متخصصان مراقبت از پوست مورد علاقه سلبریتی ها در حال راه اندازی مارک های جدید هستند – WWD


برند تخصصی مراقبت از پوست در حال انجام لیفت صورت است.

نسل بعدی متخصصان زیبایی و پزشکی در حال ورود به بازی محصولات مراقبت از پوست هستند. در میان آنها جراحان پ،تیک، متخصص پوست و زیبایی‌شناسان هستند که همگی هزاران ساعت تجربه را به عرضه محصولات حرفه‌ای، از محصولات کلاژن گرفته تا جوش‌ها و پف‌،، تبدیل می‌کنند. در واقع نتایج محور.

دکتر Chaneve Jeanniton، Epi.Logic، 55 تا 230 دلار

دکتر Chaneve Jeanniton

دکتر Chaneve Jeanniton

ع، از Epi.Logic

ذهن پشت چهره و چشم بروکلین به دنبال مراقبت از پوست به ،وان مرز بعدی خود است. Jeanniton به ،وان یک جراح پ،تیک چشم، فرصتی برای ازدواج با محصولات طراحی شده با پشتوانه بالینی دید. «وقتی توصیه‌های مراقبت از پوست را می‌دادم به بن‌بست می‌رسیدم. همه آنها بازخورد ی،، داشتند، از چشم انداز فعلی مراقبت از پوست بالینی قدرد، نمی ،د، و محصولات فراگیر نبودند.” مراقبت های بالینی از پوست برای آنها بسیار قدیمی بود.”

Epi.Logic

محصولات Epi.Logic.

ع، از Epi.Logic/Ant،ny Verde

Jeanniton Epi.Logic را در بسته‌بندی تازه‌ای که برای قفسه‌های ،ده‌فروشی آماده شده بود، مجدداً راه‌اندازی کرد و این طیف شامل هشت محصول است – سه پاک کننده، دو سرم، یک اسانس، یک تونر، یک ، صورت و یک ، دور چشم – که دارای مواد فعال از CoQ10 تا فاکتورهای رشد اپیدرمی در سرم قهرمان آن، Master Plan. او می‌گوید: «این در طول زندگی من با میکرونیدلینگ به وجود آمد. “وقتی دیدید که چگونه رنگ چهره فردی بعد از یک سری درمان تغییر می کند، چرا مردم فقط می توانند آن را در مطب دریافت کنند؟”

ایوان پول، ساندویچ زیبایی سس مخفی، 300 دلار

ایوان پول

ایوان پول

ع، از ساندویچ زیبایی

معماری چهره نقطه قوت پل است، از این رو امضای چهره پر از فرکانس رادیویی او، ساندویچ زیبایی، که تعداد زیادی فرکانس را برای مزایای مجسمه سازی در خود جای داده است. پول می‌گوید: «من به‌خاطر ظاهری که به پوست کشیده‌ایم معروف هستم. “چیزی در مورد بهبود طبیعی وجود دارد که فقط یک نسخه برتر از خود است که بسیار قدرتمند است.”

ساندویچ زیبایی

سس مخفی ساندویچ زیبایی.

ع، از ساندویچ زیبایی/استفان بوسکن

او در درمان‌های خود، که سلما هایک، آنا د آرماس و لورا هریر را از جانبدارانش می‌دانند، از اولین محصول خود، یک سرم مخملی به نام سس مخفی استفاده می‌کند. “رز ماده اصلی موجود در آن است. گلاب سه راه دارد و روغن بسیار لو، و بسیار گر، است. از جمله مواد دیگر می توان به گل رز دمشق، یاس، چوب صندل و روغن خولان دریایی و غیره اشاره کرد.

دکتر کاترین چانگ، دکتر NakedBeauty MD Damask Rose Revitalizing Eye Masks Hydrogel of Gold, 110 $ برای هفت جفت

دکتر کاترین چانگ

دکتر کاترین چانگ

ع، توسط NakedBeauty MD

چانگ به ،وان جراح پ،تیک هالیوود برای نتایج فوق العاده طبیعی، بیش از 30 روش درم، را تسلط یافته است. او می گوید: «من به همه چیز از ساختارهای استخو،، حرکات عضل،، بافت نرم، چربی و حجم پوست نگاه می کنم. این مراقبت های بعدی است که او نقطه شیرین خود را با ماسک های چشم جدیدش پیدا کرد.

