مجوز عطر Lacoste دست ها را از Coty به Interparfums تغییر می دهد – WWD


مجوز عطر لا،ت در دستان جدیدی است.

تنها چند ساعت پس از اینکه کوتی اعلام کرد که آن را با توافق دوجانبه برای مبلغی نامشخص به لا،ت فروخته است، لا،ت گفت که قرارداد مجوز 15 ساله جه، را با Interparfums SA امضا کرده است.

رئیس لا،ت تیری گیبرت گفت: “ما از حمایت کوتی در طول همکاری خود بسیار قدردان هستیم. با Coty، Lacoste گام مهمی در توسعه خطوط عطر خود برداشته است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که این برند رویکرد خود را برای ادامه رشد خود تجدید کند، در بازاری که لا،ت هنوز پتانسیل بالایی دارد.

WWD می‌داند که لا،ت ردپای بزرگی در روسیه دارد، منطقه‌ای که کوتی به دلیل تهاجم خود به اوکراین از آن خارج شده است.

برای Coty و Lacoste، ،وج تا پایان CY23 نشان‌دهنده اولویت‌های مربوطه و در عین حال سودمند ما است. Sue Y. Nabi، مدیر عامل Coty که در شش سال گذشته مدیریت عطرهای Lacoste را بر عهده داشت، گفت: این فروش اه، استراتژیک Coty را به پیش می‌برد، زیرا کوتی را قادر می‌سازد تا بر روی بزرگترین مجوزهای عطر ما تمرکز کند و در عین حال برنامه کاهش ارزش خود را از طریق درآمد حاصل از فروش تسریع بخشد. .

بر اساس قرارداد جدید که تمامی خطوط عطر و لوازم آرایشی را پوشش می دهد، اینترپارفیومز وظیفه ایجاد، توسعه، تولید و بازاریابی محصولات Lacoste را هم در توزیع انتخابی و هم در شبکه ،ده فروشی این برند ورزشی فرانسوی بر عهده خواهد داشت.

این قرارداد از اول ژانویه 2024، پس از پایان دادن به رابطه فعلی لا،ت با کوتی، که در سال 2023 به پایان می رسد، اجرایی خواهد شد، در حالی که راه اندازی خط جدید عطر لا،ت برای سال 2024 برنامه ریزی شده است.

گیبر در بی،ه ای با اشاره به پتانسیل مستمر دسته عطر برای سبک زندگی ورزشی گفت: “دانش و خلاقیت اثبات شده اینترپارفیوم دارایی های کلیدی برای ادامه توسعه دسته عطرهای ما خواهد بود که نقش مهمی در شهرت لا،ت دارد.” بر،ب و “رویکردی که به طور فزاینده ای با کدهای هویت قوی برند مطابقت دارد.”

فیلیپ بناسین، مدیر اجرایی Interparfums SA، Lacoste را به ،وان یک برند نمادین در دنیای مد و ورزش با سطح بسیار بالایی از آگاهی و مطلوبیت در سراسر جهان توصیف کرد و از “دیدگاه واضح و دقیق از پیشرفت بزرگ این برند تمجید کرد.” پتانسیل تیم رهبری لا،ت.

Interparfums SA زیرمجموعه فرانسوی Interparfums Inc. است که دارای مجوزهای انحصاری جه، برای توسعه و توزیع عطر برای تعدادی از برندهای سطح بالا از جمله Boucheron، Coach، Jimmy C،o، Karl Lagerfeld، Kate Spade، Moncler، Montblanc و Van است. کلیف و آرپ،. همچنین صاحب عطرهای لانوین و برند روچاس است.

همزمان با اعلام فروش لایسنس Lacoste، کوتی مجوز خود را با Hugo Boss تمدید کرد. این همکاری که در سال 2016 آغاز شد و اکنون پس از سال 2035 تمدید شده است، شامل تمام عطرهای Boss و Hugo برای مردان و ،ن است.

نبی گفت که این تمدید “همراستا با هدف استراتژیک Coty برای تمرکز بر برندهای کلیدی است که می توانند به نیروگاه های جه، تبدیل شوند و در عین حال برنامه رشد متعادلی را در مجموعه عطرهای ما ایجاد می کنند.” کوتی از خطوط عطر بزرگی از جمله گوچی و مارک جاکوبز موفقیت مالی ،ب کرده است.

پس از تمدید مجوز Hugo Boss، که شامل هیچ تغییر اساسی در شرایط مجوز نمی شود، Coty مجوز قابل توجهی برای تمدید در شش سال آینده ندارد. به گفته این شرکت، میانگین مدت باقی مانده از شش مجوز برتر Coty – که مجموعا بیش از 80 درصد از ،ب و کار پرستیژ عطر Coty را تشکیل می دهند – اکنون تقریباً 10 سال است.

در اوایل سال جاری، نبی به WWD گفت که در حالی که اثر رژ لب اغلب ذکر می شود، او معتقد است که اکنون همه چیز به اثر عطر مربوط می شود و عطرهای پرستیژ Coty با وجود ترس از رکود اقتصادی و تورم بسیار بالا از بازار خارج می شوند.

اخیراً، درآمد خالص Coty در سه ماهه اول منتهی به 30 سپتامبر به حدود 1.4 میلیارد دلار رسیده است. طبق نظرسنجی Factset، این نسبت به سال قبل 1 درصد افزایش یافته و کمی بالاتر از پیش بینی 1.37 میلیارد دلاری تحلیلگران است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/fragrance/lacoste-fragrance-coty-interparfums-hugo-boss-1235454731/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با