نام تجاری سلامت جنسی Vella Bioscience در Boots – WWD راه اندازی شد


Vella Bioscience، یک شرکت فم‌تک سلامت ،، در بیش از 200 درب چکمه‌ها در سراسر بریت،ا و همچنین به‌صورت آنلاین با محصول قهرمان خود سرم لذت ،ن، 65 دلاری، یک ماده پیش‌بازی با CBD برای برانگیختگی و ارگاسم عرضه خواهد شد.

نیل دمنا، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران این برند گفت: از زمان راه اندازی اولیه خود در سال 2021، این برند به گسترش جه، توجه داشته است. DeMena گفت: «ما صحبت با توزیع کننده خود Kenneth Greene Associates را درست در همان زمان که Vella را راه اندازی کردیم، شروع کردیم. هر چه بیشتر به موانع تبدیل سلامت ، به یک کالای ،ده‌فروشی رایج در فروشگاه وارد می‌شدیم، بیشتر احساس می‌کردیم که استفاده از فرصت‌هایی برای ش،تن بالقوه این موانع در هر جایی که می‌تو،م پیدا کنیم، فرصت‌طلبی، بهترین مسیری است که می‌تو،م داشته باشیم. می تواند بگیرد.» به گفته DeMena، Boots یک شریک کلیدی بود، زیرا ،ده‌فروش حدود 25 تا 30 درصد از سهم بازار در بریت،ا را تشکیل می‌دهد.

این برند که ،ن زده می‌شود در سال 2022 25 میلیون دلار فروش داشته باشد، انتظار دارد این یک فرصت چند میلیون دلاری باشد و حدود یک سوم کل تجارت را در آینده تشکیل دهد. این برند ،ن می زند که راه اندازی Boots در سال اول یک میلیون دلار درآمد داشته باشد. Vella همچنین در 46 فروشگاه Bluemercury، فروشگاه‌های منتخب Cos Bar، Lemon Laine، Shen Beauty، فروشگاه سرپرستی Linda Fargo در Bergdorf Goodman و Allure Store، هر دو در شهر نیویورک، نیویورک موجود است. محصولات همچنین به صورت آنلاین در Bluemercury، Bergdorf Goodman، Neiman Marcus، Nordstrom، Saks Fifth Avenue، Amazon و در سایت Vella در دسترس هستند.

با این حال، ادامه گسترش ،ده فروشی Vella فقط به رشد برند نیست. دمنا گفت که همه چیز در مورد ماموریت “تقویت قدرت ، ،ن از طریق علم” است. «از نقطه نظر فلسفی، این موضوع واقعاً بزرگی است. تماشای برخی از بزرگ‌ترین ،ده‌فروش‌های جهان که ناگهان بلند می‌شوند و تصمیم می‌گیرند شروع به حمل محصولات سلامت ، کنند، بسیار بیشتر در فروشگاه‌ها، زمان واقعاً هیجان‌انگیزی در تاریخ است که می‌توان بخشی از آن بود.»

سرم لذت ،نه Vella Bioscience

این برند که از زمان عرضه اولیه خود 60 درصد رشد درآمد داشته است، اکنون مجموعه ای از اس، های مرتبط با سلامت ، از جمله ا،یر صمیمی ،ن، روان کننده آبرسان 40 دلاری برای ،، که در دوران یائ، هستند و Super Slip & Slide، 40 دلاری دارد. روان کننده جه،

ما خود را به ،وان یک برند زیبایی می بینیم. ما فکر می کنیم که سلامت ، آ،ین مرز مراقبت از خود است. این یکی از آ،ین دسته‌های بزرگ نوآوری است که در زیبایی باقی مانده است، و این واقعیت که ما می‌تو،م اولین برند زیبایی بالینی باشیم که این دسته را نمایندگی می‌کند و چیزی انحصاری، چیزی ثبت شده داشته باشیم، این دسته را مشروعیت می‌بخشد.

همانطور که Vella با سرم لذت ،نه خود در بریت،ا راه اندازی می شود، این شرکت قصد دارد به سایر ،ده فروشان در آنجا گسترش یابد و همچنین در طول سال 2023 وارد چندین بازار جدید شود. “ما یک استراتژی رشد بسیار جاه طلبانه داریم که سایر ،ده فروشان را در یک توالی بسیار فشرده شامل می شود. ما امیدواریم که این موارد را در کنار توسعه Boots خود انتخاب کنیم. ما اینجا هستیم تا مهر خود را بر این مقوله بگذاریم و به آن مشروعیت بخشیم. با به دست آوردن سهم بازار بسیار سریع و به شکلی بزرگ، ما واقعاً می‌تو،م بر مصرف‌کننده تأثیر بگذاریم که این چیزی است که باید بماند.» DeMena گفت.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/،ual-wellness-،nd-vella-bioscience-gears-up-for-international-retail-expansion-1235420196/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با