست های تیره دارند میتوانند از رژلب های جیغ و پررنگ مانند نارنجی ، بنفش تیره، قهوه ای، شرابی، زرشکی، آلویی، صورتی ، کاراملی استفاده نمایند. برای راحت تر کشیدن دنباله خط چشم ، یک خط اریب 45 درجه به سمت بالا و انتها ابرو بکشید.

این مطالعه دقیق تکنیک های یادگیری و به کار بردن آنها در زرادخانه مشتریان متنوع است. به صورت کامل و جامع با مدت زمان مقبول، با ارائه مدرک بین المللی با مناسب ترین هزینه آماده خدمت به کارآموزان است. به آرامی آن را به پوست اطراف این قسمت ها بمالید و همیشه اطمینان پیدا کنید که با لایه ی اولیه پوشیده می‌شود. از یک کرم صورتی روشن و ظریف استفاده کنید و آن را با استفاده از انگشتان خود بمالید. اگر خود را برای یک موقعیت خاص آماده می‌سازید یا اساساً می‌خواهید پایان کاری ایربراش شده داشته باشید، می‌توانید میکاپ خود را bake کنید. این محصول حالتی براق و جذاب به لبهایتان می‌بخشد و در سایه‌های متنوعی، از کاملاً شفاف تا دارای رنگدانه‌های قوی، عرضه می‌شود.

بعد از مرطوب کردن پوست با کرم مرطوب کننده باید زیرسازی کنید. برای این کار بهتر است از یک BB کرم با پوشش متوسط و نه سنگین، استفاده کنید. BB کرم‌ها کرم‌های رنگی سبک با پوشش متوسط و حاوی ضد آفتاب هستند، بنابراین دیگر شما نیازی به استفاده از کرم ضد‌آفتاب ندارید. BB کرم را با یک برس مناسب یا یک پد اسفنجی تخم‌مرغی روی پوست صورت بمالید. برای انتخاب BB کرم مثل کرم‌پودر از رنگی استفاده کنید که یک تا دو درجه از رنگ پوست شما تیره‌تر باشد.

دختران جوان بهتر است مدلهای ساده خط چشم را انتخاب کنند. اگر دارای چشم های گردی هستید ، از نیمه اول چشم خط چشم را به صورت باریک بکشید و سپس خط چشم را کمی پهن تر کنید و بعد از گوشه خارجی چشم امتداد دهید. برای چشم های نزدیک به هم ، خط چشم را از ابتدای چشمتان آغاز نکنید اما تا انتهای چشم خط چشم را بکشید. رنگ صورتی نیز با رنگ چشم قهوه ای تیره و خط چشم تیره ظاهر عالی خواهد داشت. سایه خاکستری/ نقره ای می توانند آرایش چشمی زیبا با ظاهر دراماتیکی ایجاد کنند. بالای این خط را سایه با رنگ متوسط بزنید تا از انتهای چشم فراتر رفته و حالت گردی به چشم بدهد.