محبوب ترین محصولات Ulta و بیشتر – WWD


زیبایی در سال 2022 بزرگ شد.

بر اساس گزارش گروه NPD، برای اولین بار، فروش زیبایی پرستیژ از سطح قبل از همه گیری 2019 فراتر رفت و به 6 میلیارد دلار برای سه ماهه سوم رسید. بازار انبوه نیز در طول سال شاهد افزایش مستمر در بین گروه‌ها بود، به استثنای فروش مراقبت از پوست صورت که در سه ماهه سوم به ازای NielsenIQ کاهش یافت.

به‌طور کلی، با نگاهی به داده‌های پایان سال، آنچه به دست می‌آید تصویری از یک چشم‌انداز در حال تحول از نظر استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی و تغییر دسته‌بندی است. در حالی که تنها زمان مشخص خواهد کرد که سال 2023 چه چیزی را برای زیبایی در نظر گرفته است – و اینکه آیا یک نزول در آینده نزدیک است یا خیر – در اینجا تصویری از برخی از لحظات کلیدی این صنعت در سال جاری آورده شده است.

برندهای برنده در اینستاگرام در مقابل TikTok

در سال 2022، قطبیت بین فرمول برنده TikTok و فرمول برنده اینستاگرام به طور فزاینده ای آشکار شد. همانطور که داده های Traackr روشن می کند، محتوا پادشاه بود.

برندها عمیقاً در TikTok – که فقط سه سال پیش، اساساً سرزمین هیچ مردی بود – جستجو ،د و در عین حال به پیشرفت استراتژی‌های اینستاگرام خود ادامه دادند.

این تلاش ثابت کرده است که یک اقدام متعادل کننده است.

ایوی لیونز، مدیر ارشد بازاریابی در Traackr می‌گوید: «اینستاگرام مانند یک جعبه صابون است: شما یک مگافون برای اعلام چیزها دارید، اما مخاطبان شما نمی‌توانند پیام را عمیقاً درگیر یا تداوم بخشند. در همین حال، هر محتوایی در TikTok دارای پتانسیل واقعی برای ایجاد یک اثر دومینو است، زیرا TikTok مشتقات را در بر می گیرد.

تا حد زیادی به دلیل ا،یستم های ذاتا متفاوت پلتفرم ها، تابلوهای امتیازات برند مربوطه آنها به طور قابل توجهی متفاوت به نظر می رسند.

Brand Vitality Score یا VIT، معیار اختصاصی Traackr برای اندازه‌گیری میزان دسترسی، تعامل و کیفیت محتوای تأثیرگذار برند است، به منظور ارزیابی اینکه چگونه سرمایه‌گذاری یک برند در چنین محتوایی با عملکرد فروش آن مرتبط است.

در اینجا، تفکیک Traackr از برندهای برنده سال در اینستاگرام و TikTok، به ترتیب بر اساس برند VIT رتبه بندی شده است.

اینستاگرام:

  1. لوازم آرایشی کایلی: 706 هزار
  2. زیبایی کمیاب: 300 هزار
  3. Rem Beauty: 245k
  4. آرایش ماریو: 218 هزار
  5. هدی زیبایی: 215 هزار
  6. Fenty Beauty: 210k
  7. Skkn: 173k
  8. شارلوت تیلبری: 171 هزار
  9. کا،پاپ: 168 هزار
  10. لانکوم: 153 هزار

TikTok:

  1. لورآل پاریس: 203 هزار
  2. لوازم آرایشی کایلی: 198 هزار
  3. میبلین نیویورک: 125 هزار
  4. نوتروژن: 125 هزار
  5. زیبایی کمیاب: 117 هزار
  6. دایسون: 102 هزار
  7. شارلوت تیلبری: 96 هزار
  8. Fenty Beauty: 80.8k
  9. کبوتر: 80.5 هزار تومان
  10. سرو: 79.5 هزار

نرخ های تعامل برندهای زیبایی TikTok، رتبه بندی شده است

میانگین نرخ تعامل TikTok 10 برابر بیشتر از اینستاگرام است.

شرکت نرم‌افزار بازاریابی رسانه‌های اجتماعی Dash Hudson در گزارش دوسالانه TikTok Benchmarks خود گزارش داد که فید اینستاگرام و Reels دارای نرخ تعامل جمعی 0.49 درصد هستند، در حالی که TikTok میانگین نرخ تعامل 5.8 درصد را ،ب می‌کند.

یافته‌های داش هادسون که حتی با افزایش فالوورهای TikTok یک برند، به همان اندازه چشمگیر است، نرخ تعامل آن معمولاً در شیب باقی می‌ماند، که در تضاد با کانال‌های دیگر است، جایی که اغلب برع، آن ثابت می‌شود.

در اینجا، رتبه بندی داش هادسون از نرخ تعامل برندهای زیبایی در سال 2022، طبقه بندی شده بر اساس اندازه زیر برند TikTok.

