مجوز Scent Beauty Nabs Sparti Scents – WWD


Scent Beauty مجوز جدیدی دریافت کرده است.

این شرکت عطرسازی که توسط استیو مورموریس کهنه کار این صنعت تاسیس شده است، Sparti Scents را به مجموعه رو به رشد برندهای خود اضافه می کند که در حال حاضر شامل دالی پارتون، چر، ویتنی هیوستون و استتسون و غیره می شود. شرایط قرارداد صدور مجوز فاش نشد.

Sparti Scents توسط ScentInvent Technologies که توسط Abby Wallach و Caroline Fabrigas موسس شد، انکوبه شد. این برند حول یک چوب عطر جامد اختصاصی ساخته شده است که می تواند پیچ ​​خورده و روی پوست اعمال شود.

مورموریس گفت: «ما همیشه می‌خواهیم برندهای مرتبط با فرهنگ را بیش از همه دنبال کنیم تا واقعاً بازار را رهبری کنیم. ابی و کارولین بنیان‌گذاران پرشور با حسی عالی از نوآوری محصول و همچنین حس بسیار خوبی از برند هستند، و اولویت ما ارائه شکل جدیدی از عطر به جهان است – رایحه‌ای که قابل حمل، قابل حمل است اما عطری متمرکز ارائه می‌کند. تجربه.”

قیمت اسپاری بسته به اندازه، از 14.97 دلار تا 28 دلار متغیر است و در وب سایت این برند و همچنین در والمارت به فروش می رسد. دسترسی، با توجه به سن جمعیت اولیه آن، کلیدی است. والاک گفت: “این ایده همیشه این بود که ما یک برند ایجاد کنیم که با ژن Z به گونه ای صحبت کند که هیچ ، قبلاً انجام نداده است.” “این یک تجربه جدید و یک روش جدید برای جشن گرفتن عطر است.”

اگرچه عطرهای جامد جدید نیستند، فابریگاس به چند ویژگی متمایز کننده فناوری این برند مانند تمرکز و مزایای مراقبت از پوست اشاره کرد.

ما در اینجا 15 درصد عطر داریم، بنابراین مانند یک عطر خوب عمل می کند. اما نتیجه یک روکش صاف، ابریشمی و مخملی است.» برخلاف یک توپ غلتکی که گاهی اوقات می تواند کمی روغنی باشد، یک روکش صاف و بدون اسپری اضافی یا زمان توقف دارد. همچنین دارای ،یبات آبرسان و آنتی ا،یدان است.

بر اساس بی،ه ای، این محصول همچنین فاقد الکل و زیست ت،یب پذیر است.

این برند دارای سه رایحه مختلف است – Dance Sparti، Spring Sparti و Love Sparti – اگرچه Mormoris قصد دارد این فناوری را در مجموعه برند Scent Beauty پیاده‌سازی کند.

برنامه بازی Mormoris برای تجارت با افزایش مشارکت های ،ده فروشی و اضافه ، رایحه های بیشتر قبل از اجرای فناوری Sparti Scents در برندهای خود شروع می شود. او گفت: “ایده ما این است که این محصول را بگیریم و در واقع آن را برای توزیع در سراسر جهان تطبیق دهیم.” ما عطرهای جدیدی را اضافه خواهیم کرد که برای آنچه من نسل TikTok می نامم جذاب است.

منابع صنعتی ،ن می‌زنند که حجم فروش این برند در سال 2023 به 20 میلیون دلار در ،ده‌فروشی خواهد رسید، با احتمال دو برابر شدن آن در سال 2024، در انتظار توزیع بین‌المللی.

ScentInvent Technologies قبلا یک قرارداد مجوز با WWP Beauty در سال 2020 امضا کرده بود. این شرکت تأیید کرد که این قرارداد دیگر انحصاری نیست، اگرچه WWP Beauty هنوز یک شریک تولیدی است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/fragrance/scent-beauty-sparti-scents-license-1235412434/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با