هر آنچه درباره آرایش صورت باید بدانید سایت آرایشی و زیبایی-رژ دونی

این کار ابروهای شما را زیباتر و فرم آن را مشخص تر و تمیزتر نشان می دهد. بعضی از خانم‌ها بر این باورند که استفاده از پنکک آن‌ها را از مصرف کرم پودر و کانسیلر بی‌نیاز می‌کند. حتی اگر یک سایه خیلی ملایم هم استفاده می‌کنید اگر روش درستِ محو کردن را بلد نباشید غیرطبیعی به نظر می‌رسد. از آموزش‌های ویدئوهای آموزشی استفاده کنید و از براش‌های مناسب و باکیفیت استفاده کنید. برای ترمیم لب ها روی آن ها برق لب یا کرم بزنید و پس از 15 الی 20 دقیقه ، لب ها را پاک کنید سپس با یک خط لب همرنگ رژتان یک خط کج از کمان سمت راست بالای لب تا وسط آن بکشید.

روی پلک بالا سایه روشن بزنید به سمت ابرو ها ترکیب کنید. یک رژگونه گرد که تا خط فک شما امتداد یابد و به سمت بیرون صورت محو شود، می تواند تاثیری ایجاد کند که صورت گردتر به نظر برسد. رژگونه مناسب برای پوست بژ ، صورتی ، صورتی روشن و هلویی روشن است. در اطراف لب و چانه باید به نحوی مرطوب کننده را بمالید که قسمت های پایینی چانه را به صورت کامل پوشش بدهد به صورتی که از چانه شروع شود و به اطراف گونه ها برسد. این مقاله آموزش آرایش و زیباسازی صورت به طور اصولی در چند مرحله است که می‌تواند راهنمای خوبی برای تازه‌کارها باشد. آرایش از کارهایی است که اکثر خانم‌ها علاقه زیادی به آن دارند و زمان و هزینه زیادی را در طول سال برای آن صرف می‌کنند.

آرایش گونه را نیز با استفاده از رژگونه ملایم مات انجام دهید. برای لب ها از برق لب استفاده نکنید و به جای آن یک رژلب هلویی ملایم بزنید. رژگونه تاثیر بسیار زیادی بر میزان شادابی و جذاب بودن صورت دارد و به همین دلیل باید رنگ مناسب و متناسب با پوست و فرم چهره را انتخاب کنید. برای آرایش های ساده رژگونه صورتی و مرجانی را انتخاب و با برس مخصوص روی گونه ها بکشید. دقت داشته باشید که رژگونه را بیش از اندازه تیره انتخاب نکنید، چون چهره کاملا غیر طبیعی خواهد شد. می توان در آرایشگاه ها یا به صورت مستقل وارد بازار کار شد .

هنرجویان با استعداد و برگزیده توسط آموزشگاه هنرسرا، جهت اشتغال به آرایشگاه ها معرفی می شوند. اگر حداقل 5% از مبحث آموزش گذشته باشد طبق قانون فنی حرفه ای مبلغ پرداخت شده ، عودت داده نمیشود. به دلیل شرایط ویژه جامعه و شیوع ویروس کرونا، امکان آموزش این دوره به صورت مجازی از طریق برنامه اسکایپ نیز توسط هنرسرا برای هنرجویان فراهم شده است.

  • همانند سایر سبک های آرایشی، آرایش زنانه نیز با زیرسازی آغاز می شود.
  • در مرحله اول شما می توانید مقداری کرم پودر به پیشانی، گونه ها، چانه و اطراف لب بزنید، سپس با یک پد مناسب آن را به صورت ضربه ای در سطح پوستتان پخش کنید.
  • از یک هایلایتر برای کل پلک خود استفاده نکنید بلکه از یک رنگ تیره‌تر برای استخوان ابرو و از رنگ‌های روشن‌تر در پشت پلکتان استفاده کنید که در نور خورشید جلوه بیشتری دارند.
  • هایلایترها در انواع گوناگونی تولید می‌شوند، اما اگر مبتدی هستید، ساریسا استفاده از پودر هایلایتر را توصیه می‌کند.

توصیه می‌شود از رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی متضاد با رنگ پوستتان نیز استفاده نکنید. همانطور که گفته شد به دلیل تنوع بسیار زیادی که محصولات آرایشی دارند، آرایش صورت کاری دشوار شده است. ما در اینجا برای آموزش نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت به معرفی مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین محصولاتی که برای آموزش آرایش صورت برای مبتدیان لازم است، پرداخته‌ایم. برای برجسته سازی زیبایی های صورت به وسایلی مانند یک براش باریک و یک اسفنج آرایشی برای محو کردن و یک سایه روشن تر از رنگ پوست تان دارید که بهتر است براق و پر از اکلیل باشد.

تا از بهترین رنگ رژ برای پوست سبزه تیره و روشن

سایه‌ی تیره تر را در چاله پلک خود، دقیقاً زیر استخوان ابرو بمالید. کشیدن سایه را در حدود مرکز پلک خود متوقف کنید، زیرا نمی‌خواهید گوشه‌های داخلی را تیره کنید. یک برس سایه تمیز بردارید و دو سایه را در محل تلاقی با هم مخلوط کنید. چنانچه ظاهری جذاب تر را دوست دارید، سایه تیره را یک بار دیگر استفاده کنید. قبل از شروع لایه سازی میکاپ و کمال بخشی به آن، لازم است صورت خود را شستشو دهید و مرطوب سازید.

مدل آرایش صورت ملایم دخترانه جدید و مجلسی زیبا با سایه چشم خاص

روی پلک بالا و زیر ابرو سایه روشن بزنید و ترکیب کنید. بهترین انتخاب برای پوست تیره رنگ کرم بژگرم و یا بژ طبیعی است. روش استفاده از مرطوب کننده برای اطراف بینی اینگونه است که باید مرطوب کننده را از قسمت اطراف پایین بینی به سمت بالا و به طرف پیشانی بمالید.

برای شاداب کردن پوست چکار کنیم؟

ویدئو شماره ۱- آرایش ابروترتیب استفاده از لوازم آرایش قانون خاصی ندارد. برخی ممکن است ابتدا تکلیف پوست خود را روشن کرده و بعد به سراغ آرایش ابرو بروند. از یک هایلایتر برای کل پلک خود استفاده نکنید بلکه از یک رنگ تیره‌تر برای استخوان ابرو و از رنگ‌های روشن‌تر در پشت پلکتان استفاده کنید که در نور خورشید جلوه بیشتری دارند. شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در هوای گرم که عرق کرده‌اید آرایش چشم شما بهم میریزد یا زیر چشم شما پخش می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است از پرایمر سایه چشم استفاده کنید.

اگر تنها روی بینی و پیشانی شما چرب شده و سایر نواحی خشک هستند، یعنی پوست شما از نوع مختلط است. داشتن پوست صاف و بدون لک از مهم ترین اصول در میکاپ کره ای می باشد. با پرایمر می توانید تا حد زیادی پوست خود را صاف و زیبا کنید. با رژ گونه های بسیار ملیح از قبیل هلویی و گلبهی و صورتی به مقدار کم برای برجسته و شاداب تر شدن گونه ها استفاده کنید. کنار سایه های روشن و صورتی و هلویی چشم ها را بسیار جذاب و چهره فرد را تپل و گردتر نشان دهید. به همین سادگی می توانید نواقص صورت را با میکاپ پنهان کنید.