برندهای رو به رشد زیبایی با عملکرد برتر (10 تا 100 هزار دنبال کننده)

  1. اوآی: 15 درصد
  2. Dermalogica: 11.6 درصد
  3. Revlon: 9.4 درصد
  4. کلینیک: 8.2 درصد
  5. مراقبت از پوست ماریو بادسکو: 6.4 درصد

برندهای زیبایی با عملکرد برتر (100 تا 500 هزار دنبال کننده)

  1. آناستازیا بورلی هی،: 8.4 درصد
  2. شارلوت تیلبری: 8.4 درصد
  3. فیل مست: 7.4 درصد
  4. لوازم آرایشی NARS: 6.8 درصد
  5. Laneige ایالات متحده: 6 درصد

برندهای بزرگ زیبایی با عملکرد برتر (بیش از 500 هزار دنبال کننده)

  1. فلورانس توسط می،: 15.4 درصد
  2. Eos: 14.2 درصد
  3. Fenty Beauty: 11.4 درصد
  4. Starface: 11.1 درصد
  5. زیبایی نادر: 10.2 درصد

محبوب ترین آیتم های Ulta Beauty در سال 2022

تحت رهبری مدیر اجرایی دیو کیمبل، Ulta Beauty در حال پرواز بوده است.

امسال، طرح‌بندی فروشگاهی جدید را رونمایی کرد، مجموعه‌ای از شراکت‌های عمده را امضا کرد – از جمله یکی با فنتی بیوتی ریحانا – و در سه‌ماهه سوم، شاهد افزایش فروش 17.2 درصدی به 2.3 میلیارد دلار بود که از ،ن‌های وال استریت پیشی گرفت.

این یک سال تاریخی برای ،ده‌فروش بود که پیش‌بینی می‌کند فروش خالص برای سال مالی 2022 بین 9.65 تا 9.75 میلیارد دلار باشد.

در اینجا، نگاهی به محبوب ترین محصولات (یا لیست آرزوها) در وب سایت Ulta Beauty که به موفقیت آن کمک کرد.

لوازم آرایشی:

  1. لکه لب آبرسان فنتی بیوتی
  2. MAC Cosmetics Macstack Mascara Superstack
  3. تارت آرایشی و بهداشتی Maracuja Juicy Lip Plumping Gl،
  4. روغن تغییر رنگ رژگونه Youthforia BYO
  5. پرایمر پاور گریپ لوازم آرایشی Elf
  6. روغن لب دم کرده آبمیوه کالکشن Ulta Beauty

مراقبت از پوست و بدن:

  1. تنگ کننده موقت چشم پیتر توماس راث Instant Firmx Eye
  2. پاک کننده پوست Beautystat Universal C
  3. تونر روشن کننده نیاسینامید مولکول های خوب
  4. روغن بدن جلبک Osea Undaria
  5. سرم مژه و ابرو چند پپتیدی معمولی
  6. پچ قدرتمند هیرو آرایشی و بهداشتی
  7. ضد آفتاب Supergoop Unseen SPF 40
  8. Drunk Elephant The Littles Kit

مراقبت از مو:

  1. سرم سر دیوی
  2. Olaplex No.3 Hair Perfector
  3. دایسون ایروپ

رایحه:

  1. ادو پرفیوم Billie Eilish
  2. ادو پرفیوم Viktor & Rolf Flowerbomb

برندهای رو به رشد لوازم آرایش Spate در سال 2022

آرایش در سال 2022 بازگشته است. در اینجا، نگاهی داریم به اینکه برندهای آرایشی در مقایسه با سال گذشته، در مقایسه با برندهایی که بیشترین تغییرات مثبت مثبت را در میانگین جستجوهای ماهانه در سال 2022 مشاهده ،د، مشاهده می کنیم.

قابل توجه ترین رشد سال به سال در جستجوهای گوگل در ایالات متحده در سال 2022:

  1. Rem Beauty: +1426.6 درصد
  2. نئوژن: +652.7 درصد
  3. Dibs Beauty: +467.4 درصد
  4. BreyleeL + 377 درصد
  5. Salon Perfect: +346.7 درصد
  6. سهولت مژه: +229.3 درصد
  7. آرایش ماریو: +211.4 درصد
  8. Wonderskin: +198.1 درصد
  9. Ogee: +194.1 درصد
  10. Gigi Gorgeous: +192.3 درصد

مهم ترین تغییر مثبت در میانگین حجم جستجوی ماهانه در سال جاری:

  1. شارلوت تیلبری: +310 هزار
  2. کلینیک: +150.9k
  3. لوازم آرایشی MAC: +146k
  4. Fenty Beauty: +122.1k
  5. نارس: +114.6k
  6. Too Faced: +72.9k
  7. لوازم آرایشی جن: +63.9k
  8. زیبایی نادر: +61.4k
  9. محل: +58.8k
  10. استی لودر: +57.8k




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/a-look-back-at-beauty-in-2022-ulta-beautys-most-loved-،ucts-w،-won-tiktok-and-more-1235448405/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با