مکمل جدید برای سلامت مغز راه اندازی شد – WWD


هدف Parable مق، با مقوله مراقبت از مغز است.

این برند روز سه شنبه رسما با اولین محصول روزانه خود به قیمت 89.99 دلار راه اندازی شد.

این مکمل که توسط دانشمندان علوم اعصاب فرموله شده است، شامل جینسینگ، عصاره چای سبز و ویتامین های B6، B9 و B12 است که به گفته این برند از نظر بالینی ثابت شده است که برای سلامت مغز ایمن و موثر هستند.

Parable با Daily، پودر مکمل مراقبت از مغز راه اندازی شد.

انگیزه این برند که توسط کریستینا پویند،تر و برایان مک گراث دیویس تأسیس شد، به دلیل فقدان پیشنهادات کل نگر مغز و خلق و خو در حال حاضر در بازار شعله ور شد.

با نگاهی به چشم انداز، محصولات زیادی برای درمان نیازهای سطح سطحی علامت دار اینجا و اکنون وجود دارد. من به انرژی نیاز دارم نیاز به تمرکز دارم من باید بخوابم، اما واقعاً برای مراقبت طول، مدت از این چیزها در چشم انداز مصرف کننده نمی بینم و به همین دلیل کشف آن به کنجکاوی ما تبدیل شد.” و چیزی که ما دریافتیم این بود که، شاید تعجبی نداشته باشد، مصرف کنندگان به شدت به داشتن مغزی سالم اهمیت می دهند، اما واقعا نمی دانند چه کاری انجام دهند.

با این کار، این دو شروع به تحقیق در مورد این دسته ،د و متوجه شدند که مغز در 30 سالگی شروع به آتروفی شدن می کند. به گفته مک گراث دیویس، این آمار “فرصتی را برای مصرف کنندگان 30، 40 و 50 ساله” به نمایش گذاشت تا از مغز خود مراقبت کنند.

پویند،تر می‌گوید: «دهه‌های 30، 40 و 50 واقعاً مهم‌ترین دهه‌ها برای تغذیه، حفظ سلامت آن، سرمایه‌گذاری در سلامت مغز برای حفظ سلامت آن در درازمدت هستند. او اشاره کرد که هدف این برند “در واقع کمک به مردم در دهه هایی است که بیشترین تاثیر را دارد”، بنابراین مصرف کننده هدف بین 30 تا 50 سال است.

برایان دیویس و کریستینا پویند،تر از پرابل، ع، گرفته شده در آتلانتا، جورجیا در 8 ژانویه 2022. ع، برینسون+بان،

بنیانگذاران Parable برایان مک گراث دیویس و کریستینا پویند،تر.

برینسون + بانکز

فرمت پودری مکمل غذایی به دسترسی زیستی کاهش یافت.

پویند،تر گفت: «به صراحت، اگر بخواهیم این قرص را بسازیم، 10 قرص در روز، 300 قرص در ماه خواهد بود. یک مکمل پودری تطبیق پذیری زیادی دارد که می تو،د آن را به بسیاری از کارهایی که در حال حاضر انجام می دهید اضافه کنید: قهوه، چای، اسموتی، آب داغ. خیلی راحته ما فکر می کنیم که این جنبه مهم است زیرا یک چیز که می د،م این است که تغذیه چیزی است که بدن شما به طور روزانه به آن نیاز دارد.

در حالی که نام تجاری ماموریت محور است، مراقبت از مغز به ویژه برای پویند،تر شخصی است. او با مشکلات رو،، فرسودگی شغلی، ضربه های مغزی متعدد دست و پنجه نرم کرده و اثرات بیماری پارکینسون بر مغز را از طریق مادربزرگش تجربه کرده است.

برای من، این چیزها آمار نیستند. اینها افرادی هستند که چیزهای واقعی را پشت سر می گذارند، و چیزی که همه این تجربیات را برای من به هم پیوند می دهد، سلامت مغز و سلامت سیستم عصبی است. “تغذیه یک اهرم اساسی است که این قدرت را دارد که بر مغز شما تأثیر بگذارد.”

با این مرکز، این برند قصد ندارد از مقوله مراقبت از مغز دور شود.

“ما در راستای ماموریت هستیم. برای ما، این بسیار بیشتر از یک مکمل یا هر محصول آینده است. مک گراث دیویس گفت: این واقعاً در مورد آگاهی گسترده تر از مراقبت از مغز است. “این واقعاً در مورد ایجاد یک نام تجاری، یک تجارت، آموزش و محتوا است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا بفهمند چگونه از این موضوع مراقبت کنند. این بدان م،است که آنچه در آینده برای ما خواهد آمد، اس، های آینده، مشارکت های آینده، به دنبال توسعه ماموریت و برند خود است.

اگرچه FDA تولیدکنندگان مکمل را م،م به انجام کارآزمایی‌های بالینی نمی‌کند، پاربل از یک سازمان تحقیقاتی مستقل برای آزمایشی 31 روزه با 40 شرکت‌کننده استفاده کرد و گفت که نتایج زیر را به دست آورد:

  • 57.4 درصد افزایش تمرکز
  • 33.8 درصد افزایش حافظه کاری
  • 10.1 درصد افزایش در توانایی کنترل استرس
  • 31.8 درصد افزایش بهره وری
  • 26.9 درصد افزایش سطح انرژی
  • افزایش 15.1 درصدی در وضوح ذهنی
  • 28.6 درصد کاهش در اضطراب
  • کاهش 28.7 درصدی مه مغزی
  • 28.7 درصد کاهش فرسودگی شغلی

این برند از اشتراک‌گذاری پیش‌بینی‌های فروش در سال اول خودداری کرد، اما در مجموع 2.75 میلیون دلار به رهبری M13 و Break Trail Ventures جمع‌آوری کرد و خاطرنشان کرد که این بودجه به جذب استعداد، توسعه محصول و همچنین توسعه برند و محتوا اختصاص خواهد یافت. .




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/،in-care-health-supplement-parable-launch-1235494015/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با