هتل های اسپا توسط Equinox خدمات را گسترش می دهد – WWD


Spa by Equinox Hotels منوی خدمات خود را با چندین پیشنهاد جدید به ،وان بخشی از استراتژی خود برای رهبری درمان‌های سلامتی غیرتهاجمی و ابتکاری گسترش داده است. این خدمات شامل i،e ro،erm، یک دستگاه مجسمه سازی بدن از Skin Science Solutions، و بسته 585 دلاری Antioxidant Glow با همکاری جراح پ،تیک تحت حمایت سلبریتی ها و دارای مجوز هیئت مدیره، دکتر لارا دوگان است.

آرا پترسون، معاون غذا و نوشیدنی و اسپا در هتل های Equinox، گفت: “ما می خواهیم در خط مقدم سلامتی استثنایی و خلاقانه باشیم.” . ما در حال توسعه این درمان های جدید با نتایج کارایی بالا برای بهینه سازی درونی و بیرونی بدن هستیم. او اضافه کرد که پس از همه‌گیری COVID-19، مهمانان به دنبال درمان‌های فناوری نوآورانه برای بهینه‌سازی سلامت خود هستند.

i،e ro،erm، یک دستگاه غیرتهاجمی پیکرتراشی لنفاوی، یکی از اجزای کلیدی در تکامل مداوم اسپا در سال جاری است، زیرا در اکتبر امسال در چندین درمان معرفی شد. در حالی که این دستگاه مزایای زیبایی از جمله کاهش سلولیت و ظاهری سفت‌تر پوست را ارائه می‌کند، مزایای داخلی آن نیز از جمله کاهش تنش و درد عضل، و همچنین ارتقای هضم و سلامت کلی روده مورد توجه قرار گرفته است. طبق گفته پترسون، از زمان اضافه شدن i،e ro،erm به منوی خدمات خود، هتل های اسپا توسط Equinox شاهد افزایش بیش از 68 درصدی تقاضا در مقایسه با سایر درمان های بدن در سال گذشته بوده است. پترسون گفت که درمان های بدن طی یک سال گذشته به طور کلی افزایش یافته است.

درمان روبودرم آی،.

“هدف ما این است که قابل توجه باشیم، نه اضافی، از این رو منوی ما در مورد عملکرد بالا است. هر چیزی که ما انتخاب می کنیم باید برای بهینه سازی درونی و بیرونی بدن بر اساس نتایج باشد. مشارکت با دکتر لارا دوگان.

سال گذشته، The Spa by Equinox Hotels با Devgan شریک شد تا ارائه‌دهنده انحصاری طلای کلاژن صورت او با قیمت 350 دلار باشد. Devgan یک جراح پ،تیک بسیار مورد توجه است که یک خط مراقبت از پوست نیز دارد که در Sep،ra به فروش می رسد. پکیج Antioxidant Glow دارای کلاژن طلایی صورت Devgan، به علاوه درمان کل بدن i،e ro،erm و انتخاب بین سونای مادون قرمز یا کرایوتراپی است. همچنین آدامس‌های جدید Super Green Complex Devgan به میهمانان داده می‌شود تا فواید درمان خود را طول،‌تر کنند.

مجتمع فوق سبز دکتر لارا دوگان

پترسون گفت: «از زمان همکاری با دکتر لارا دوگان و بیولوژیک ریچرش، درآمد و تقاضای چهره ما برای این برندها نسبت به سال گذشته 71 درصد افزایش یافته است.

پترسون خاطرنشان کرد که مشتریان اسپا را حدود 50 تا 60 درصد از مردم محلی نیویورک با تعداد زیادی از اعضای باشگاه تشکیل می دهند که برای برند مطلوب است. برای پاسخگویی به تقاضای مصرف‌کنندگان برای درمان‌های سلامتی نوآورانه، هتل‌های The Spa by Equinox به گسترش خدمات خود در سال جدید ادامه داده است. پترسون گفت: «ما دائماً آبگرم خود را با فن‌آوری‌های به‌روز، با مدالیته‌های به‌روز، توسعه خواهیم داد، اما دوباره بر اساس قول برند که باید بهینه‌سازی درونی و بیرونی بدن را انجام دهد.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/equinox-spa-expands-services-1235405978/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با