مدیر عامل شرکت Estée Lauder Cos. Backs Group، تیم رهبری در یادداشت داخلی – WWD


نیویورک – هیئت مدیره شرکت Estée Lauder و خانواده Lauder در یک یادداشت داخلی که روز سه شنبه برای کارمندان ارسال شد و توسط WWD به دست آمد، به شدت از رئیس و مدیر اجرایی گروه فابریزیو فردا و تیم رهبری شرکت حمایت ،د.

در اقدامی برای فرونشاندن هرگونه نگر، ناشی از گزارش اخیر مبنی بر اینکه شرکت Estée Lauder Cos ممکن است به زودی با فشار یک سرمایه گذار فعال میلیاردر مواجه شود، ویلیام لادر، رئیس اجرایی شرکت Estée Lauder، این یادداشت را از طرف هیئت مدیره و خانواده اش نوشت. .

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، در روز یکشنبه نیویورک پست مقاله ای منتشر کرد که می گوید نلسون پلتز در نظر دارد لادر را بعد از شرکت والت دیزنی، نمایشنامه فعال بعدی خود بسازد، از جمله به طور بالقوه برای فروش گروه و برکناری فردا.

این موضوع باعث ایجاد موجی از گمانه زنی های رسانه ای شد.

ما به ،وان یک شرکت تحت کنترل خانواده، و با رویکرد خود به «سرمایه بیمار»، با چشم‌انداز و استراتژی بلندمدت خود هدایت می‌شویم، روشی که برای بیش از 75 سال بوده‌ایم، و سر و صدای بیرون از آن منصرف نخواهد شد.» ویلیام لادر نوشت.

او ادامه داد: «ما در قدرد، و حمایت از رئیس‌جمهور و مدیر عامل خود، فابریزیو فردا، و تیم رهبری گسترده‌تر که این شرکت و مجموعه قدرتمند برندهای ما را در آینده رهبری می‌کنند، متحد هستیم. تحت رهبری Fabrizio، این شرکت در حال اجرای یک استراتژی بلندمدت موفق برای پیشبرد تجارت ما است. Fabrizio و تیم مدیریت ما، مانند خانواده Lauder، همچنان بر بهترین منافع کارکنان، مشتریان و سهامداران خود برای ارائه ارزش بلندمدت متمرکز هستند.

لادر نوشت: «با هدایت رهبران بااستعداد، استراتژی درست و بالاتر از همه، تعهد و فداکاری باورن،ی شما، ما وضوح تمرکز و توانایی اثبات شده برای اجرا و ارائه به آینده را داریم.

او ادامه داد: “ما با هم به تمرکز بر قدرت امکانات برای ارائه وعده هیجان انگیز زیبایی پرستیژ برای مصرف کنندگان خود ادامه خواهیم داد.”

لادر نوشت که از زم، که مادربزرگش، استی لادر، شرکت را در سال 1946 راه اندازی کرد، این گروه به احترام به فرد، صداقت، سخاوت روحی و کارآفرینی اعتقاد داشت و کارمندان گروه در قلب این باورها قرار دارند.

وی همچنین از کارکنان این شرکت قدرد، کرد.

لادر نوشت: “این الهام بخش است که شاهد خلاقیت، روحیه نوآوری و حس همکاری که هر روز با خود به کار می آورید.”

خانواده لادر حدود 84 درصد از کنترل رای و چهار کرسی از 17 کرسی هیئت مدیره در شرکت Estée Lauder را در اختیار دارند. هیچ پرونده ای از طریق SEC مبنی بر ،ید سهام پلتز انجام نشده است، به این م،ی که اگر او سهام داشته باشد، کمتر از 5 خواهد بود. درصد

گمانه زنی ها در مورد پلتز پس از آن صورت گرفت که هفته گذشته شرکت Estée Lauder یک بار دیگر پیش بینی های سالانه خود را برای هر دو خط بالا و پایین کاهش داد، به دلیل بهبود آهسته تر از حد انتظار در ،ده فروشی سفر در آسیا، که باعث شد قیمت سهام این شرکت کاهش یابد. در آن روز حدود 18 درصد کاهش یافت و به 202.70 دلار رسید.

پیش‌بینی می‌شود که کل فروش خالص لادر برای کل سال بین 10 تا 12 درصد کاهش یابد، که بیشتر از کاهش 5 تا 7 درصدی قبلی بود. پیش‌بینی می‌شود که سود کاهش‌یافته تعدیل‌شده هر سهم عادی بین ۵۰ تا ۵۱ درصد در مقایسه با پیش‌بینی قبلی برای کاهش ۲۷ تا ۲۹ درصدی کاهش یابد.

در حالی که گمانه زنی ها مبنی بر احتمال بازنشستگی فردا، که نزدیک به 14 سال در این سمت بوده، وجود داشت، او در یک کنفرانس بانکی در سال گذشته تاکید کرد که “کاملا متعهد به ادامه رهبری این شرکت برای آینده قابل پیش بینی است.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/estee-lauder-nelson-peltz-fabrizio-freda-internal-memo-1235647503/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با