مراحل و کاربرد هیدروفیشیال برای جوانسازی صورت-رژ دونی

نکته مهمی که در طی این روش باید به آن توجه کنید این است که ممکن است لوسیون‌ها و موادی که در طول جلسات هیدرودرم مورد استفاده قرار میگیرند، برای برخی افراد ایجاد حساسیت کنند. برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی بهتر است از قبل مواد تشکیل دهنده این سرم‌ها را به طور دقیق بررسی و بعد برای پاکسازی پوست اقدام کنید. حتی حساس ترین انواع پوست هم به راحتی هیدروفیشیال پوست را تحمل می کنند. دستگاه 2022 کمپانی آلما دارای هندپیس جدید است که مانیتور تنظیمات اختصاصی روی هندپیس به سهولت کار با دستگاه کمک شایانی می نماید.

  • میکرونیدلینگ سوزن های بسیار ریز دارد که با استفاده از آنها، در لایه بیرونی پوست سوراخ هایی ایجاد کرده و پوست را وادار به کلاژن سازی بیشتر می کند؛ در نتیجه پوست هموارتر می شود.
  • ویژگی های دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره 8 دستگاه درمانی پر کاربرد مختلف در یک دستگاه با کارایی های مختلف تحریک کلاژن سازی اکسیژن رسانی به سلول های پوست با دستگاه اسپری ایربراش درما اف یا همان اولتراسونیک(1 تا 3…
  • اگر مخزن رو به پایین باشد تنها هوا اسپری شده و پوست اکسیژن‌رسانی می‌شود.
  • راهکار دوم استفاده از هندپیس اولتراسونیک که این هندپیس با نیروی فراصوت ذرات را حرکت می دهد به عمق پوست می رساند.

هزینه هیدرودرم (هیدروفیشیال) صورت بستگی به فاکتورهایی مثل تعداد جلسات درمانی دارد. مراحل و نحوه پاکسازی پوست صورت با هیدرودرم (هیدروفیشیال)، راحت و بدون درد می‌باشد، همچنین این روش خطر و ضرری را برای افراد به دنبال ندارد. هیدرودرم یک روش درمانی مناسب برای پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش می‌باشد. استفاده از این درمان پس از هیدروفیشیال مزایای بیشتری به همراه خواهد داشت. در این روش از انواع مشخصی از پرتوها که حاوی انرژی هستند برای تقویت رشد سلول‌ها استفاده می‌شود در حالیکه موجب می‌شود تا تولید الاستین و کلاژن پوست نیز افزایش یابد.

اگزمای دیشیدروتیک: علائم، علل، تشخیص، درمان

۳٫ تمیز کردن عمیق پوست ، در حالی که به پوست مرطوب کننده ، تغذیه می شود. لیفت صورت فرکانس رادیویی یک روش غیر جراحی برای چین و چروک و عیوب پوستی صورت بود. سرم ترکیبی ورتکس چیزی است که این درمان را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند. درمان با پاکسازی پوست شروع شده و سپس لایه‌برداری و برداشتن پوست با اسید گلیکولیک و سالیسیلیک انجام می‌شود که هیچ‌گونه قرمزی یا عواقب بعدی را در بر ندارد. همانطور که از اسمش پیداست هیدرودرم (هیدروفیشیال) پوست را به وسیله آنتی‌اکسیدان‌ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک تغذیه و هیدراته می‌کند. اما چیزی که این روش را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش است.

دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین نیوفیس جدیدترین دستگاه تخصصی فیشیال پوست صورت با استفاده از ژنراتور مخصوص به منظور تبدیل آب تصفیه شده به یون های هیدروژن و اکسیژن می باشد. همچنین تروکالا با دارا بودن مجوز های معتبر و لازم جهت فروش اینترنتی و داشتن درگاه های پرداخت معتبر بانکی و پشتیبانی قوی سعی دارد خریدی آسان و مورد اعتماد را برای مشتریان عزیز فراهم کند. مهم ترین روش این دستگاه هیدرودرم ابریژن می باشد که جای روش قدیمی میکرودرم ابریژن را گرفته است.

دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین نیوفیس ۲۰۲۱

برای خرید این دستگاه هیدروفیشیال شما می توانید بصورت آنلاین از فروشگاه ملت مارکت اقدام کنید و بعد از تایید خرید همکاران نسبت به ارسال دستگاه به محل مورد نظر شما اقدام می کنند. همچنین شما می توانید برای مشاوره و راهنمایی خرید بصورت 24 ساعت روز و هفت روز هفته با کارشناسان ما در ارتباط باشید. هر جلسه هیدروفیشیال حدود 45 تا 60 دقیقه زمان میبرد و هیچ درد خاصی ندارد. در واقع شما فقط یک قلم سرد را حس میکنید که به آرامی روی پوست صورت حرکت میکند و آن را غلغلک میدهد. این روش درمانی هیچ دوره نقاهتی ندارد و فقط احتمال التهاب و قرمز شدن یک ساعته پوست وجود دارد که به سرعت از بین میرود و روز بعد میتوانید بدون نگرانی پوستتان را آرایش کنید و به کارهای روزمره خود بپردارید. احتمال قرمزی و التهاب بعد از درمان تا حدود یک ساعت بعد وجود دارد که نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست بسیار ناچیز است.

مزایای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

در HydroPeel از ترفندهای چندگانه و تهاجمی برای لایه‌برداری چند باره پوست استفاده می‌شود. در این روش بدون ایجاد سوزش، ناراحتی یا قرمزی می‌توان به پوستی بهتر دست یافت. مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی پاکسازی پوست صورت از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید پاکسازی پوست صورت رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش پاکسازی پوست صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید.