معرفی لیگ کارشناسان L’Oréal Paris – WWD


L’Oréal Paris در حال گسترش دامنه و فهرست استعدادهای خود است.

این برند در حال افتتاح لیگ متخصصان پاریس L’Oréal است، یک گروه استعداد هنری آرایشی متشکل از سه عضو اولیه: آلن آوندانو، کلودیا بتانکور و اریکا تیلور.

ما متوجه شده‌ایم که مصرف‌کنندگان متنوع‌تر از همیشه هستند، نحوه صحبت ما با مصرف‌کنندگان بسیار پراکنده‌تر است – این باعث شد تا دوباره فکر کنیم که چگونه می‌تو،م روابط خود را با هنرمندان آرایش توسعه دهیم تا با مصرف‌کنندگان به شیوه‌ای مرتبط‌تر صحبت کنیم. علی گلدشتاین، رئیس برند L’Oréal Paris در ایالات متحده گفت.

این برند به دلیل ظرافت دیجیتالی و دسترسی منحصر به فردشان به سمت هر یک از اعضای اولیه لیگ جذب شد، که به ارائه محصولات، آموزش‌ها و محتوای اجتماعی L’Oréal Paris به هرچه بیشتر مخاطبان کمک می‌کند.

«از لحاظ تاریخی، ما در ا،ر موارد، در یک زمان یک آرایشگر داشتیم که پیشرو بوده است. کلید این ابتکار یافتن سه فرد خارق‌العاده بود که هر کدام چیز خاصی را به ارمغان می‌آوردند و در مجموع این بسته شگفت‌انگیز از هنرمندان آرایش را خلق می‌،د.»

با شروع این ابتکار، آوندانو به ،وان آرایشگر در محل برای مهمانان آمریکایی این برند در جشنواره فیلم کن که از 16 تا 27 مه برگزار می شود، به لورئال پاریس می پیوندد. هنرمندان همچنین برای فرش قرمز و فرش قرمز دیگر مهار خواهند شد. رویدادهای تأثیرگذار، علاوه بر تقویت حضور برند در رسانه های اجتماعی.

تعهد L’Oréal Paris به فراگیری و تنوع از جمله ویژگی های اصلی بود که هر یک از اعضای اولیه لیگ را به این برند کشاند.

به ،وان یک نوجوان از کوئینز، نیویورک، L’Oréal اولین آرایش واقعی من در دبیرستان بود. [this is] تیلور گفت: من از پلتفرم خود و L’Oréal برای آموزش دادن به ،ن بیشتر در مورد تجملات قابل دستیابی هیجان زده هستم.

Avendaño اضافه کرد: “دیدگاه من برای عضویت در لیگ متخصصان این است که به حمایت از فراگیر بودن ادامه دهم و دیدگاه جدیدی در مورد اینکه چگونه آرایش می تواند زندگی افراد را غنی کند و آنها را توانمند کند.”

L’Oréal Paris استعدادهای لیگ را در ماه‌های آینده بیشتر توسعه می‌دهد، که توسط مأموریت خود در ارتقای هنرمندان و توانمندسازی مصرف‌کنندگان از طریق خلاقیت و آرایش هدایت می‌شود.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/introducing-the-loreal-paris-league-of-makeup-experts-1235646205/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با