هر آنچه درباره آرایش صورت باید بدانید سایت آرایشی و زیبایی-رژ دونی

برای بهتر انجام دادن آرایش خود ما برای شما چند ویدیوی آموزشی نیز در اینجا قرار می‌دهیم تا هر چه بهتر بتوانید آرایش ملایم خود را انجام دهید. اسپری و پودر تثبیت کننده می‌تواند مرحله نهایی برای آرایش روتین شما باشد. اگر می‌خواهید آرایش شما در تمام طول روز باقی بماند، بدون اینکه چرب یا چروک و خراب شوند، مهم است که در یک راه حل تثبیت کننده‌ی کیفیت سرمایه گذاری کنید. بعد ازپایان یافتن هایلایتر روی نقاط مناسب پوست، آن را با استفاده از نوک انگشتان یا اسفنج بمالید. برای به حداکثر رساندن تأثیر هایلایتر، لایه‌ای با پودر یا مایع هایلایتر را بر روی مناطقی که می‌خواهید تاکید بیشتری کنید، بمالید.

  • این محصول شکل لبها را تقویت می‌کند و به عنوان شالوده‌ای برای تنظیم پارامترها قبل از اعمال رژ لب استفاده می‌شود.
  • بعد از خشک کردن صورت، حتما از مرطوب‌کننده استفاده کنید.
  • سپس از کانسیلر تصحیح کننده رنگ برای برطرف سازی عیوب پوستی مثل جوش یا لکه استفاده می کنیم.
  • یکی از سبک های بسیار جذاب در میکاپ، GLOSS یا خیس می باشد که با نام شاین نیز شناخته شده است.
  • فرم صورت قلبی شکل به این صورت است که گونه ها کمی برجسته و چانه حالت تیز تر و کوچک تری دارد.
  • در واقع سعی نکنید رژگونه را به شکل گرد فقط روی سیب گونه پخش کنید و وسط صورت رها کنید.

معمولاً این محصول نقاط و خطوط ریز و درشت صورت را به منظور ایجاد یک بوم هموار برای اعمال آرایش پر می‌کند. اگر می خواهید بدون تزریق ژل و جراحی پلاستیک فرم چهره خود را تغییر دهید این کار را به مجموعه حرفه ای هماناز بسپارید. متخصصین هماناز می توانند با توجه به فرم صورت شما آرایش و میکاپ بی نظیری را برایتان انجام دهند. آرایش صورت کشیده، آرایش صورت دخترانه، آرایش صورت نود و هر نوع میکاپ دیگر را از آرایشگران ما دریافت کنید. در آرایش صورت گرد و چاق کانتور پیشانی به طور کامل انجام نمی گیرد.

به فصل برگزاری عروسی خود توجه داشته باشید

پس از پرایمر روغنی، از یک پرایمر هیدراته کننده دیگر استفاده کنید. این نوع پرایمر باعث می شود آرایش شما ماندگاری بیشتری داشته باشد و از حالت روغنی و چرب صورت شما می کاهد. برای اینکه بدانید چه شامپویی برای موهای شما مناسب است بهتر است به دکتر مراجعه کنید تا متناسب با ویژگی‌های موی شما، شامپو مناسبی برایتان تجویز کند. بعضی از خانم‌ها که ابروهای نازک و کم پشتی دارند برای اینکه ابروهای کشیده و پرپشتی داشته باشند از مدادها‌ی ابرو استفاده می‌کنند. ما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه ابروهایتان غیرطبیعی به نظر نرسد، از سایه ابرو با قلم سرکج باریک استفاده کنید. دو رنگ را با هم ترکیب نمایید به طوری که روی قسمت وسط لبتان هاله ای از سفیدی دیده شود.

یک محصول نرم کننده و خامه ای که رنگ هلویی بیش تری در آن به کار رفته است به کنتراست آبی، بنفش و سیاهی زیر چشمانتان کمک می کند. برای چین و چروک ها، لکه های قرمز یا مویرگ های شکسته، از یک کانسیلر ضخیم تر با رنگ دانه زرد استفاده کنید. اگر می خواهید از مد روز آرایش و زیبایی پیروی کنید، باید بدانید که بهتر است حالت ابروها طبیعی باشد. یعنی هر چه ابروها را اصلاح نکنید یا دخترانه بردارید، آرایش شما جدیدتر خواهد بود.

محصولات با کیفیتی را انتخاب کنید که می دانید پوست شما در برابر آن ها عکس العمل منفی نشان نخواهد داد. کانتور صورت قلبی نیز به این صورت است که پیشانی را کوچک تر نشان دهیم تا میان این ناحیه و چانه تعادل برقرار شود. برای این کار باید اطراف پیشانی و زیر گونه را کانتور بزنیم. زیر چانه را نیز باید به گونه ای کانتور کرد تا کمی به حجم آن اضافه شود. برای کانتور صورت گرد باید از ترفندهایی استفاده کنید تا از میزان گردی بیش از حد چهره بکاهید. یعنی از کانتور در نواحی اطراف فک تا پایین غبغب استفاده کنید تا فرم صورت کمی بیضی تر به نظر برسد.

توانایی شما پس از دوره میکاپ و گریم

از براق کننده ی لب استفاده کنید ، از رنگی که بسیار لطیف و بی نظیر به نظر می رسد استفاده کنید. هنگام انتخاب گردنبند بهتر است گردنبندهایی را انتخاب کنید که حالت کشیده و بلند داشته باشند نه گردنبندهای کوتاه و گرد. همینطور از گوشواره های آویز دار و بلند با اشکال هندسی به جای گوشواره های حلقه ای و کوچک استفاده کنید.

زیرا همانطور که می دانید آرایش لایت است و چهره شما باید حالت طبیعی خود را حفظ کند. یکی از بهترین پیشنهادهای کانسیلربا قیمت مناسب از برند ایرانی مشهورکالیستا متعلق به شرکت صادرات و واردات محصولات آرایشی و بهداشتی «آریان کیمیا تک» است. این برند آرایشی به گواه مصرف‌کنندگان با کیفیتی همسان با برترین برندهای اروپایی پیش می‌رود.