میثم عطر آرایشی آرایش لب رژ لب جامد

حتی بهتر است کمی فرچه را به دور بطری ان بکشید تا مقدار رژ لب مایع بیرون آمده کمتر شود. زیرا این محصول تاثیر زیادی داشته و مقدار زیاد آن ارایشتان را خراب می کند. درخشش لب‌ها باعث می‌شود لب‌ها شاداب تر و برجسته تر به نظر برسند به همین علت بسیاری از افراد طرفدار رژ لب‌های براق هستند تا آرایشی شاداب‌تر داشته باشند.

  • حتی بهتر است کمی فرچه را به دور بطری ان بکشید تا مقدار رژ لب مایع بیرون آمده کمتر شود.
  • پس با ما همراه باشید تا با این محصول آرایشی پر طرفدار بیشتر آشنا شوید.
  • استفاده از رژ لب چه در خانه برای خودتان و چه در مهمانی‌ها و مجالس روحیه شما را بهتر می‌کند.
  • اگر قصد خرید انواع رژ لب جامد مات، براق، شاین دار یا آبرسان را دارید و دوست دارید مجموعه کاملی از رنگ‌ها و مدل‌ها را به صورت یک‌جا مشاهده کنید، حتما به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سر بزنید.

البته برند های بساری وجود دارند که محصولات ارزان قیمتی تولید می کنند. شما در زمان خرید رژ لب با دو نوع جامد و مایع مواجه خواهید بود. خرید رژ لب جامد از قدمتبیشتری برخورداد بود و طرفداران بسیار بیشتری نیز دارد. پس خوب است قبل از خرید رژ لب مورد نظر خود، به نوع آن نیز دقت کنید.

رژلب جامد مات ستین لوکس بلک دایموند شماره SL04 مای – دارای تنوع رنگ

برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید انواع رژ لب جامد فعالیت دارند که در این میان نام برند مک mac به عنوان یکی از بهترین برندها می‌درخشد. در کنار مک رژ لب جامد هدی بیوتی و رژ لب جامد دوسه نیز شهرت بسیار زیادی دارند و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند. در میان برندهای ایرانی نیز انواع رژ لب کالیستا Kallista به ویژه رژ لب جامد هیدرا کالر کالیستا توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. رژ لب جامد مایو رژ لب جامد ویولت نیز جزو دیگر مواردی هستند که تنوع خوبی داشته و کیفیت مناسبی دارند.

رژ لب ماژیکی

به کمک این رژ لب شما در کنار مراقبت از پوست لب های خود، جلوه ای زیبا و طبیعی را به آن ها هدیه خواهید داد. رژ لب جامد مات و مخملی پویا، یک برند جذاب ایتالیایی است که دارای رنگدانه های بسیار قوی می باشد. این محصول دارای 10 رنگ متنوع است که این امکان را به شما می دهد تا آن را با رنگ مو، سایه و حتی لباس تان ست کنید. این ماده باعث تغذیه صحیح و اصولی لب می شود و آن را مرطوب نگه می دارد.

بنابراین بهتر است از این محصولات به طور مداوم و روزمره استفاده نکنید و برای خرید آنها نیز حتماً به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید. رژلب‌های جامد و مایع هردو طرفداران خاص خود را دارد و به زیبایی هر چه بیشتر لب‌ها کمک می‌کنند. بهتر است بدانید که دوام رژ لب‌های مایع به دلیل خشک شدن روی لب‌ها بیشتر است و بنابراین این محصولات برخلاف رژلب‌های جامد، نیازی به تمدید در طول روز ندارند.