ماسک های دور چشم NakedBeauty MD Damask

ماسک چشم هیدروژل رز احیا کننده NakedBeauty MD Damask Rose

ع، توسط NakedBeauty MD

او می‌گوید: «من آن‌ها را برای عمل خود فرموله کردم، زیرا بسیاری از جراحی‌های چشم را نیز انجام می‌دهم. من می‌خواستم محصولی بسازم که بیماران بتوانند هم قبل و هم بعد از عمل از آن استفاده کنند تا به بهبود و حفظ نتایج کمک کند.» نتیجه یک پچ چشم هیدروژلی مملو از ویتامین C، نیاسینامید، اسید فرولیک و ذرات طلا است. چانگ همچنین از نخبگان هالیوود برای راه اندازی استفاده کرده است، با این ماسک ها در هنگام آماده سازی اسکار با هنرمند آرایشگر هانگ وانگو، کارا دلوین به نمایش درآمد.

دکتر شرین ادریس، غلتک سرم مجسمه سازی PillowtalkDerm The Depuffer Arnica، 38 دلار

دکتر شرین ادریس

دکتر شرین ادریس

ع، از PillowtalkDerm

ادریس، بررسی کننده واقعیت زیبایی رسانه های اجتماعی است، مرجعی که او در راه اندازی برند خود در سال گذشته مشارکت داشت. او قبل از پرداختن به سایر نگر، ها بر رنگ پوست و هایپرپیگمانتاسیون تمرکز می کند.

او می‌گوید: «وقتی بیماران مراجعه می‌کنند، اغلب روی جزئیاتی تمرکز می‌کنند که هیچ‌، از فاصله 10 فوتی آن را نمی‌بیند. وقتی آینه را در دست می‌گیرم و قدمی به عقب برمی‌دارم، اولین چیزی که متوجه می‌شوند رنگ پوست ناهموار است که باعث می‌شود خسته، ژولیده و فرسوده به نظر برسم.

نام تجاری او که به خاطر نام مستعارش در رسانه های اجتماعی PillowtalkDerm نامگذاری شده است، با یک لایه بردار شیمیایی خانگی، یک سرم و یک مرطوب کننده، که همگی به سمت روشن شدن طراحی شده اند، از اخلاق اولیه او پیروی کرد. اکنون او با راه‌اندازی Depuffer، نام تجاری خود را وارد فاز بعدی می‌کند، سرمی با اپلیکاتور چرخشی برای کاهش قرمزی و پف‌کردگی که دارای آرنیکا، سنتلا آسیاتیکا، نیاسینامید، عصاره پوست خا،تر و گلیسیرین است.

سوفی پاویت، سرم پاک کننده ماندلیک صورت سوفی پاویت، 54 دلار

سوفی پاویت

سوفی پاویت

ع، از سوفی پاویت

تشبیه من سرآشپز بودن است – شما سرآشپز یک غذا هستید. سوفی پاویت، متخصص صورت می‌گوید: «شما برای غذای تایلندی به یک رستوران ایتالیایی نمی‌روید، و غذاهای من به‌طور ناگه، است. چه آکنه باشد، چه درماتیت اطراف دهان، یا هر،ی که می‌ترسد برای آرایش معمولی صورت خود را انجام دهد، باید در عوض به دیدن من بیاید.»

پاویت ماساژ صورت را با لایه‌برداری روزانه «کم و آهسته» ،یب می‌کند، فلسفه‌ای که اولین محصول او، سرم پاک‌کننده ماندلیک صورت Sofie Pavitt را ایجاد کرده است.

کنت روگوفسکی

او می‌گوید: «بسیاری از اوقات، اگر لایه‌برداری روزانه را با چیزی واقعاً قوی انجام دهید، سدتان را می‌سوز،د و آزاردهنده خواهد بود. “ماندلیک اسید فقط آهسته پز لایه برداری اسید است، بسیار ملایم عمل می کند و برای مشتریان من عالی است.”

Danuta Mieloch، Danucera، 38 تا 55 دلار

Danuta Mieloch با مهارت زیبایی شناختی از یک طرف و دانش تجاری از طرف دیگر، Rescue Spa را از یک در به مغازه شیرینی فروشی عاشقان مراقبت از پوست برده است. یکی از جدیدترین برندهای او، برند او، Danucera است که با یک مومیایی کننده همه کاره و یک تونیک پوست عرضه شد. او ادعا می کند: “من همیشه استعداد تولید محصولات عالی را داشته ام.” پس از هزاران فیشال و هزاران ساعت در اتاق درمان، پوست را می شناسم.

خط او شکاف بین بالینی و تمیز را پر می کند. او می‌گوید: «من همیشه به دنبال آن محصول جه، بوده‌ام که بتوانم با خودم ببرم، و این محصول جدید و کمی انقلابی‌تر خواهد بود زیرا شفافیت وجود دارد. به ،وان مثال، سرابالم او را می توان به ،وان یک پاک کننده، ماسک یا مرطوب کننده استفاده کرد. او می‌گوید: «من به تک تک جزئیات فکر کردم، از جمله استفاده از دستمال شستشوی صورت و ابزار گوا شا برای ماساژ دادن مومیایی ،.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/the-skin-care-pros-laun،g-next-gen-،ucts-1235605163/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با