مدل آرایش صورت ایرانی ملایم و ساده آموزش آرایش صورت عروس مجله تصویر زندگی

مثلا نواحی گود چشم را با رنگ تیره‌تر بپوشانید و پشت پلک و زیر ابرو را سایه روشن‌تر بزنید. در مجموع، نحوه استفاده از رنگ‌های تیره و روشن و سایه زدن چشم، به مدل سایه و فرم چشم و ظاهر نهایی که مد نظر دارید، بستگی دارد. هایلایت کردن در آموزش آرایش صورت باید کاملا طبیعی انجام شود. بنابراین باید مناطقی از صورت را با هایلایت برجسته کنید که به طور طبیعی نور به آن قسمت‌ها می‌تابد. به این ترتیب بالا یا روی استخوان گونه، پایین استخوان ابرو، وسط کمان لب بالایی و امتداد پل بینی مناطقی هستند که باید هایلایت شوند.

  • برای دیدن بهترین سالن زیبایی تهران اینجا را کلیک کنید.
  • هنگام آرایش باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود دقت کنید و آرایشی را بر اساس فرم چهره و رنگ پوستتان انجام دهید تا زیبا به نظر برسید .
  • ابرو‌هایی با فرم طبیعی چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان می‌دهد.
  • در ترتیب صحیح آرایش صورت، نخستین گام، زیرسازی آرایش صورت است.
  • تفاوت دوره خصوصی و عمومی در تعداد شرکت کننده ها می باشد.کلاس های خصوصی دوره آموزش گریم و میکاپبا یک تا سه نفر، و کلاس های عمومی برای سه تا پنج نفر تشکیل میشود.

برای صورت‌های گرد استفاده از کرم پودر با رنگ هلویی گزینه مناسبی است. داشتن بیس صورتی در این کرم گردی صورت را کمتر نشان می‌دهد. از رنگ‌های سایه دودی و تیره بیشتر استفاده کنید و رنگ‌های گرم و شاد رژ لب می‌تواند جذابیت آرایش را بیشتر کند.

رنگ موی بژ را با این فرمول‌های ساده بسازید

هر روز با ورود محصولات جدید در این زمینه، سبک و ظاهر آرایش نیز متمایزتر می‌گردد. به گونه ای که امروزه در جهان، شاهد حضور مدل های جدیدی از تکنیک ها و روش های آرایشی خانم هستیم. رژ لب میتواند چهره شما را تغییر دهد و نقش مهم در زیبایی چهره شما دارد. سعی کنید از رنگ‌های طبیعی و متناسب پوستتان برای رژ استفاده کنید. اگر علاقه زیادی به رژهای تیره دارید بقیه آرایشتان را ملایم انجام دهید یعنی از سایه‌های تیره در آرایشتان استفاده نکنید. انتخاب کرم پودر یکی از اساسی ترین انتخاب لوازم آرایشی است و باید به نحوی انتخاب شود که متناسب با پوست باشد.کرم پودر انواع گوناگونی دارد و در رنگ های مختلفی دیده می شود.

اشتباهات آرایش ابرو

اگر صورت گردی دارید باید رژ گونه را به نوعی استفاده کنید که صورت شما را کمی کشیده تر نشان دهد؛ یعنی رژ گونه را از روی استخوان بالایی گونه به سمت گوش بکشید. اگر فرم صورت شما لوزی شکل است، بهتر است تا پهنای گونه ها را با زدن رژ گونه افزایش دهید. در نهایت به این موضوع توجه کنید که باید تعادل را در چهره تان به وجود آورید و می توانید با رژ گونه این کار را انجام دهید. مهم‌ترین چیزی که در آرایش صورت گرد به زیبایی بیشتر کمک می‌کند نحوه صحیح کانتور صورت است. کانتور کردن به معنی تیره و روشن کردن بخش‌هایی از صورت است.

این در حالی است که رنگ های صورتی برای آرایش از سال 2017 بسیار محبوب بودند و همچنان پر طرفدار هستند. احتمالا، رنگ های دیگری مانند نارنجی، دودی و صورتی های اسطوخودوس برای افزودن ظرافت به صورت وارد سبک آرایش شرقی یا ژاپنی شوند. یونانیان باستان، سرب سفید را روی صورت خود میزدند تا ظاهری رنگ پریده و خشمگین بدست بیاورند.