نیک استنسون، مدیر اجرایی Ulta Beauty، برند مراقبت از مو را راه اندازی کرد – WWD


برای نوآوری جدید مراقبت از مو، Ulta Beauty به دنبال خود است.

این غول ،ده‌فروشی تخصصی نیک استنسون بیوتی را راه‌اندازی می‌کند، یک برند مراقبت از مو از مدیر اجرایی نیک استنسون، که ریاست ،ب‌وکار سالن زیبایی Ulta را بر عهده دارد. این نام تجاری از زمان عرضه در 27 نوامبر، انحصاری Ulta خواهد بود و در سال جدید برای درهای منتخب عرضه خواهد شد. قیمت محصولات از 34 تا 44 دلار برای محصولات با اندازه کامل متغیر است.

استنسون، معاون ارشد عملیات فروشگاه و خدمات Ulta، سابقه طول، در زمینه مو دارد و در کنار مادرش که 37 سال یک آرایشگر بود، بزرگ شده است. او گفت: «همیشه برایم بسیار جالب بود که وقتی با برندها و محصولات مختلف کار می‌کردم، همیشه یک محصول از مجموعه‌ای را دوست داشتم و یک محصول را از محصول دیگر. «سال‌های زیادی گفتم که می‌خواهم خطی از محصولات قهرمان ایجاد کنم که در آن هر محصولی بتواند به تنهایی بایستد. از جنبه حرفه ای، چیزی بود که من می خواستم آن مجموعه عالی را داشته باشم.”

مجموعه او شامل شامپو، نرم کننده، روغن آبرسان، اسپری لیفت کننده ریشه، نرم کننده ،، دو ، حالت دهنده، یک شامپو خشک و دو اسپری حالت دهنده است. علاوه بر ژل آلوئه ورا – ،صر قهرمان این برند است که به دلیل خواص تسکین دهنده و همچنین طیف وسیعی از ویتامین ها شناخته شده است. او همچنین به کراتین برای فواید دفاعی آن و ابرغذاهای مختلف از جمله کلم پیچ، هویج و عصاره پروتئین لیمو و همچنین روغن جوجوبا توجه کرد.

این برند در حال دریافت گواهینامه Leaping Bunny برای بسته بندی خود است و دارای مواد ارگ،ک تایید شده است. “بزرگترین چیزی که من آموخته ام این است که شما نمی تو،د فقط یک بطری زیبا در قفسه ای داشته باشید که نتیجه را ارائه دهد. باید چیزی م،ادار داشته باشد.» او گفت.

استنسون گفت که ،ب و کار سالن Ulta همچنان قوی است. او گفت: «با ،وج از همه‌گیری، ما در وضعیت سالم‌تری از همیشه هستیم. ما در دو سه ماهه گذشته بیشتر از سال گذشته استایلیست ها را استخدام کرده ایم. آرایشگران به دلیل فرصت‌های شغلی بزرگی که ما برای آنها فراهم می‌کنیم، به سمت Ulta Beauty هجوم می‌آورند و از بهترین محصولات در چیزی که من آن را بزرگترین اتاق انتظار در هر سالنی می‌نامم استفاده می‌کنند – بیش از 38 میلیون مهمان وفادار که زیبایی را دوست دارند هر روز به آنجا می‌آیند.

افزودن Nick Stenson Beauty بخشی از تلاش بزرگ Ulta برای تقویت رشد در بین برندهای کوچکتر است. این ،ده فروش همچنین برنامه Muse Accelerator و همچنین صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر خود را در سال جاری افتتاح کرد. سخنگوی Ulta تأیید کرد که ،ده‌فروش روی Nick Stenson Beauty سرمایه‌گذاری نکرده است، و علی‌رغم وابستگی‌اش به شرکت، Stenson مجبور شد فرآیند معمولی اولتا را برای مارک‌های جدید انجام دهد.

مونیکا آرناودو، مدیر بازرگ، Ulta گفت: دسته مو، جایی که Ulta Beauty بازار را رهبری می کند، با تمام قوا پیش می رود. او با نام بردن از برندهای جدید Ulta و علاقه به فناوری باندسازی به ،وان محرک‌های کلیدی، گفت: «مردم به سلامت موهای خود اهمیت زیادی می‌دهند، آنها بر ترمیم آسیب‌های وارد شده تمرکز زیادی دارند. “این یک جنبه واقعاً عالی از رشد دو رقمی ما در داخل مو بوده است.”

آرناودو گفت که مجموعه Ulta تحت فشارهای کلان اقتصادی قرار ندارد و مصرف کنندگان همچنان به زیبایی درگیر هستند. در مراقبت از پوست، مصرف‌کنندگان از هیدراتاسیون، آکنه و مراقبت از آفتاب ،ید می‌کنند. آرایش در رنگ چهره و رژ لب «پیکش بسیار خوبی را به خود دیده است» و هم عطرهای طراحان و هم افراد مشهور از علاقه Gen Z به این دسته سود می برند. او گفت: “همه دسته های ما هنوز هم شتاب شگفت انگیزی دارند.” “زیبایی بخش بزرگی است، و به طور کلی، زیبایی عملکرد خوبی دارد.”

Ulta در آ،ین تماس سود شرکت، به افزایش 16.8 درصدی در فروش خالص برای سه ماهه سال مالی خود اشاره کرد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/ulta-beauty-debuts-nick-stenson-hair-care-،nd-1235405534/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با