میثم عطر آرایشی آرایش لب رژ لب جامد-رژ دونی

مای دارای 6 محصول رژلب جامد با برندهای مای کلاسیک و بلک دایموند است. یکی دیگر از برند های برتر ایرانی که در زمینه محصولات پوست و آرایشی فعالیت عمده ای دارد، برند شون است. رژ لب جامد این برند دارای رنگ هایی کاربردی و متنوع بوده و بافتی سبک دارد. این رژ لب ها حاوی روغن آووکادو است و به کمک همین ترکیب، مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب ها می شود.

  • از آن جایی که آرایش چشم ها عموما سخت تر و زمان بردار تر است، خرید رژ لب جامد و استفاده از آن برای زیبا تر شدن بهترین گزینه است.
  • استفاده از رژهای کرمی راحت است و حس خوبی روی صورت دارند و معمولا جز مدل‌های ارزان قیمت دسته بندی می‌شوند.
  • استفاده از پودر فیکساتور نیز به ماندگاری بیشتر آن کمک می‌کند.

ولی خود رژ لب جامد انواع مختلفی مانند رژ مدادی و رژ پالتی و‌… دارد. رژلب‌های 24 ساعته، از محصولاتی هستند که به منظور داشتن ظاهری زیبا و مرتب در طول مهمانی‌ها و مراسم خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما دوام برخی از این محصولات با وجود ترکیبات خطرناکی چون سرب، پارابن و …

رژلب بادوام پیور کالر بی یو شماره 311

اما ماندگاری کمی هم دارد و برای مدت زمان کوتاهی روی لب می‌ماند. اگر چشمان شما بهترین جزء صورت شما است و بخواهید این بهتر بودن را نشان دهید و یا اینکه چشمان زیبایی ندارید اما می‌خواهید آن را زیبا نشان دهید، این محصول می‌تواند به کمک شما بیاید. همچنین می‌تواند رنگ چشمان شما را بهتر و آن‌ها را بزرگتر نشاند دهد. اما به خاطر داشته باشید که این کار تنها با انتخاب رنگ مناسب رژ امکان پذیر است. پس اگر در این مورد تخصص ندارید با یک مشاور آرایشی مشورت کنید. همانطور که از نام آن پیداست، این نوع رژ به صورت یک مداد عرضه می‌شود که استفاده از آن را بسیار راحت می‌کند.

هرچند کارنائوبا گرانتر است اما به این علت که دمای ذوب بالاتری دارد، رژلب در دماهای بالاتر نیز بدون تغییر حالت باقی می‌ماند. به طور خلاصه انواع رژلب از نظر کاربرد و ویژگی به چند دسته براق کننده، ویتامینه، ضد حساسیت، ضد آب و فاقد چربی تقسیم میشن. در ادامه نکاتی رو برای شما می‌گیم که نه تنها باعث شناخت بیشتر شما می‌شه بلکه به شما در انتخاب رژ لب مناسب هم کمک می‌کنه. رژ لب های گوشتی خوش رنگ بسیار پرکاربرد هستند که از آنها می توان در هر زمانی استفاده نمود؛ چه برای شرکت در میهمانی های رسمی و خصوصی و یا دورهمی های دوستانه و چه برای حضور در محل کار. این رژها به لطف جذابیت خاص خود بسیار پرطرفدار هستند و با استقبال بی نظیری از سوی خانم ها مواجه شده اند.

که اون‌هم به دلیل جنس و نوع پوست و رنگ لب شخصی‌ست که اون رژ رو استفاده می کنه. البته در خرید اینترنتی از سایت روژا اصلاً نگران نباشید چرا‌که میتونید از کارشناسان روژا کمک گرفته و انتخابی مناسب داشته باشید و بهترین خریدتون رو تجربه کنید. رژ لب های گوشتی و کالباسی به دلیل داشتن طیف های رنگی جذاب، معمولا جزو اولین انتخاب های خانم ها هستند؛ به طوری که با اطمینان می توان گفت که هر خانم علاقمند به آرایش، حداقل یک مرتبه این رنگ را امتحان کرده است.

رژ لب جامد این لی مدل Cinnamon شماره 400

پس برای خانم های شاغل که فرصت تمدید آرایش را ندارند ولی در عین حال خواهان آراسته بودن هستند، بسیار مناسب است. ممکن است استفاده طولانی مدت از رنگ لب منجر به خشکی پوست لب شود. بنابراین بهتر است از یک مرطوب کننده لب نیز در کنار آن استفاده شود. این نوع معمولاً درون محفظه‌های لوله ای باریکی قرار دارند که به کمک یک اپلیکاتور با سری شبیه اسفنج می‌توانید آن را اعمال کنید. انواعی از رژ مایع نیز وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را به طور مستقیم و بدون استفاده از برس روی اعمال کنید.

اگر بخواهید که لبتان کوچکتر به نظر برسد، با استفاده از مداد، در قسمت داخلی لب خط بکشید. با این کار محدوده لب را مشخص می‌کنید و مانع از مالیدن رژ بر روی پوست اطراف می‌شوید. شما مجبور نیستید این مرحله را انجام دهید اما این کار می‌تواند شکل نهایی را مشخص کرده و رژ را در محدوده مشخص نگه دارد.

در حالت کلی بالم های لب بیشتر به خاطر ترمیم خشکی لب معروف هستند. در صورتی که علاوه بر جنبه درمانی به فکر رنگ و ظاهر لب های خود نیز هستید بهتر است از بالم لب رنگی خریداری کنید. با استفاده از بالم لب رنگی در کنار مراقبت از پوست لطیف و نازک لب ها، رنگ ملایمی نیز به آنها می بخشید.

حال که پرایمر به طور کامل جذب شد می توانید برق لب یا رژ مایع را از روی آن بزنید. استفاده از این محصول به صورت روزانه رایج نیست و تنها در جشن های عروسی، عقد و در لیست لوازم آرایش عروس که لازم است آرایش صورت و لب تا چندین ساعت بدون تغییر باقی بماند کاربرد دارد. رد و اثر بسیاری از رژ لب ها در صورت نوشیدن انواع نوشیدنی بر روی لیوان باقی می ماند. یا در صورت تماس لب با لباس خود و دیگران، به آنها انتقال پیدا می کند.