مدل آرایش صورت عروس آموزش آرایش صورت دخترانه 2021 برای انواع صورت مجله تصویر زندگی-رژ دونی

برای آرایش صورت در خانه باید از زیرساز آرایش مناسب استفاده کرد. همچنین استفاده از برندهای لوازم آرایشی مرغوب شما را از رفتن به سالن های زیبایی بی نیاز می کند. مانند سایر آموزش هایی که برای آرایش صورت ارائه شد، برای افرادی که چهره ای گرد دارند، لازم است ابتدا پوست آنها پاکسازی شود. پس از شستشو و لایه برداری، از کرم مرطوب کننده به مقدار کم برای تمام بخش های صورت استفاده کنید. توجه داشته باشید که آرایش باید به گونه ای انجام شود که چهره کشیده تر بنظر برسد. به همین دلیل اولین انتخاب، حذف کرم پودرهای بسیار روشن در حین آرایش است.

  • در واقع، آموزش آرایش صورت به بانوان امروزی کمک می‌کند تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و به گونه‌ای دیگر با جهان روبرو شوند.
  • شما باید از سایه ای استفاده نمایید که چشمان شما را زیباتر و درخشنده تر سازد .
  • قبل از شروع آرایش ضروری است که پوست شما تمیز و فاقد هرگونه مواد آرایشی باقیمانده باشد.

احتمالا برای شما هم تاکنون پیش آمده است که بعد از آرایش چشم پشت پلک تان خط بیفتد یا سایه چشم اطراف پلک پخش شود و خط چشم به مرور زمان کمرنگ تر و کدرتر شود. اگر می خواهید یک آرایش چشم حرفه ای و بادوام را تجربه کنید، مطالعه این بخش از مطلب را از دست ندهید. با این حال در مدل آرایش عروس جدید بیشتر روی سایه چشم مانور داده می شود و خبری از خط چشم دنباله دار و مدل دار نیست. مژه را نیز بهتر است به صورت تکی و تار به تار به کار ببرید تا جلوه طبیعی تر داشته باشد.

کرم پودر استی لدر – 1n1 ا Estée Lauder double wear spf10

برای این کار کافی است انگشت اشاره را وارد دهان کنید، دهانتان را ببندید و انکشت را سریعا بیرون بکشید. برای اینکه آرایش چشم را تکمیل کنید، مژه‌های خود را با ریمل، پرتر جلوه دهید. با توجه به ظاهری که مد نظر دارید، می‌توانید از انواع مختلف ریمل استفاده کنید. مثلا اگر مژه‌های کوتاهی دارید می‌توانید از ریمل‌های بلندکننده مژه استفاده کنید. اگر مژه‌های باریک و کم‌پشتی دارید از ریمل‌هایی استفاده کنید که حجم‌دهنده هستند.

بهترین و سالم ترین ماهی های شمال و جنوب برای خوردن

برای این‌که کانسیلر روی پوست شما طبیعی‌تر جلوه کند مقداری کانسیلر روی قسمت پایین پیشانی، پل بینی و چانه بزنید و با اسفنج آرایشی تخم‌مرغی آن را یکدست پخش و محو کنید. اگر که کرم پودر شما باعث شده است پوست شما برق بزند می‌توانید از پودر جامد و یا پنکیکی که چربی صورت شما را جذب می‌کند استفاده کنید تا آرایش صورت ملایم شما زیباتر دیده شود. برای متعادل سازی صورتتان ، قسمت هایی از آن را کانتور کنید، برای کانتور کردن رنگ انتخابی تان باید از پوست و کرم پودرتان تیره تر باشد. کشیدن خط چشم به چشم سبب چند برابر شدن زیبایی چشمان و جذابیت آنها می شود اما به شرطی که مدل خط چشم خود را بر اساس فرم چشمهایتان انتخاب نمایید. زیر استخوان ابرو و گوشه های داخلی چشم را سایه روشن بزنید. اگر رنگ رژگونه مناسب انتخاب نشود نه تنها این آرایش اثر مثبتی روی چهره نخواهد داشت بلکه باعث بدتر شدن ظاهر شما نیز خواهد شد.

اگر سیاهی دور چشم دارید، ابتدا از کانسیلر تصحیح کننده به رنگ زرد یا نارنجی استفاده کنید. برای صاف و یکدست کردن میکاپ نیز می توان از کرم پودر متناسب با نوع پوست استفاده کرد. در آرایش گونه ها یا آرایش چشم نیز سعی کنید از رنگ های مات و ملایم استفاده کنید. استفاده از لوازم آرایشی شاین دار باعث می شود چین و چروک ها قابل مشاهده و واضح تر شوند. آرایش چشم را با استفاده از رنگ های ملایم و خنثی مثل کرم انجام دهید.