معجزه مزووایت کرم پودر دائمی برای سفید شدن پوست !-رژ دونی

از انجاییکه در میکرونیدلینگ پزشکی به قسمت عمیق درم نفوذ میکنیم ، امکان درمان آکنه و سایز زم ها با القای بازسازی پوست ممکن است . پیشنهاد می‌کنیم برای انجام این کار به افراد متخصص که دوره‌های مخصوص آن را آموزش دیده‌اند مراجعه کنید. بین ۱۰ تا ۱۲ روز بعد از تزریق، ممکن است روی پوستتان نشانه‌های تغییر رنگ را مشاهده نمایید.

بعد از استفاده از روش کرم پودر دائم، پوست شما درد و خونریزی نخواهد داشت و نیازی به استراحت نیست. در این روش رادیکال های آزاد پوست خنثی شده و میزان ملاتونین سازی در پوست کم می شود و در نهایت به رفع چین و چروک صورت، کمک شایانی می شود. عوارض کرم پودر دائم با گذشت زمان و در طولانی مدت آشکار خواهند شد و از میان آن‌ها می‌توان به ایجاد حساسیت، التهاب و ورم، ناهمواری‌های پوستی و ایجاد تاول اشاره کرد که درمان آن‌ها بسیار زمان‌بر و پر هزینه است. اگر با میکرونیدلینگ آشنایی دارید باید بگویم که این روش درمانی نیمه دائم، بسیار شبیه آن است. سرم BB حاوی مواد ضد پیری، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌هاست که با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های نانو، به لایه‌های بالایی پوست تزریق می‌شود و کمک می‌کند تا پوست برای مدت‌زمان طولانی بهتر به نظر برسد.

  • میکرونیدلینگ تکنیکی است که به کمک متخصصان پوست و زیبایی آمده تا کرم پودر دائم صورت را ممکن کنند.
  • اگر قبلا با این تکنولوژی آشنا بوده‌اید و به تازگی تصمیم گرفتید آن را امتحان کنید، بهتر است پیش از خرید کرم پودر دائم از تمام جزئیات و عوارض کرم پودر دائم صورت آگاه شوید.
  • به علاوه، نوع واکنش و سازگاری پوست ما با این ترکیبات مسئله بسیار مهمی هست.
  • در صورتی که افراد غیر متخصص به صورت غیر حرفه‌ای این کار را انجام دهند، می‌تواند باعث زخم، خون‌ریزی، التهابات پوستی، ایجاد گوشت اضافه، تغییر رنگ و واکنش بدن به جسم خارجی را به دنبال داشته باشد.

اما روش نوظهوری به نام کرم پودر دائم شکل گرفته که هنوز برای بسیاری از افراد گنگ و نامفهوم است. سپس آنها مستقیماً بعد از جراحی زیبایی، محصولات آرایشی و بهداشتی فرانسوی را به دنیای لوازم ارایشی به صورت کرم پودر دائم وارد بازار جهانی کردند. در سال 2007 ، کرم پودر دائم را با عنوان مزووایت را ابداع کرد ، که ناشی از برخورد بین دنیای لوازم آرایشی و پزشکی زیبایی است. پیش‌تر گفتیم که کرم پودر دائم یک روش شبیه میکرونیدلینگ است که به‌طور نیمه ماندگار، BB کرم(کرم پایه آرایش) را وارد پوست می‌کند.

کرم پودر دائم چیست و مزایا و عوارض آن کدامند؟

در صورتی که از برندهای ناشناخته استفاده شود عوارض جبران ناپذیری را برای پوست شما فراهم می سازد و در واقع باید توصیه کرد که این روش فقط فقط توسط افراد متخصص و دوره دیده انجام گیرد. یکی دیگر از مزایایی که بر روی پوست دارد از بین بردن رفع تیرگی های پوست در مناطق مختلف بدن از جمله زیر بغل، زیر چشم، تیرگی زلنو و یا آرنج می باشد. سلام وقت شما بخیر باشه.مزووایت بر روی هورمونهای بدن زنان و مردان هیچگونه دخالتی نداشته و مشکلی پیش نمی آورد.جهت کسب اطلاعات بشتر با شماره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۸ تماس بگیرید.

برای بازگرداندن ph استفاده میشود در واقع برای از بین بردن کاهش قرمزی و همچنین آبرسانی پوست مورد استفاده قرار می گیرد . کرم پودر دائم نیاز به استراحت و یا بستری شدن ندارد، اما نیازمند مراقبت از پوست ۱۰۰ درصد در تمامی مراحل زندگی جزو واجبات است که چه قبل از تزریق و چه بعد از تزریق دارای اهمیت است. کرم پودر دائم یا همان مزووایت یک سرم درمانی است و به عنوان یکی از روش های بی خطر سفید کننده پوست می باشد.

این دارو فقط باید به شکل استعمال خارجی و موضعی مورد استفاده قرار بگیرد و به هیچ‌وجه مانند مواد بوتاکس قابل تزریق زیر پوست نیست. یکی دیگر از مزایای که می‌توان به آن اشاره نمود کاهش میزان ملاتونین سازی در زیر پوست است و همچنین این عمل کمک می‌کند به از بین رفتن چین و چروک های پوست. ال ای دی زرد نوری شفابخش است که در لایه های پوست عمیق نفوذ می کند و باعث جوان سازی ، ترمیم سلول و افزایش گردش خون می شود.

کلینیک زیبایی فرمهر

در استفاده از روش کرم پودر دائم برای بر طرف کردن عیوب صورت از دستگاه میکرونیدلنیگ استفاده میشود. یکی دیگر از مواردی که بر هزینه مزووایت میتواند تاثیرگذار باشد استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ است. فقط یک متخصص پوست کاربلد می تواند شرایط و حساسیت های احتمالی پوستی شما را از نظر پزشکی به دقت بررسی کرده و ترکیب مناسب پوستتان را پیشنهاد دهد. حتی پزشک ممکن است به جای تزریق کرم پودر، روش جایگزین سازگارتری را برای شما توصیه کنند. در این تکنیک با سوزن‌های ریز نانو پیگمنت‌های طبیعی به لایه‌های پوست تزریق می‌شود.

این کار شما را به مدت شش تا هشت ماه از زدن کرم پودر بی‌نیاز می‌کند. کرم پودر دائم یکی از روش‌های زیباسازی و صاف کردن پوست است که امروزه طرفداران بسیاری دارد. در این روش در واقع از تکنیک میکرو‌نیدلینگ استفاده می‌شود تا کرم پودر توسط سوزن‌های نازک به زیر پوست تزریق شود. معمولا این روش فاقد خونریزی است زیرا سوزن‌ها به لایه‌های سطحی پوست وارد می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مثبت کرم پودر دائمی این است که بر خلاف کرم پودرهای معمولی منافذ پوست مسدود نمی‌شود و پوست می‌تواند تنفس کند.