مایکل کلینتون در مورد طول عمر جدید و نحوه عملکرد برندهای زیبایی – WWD


مایکل کلینتون فصل فینال کالج را مثل همین چند سال پیش به یاد می آورد – زیرا برای او همینطور بود.

در سال 2021، نویسنده، بنیانگذار Roar Forward و رئیس سابق و مدیر انتشارات Hearst Magazines، دومین مدرک کارشناسی ارشد را در مدیریت غیرانتفاعی و بشردوستی از دانشگاه کلمبیا دریافت کرد. او 68 سال داشت.

“یادت می آید آن خوابی را که می دیدی، جایی که ک، نرفتی و وقت فینال بود؟ کلینتون در اج، مدیر اجرایی Beauty به شوخی گفت: من مرتباً این رویا را می دیدم.

کلینتون در میان جمعیت رو به رشدی از بیش از 50 مصرف کننده است که متعهد به یادگیری مادام العمر، آزمایش و به قول ژنرال Z – بهترین زندگی خود هستند. با این حال، علی‌رغم شیوع روزافزون این گروه و قدرت ،ج ،، صنایع در سراسر جهان در ارائه و پاسخگویی به سبک زندگی خود ناکام هستند.

«بسیاری از افرادی که وارد دهه 50، 60 و 70 سالگی خود می شوند، هر چیزی که در مورد نیمه دوم زندگی به آنها گفته شده است را به چالش می کشند. کلینتون گفت: آنها در حال شروع مشاغل، سبک زندگی، روابط جدید هستند – آنها در خط مقدم مبارزه با پیری در محیط کار، تبلیغات، سرگرمی و فرهنگ هستند.

در سال 2022، کلینتون Roar Forward را به ،وان یک پلتفرم عضویت و محتوا (به نام کتاب او، “Roar”) برای مصرف کنندگان 50 ساله به بالا، یا همانطور که او آنها را “Re-Imagineers” می نامد، تأسیس کرد. او گفت که بر اساس AARP، 35 درصد از جمعیت ایالات متحده – تقریباً 117 میلیون نفر – بالای 50 سال سن دارند و در سال 2030، اولین هزاره ها به این گروه خواهند پیوست.

کلینتون گفت: «برای اولین بار در تاریخ، مصرف کننده بیش از 50 نفر مصرف کننده غالب در کشورهای بزرگ توسعه یافته خواهد بود. .

این بازار در حال تبدیل شدن به یک بازار رشد جدید است. اگر بازاریابان به روشی معتبر با آنها صحبت نکنند که بتوانند به آن متصل شوند، این موج از مصرف کنندگان را از دست خواهند داد. از جمله مصرف کنندگان بومر و Gen X.

“[The 50-plus consumer] کلینتون گفت که گروه بزرگی است، اما تنها 5 درصد از تبلیغات برای آنها هدف گذاری شده است، و افزود که با در نظر گرفتن مصرف کنندگان پیر رنگ و سایر گروه های به حاشیه رانده شده، این میزان حتی کمتر می شود. “این در مورد اضافه ، تصاویر معاصر از افراد بالای 50 سال است.”

او در ادامه، طول عمر جدید را «مهم‌ترین جنبش اجتماعی زندگی ما» نامید و گفت که تعهد شرکت‌ها به درک تفاوت‌های ظریف مصرف‌کننده بیش از 50 نفر، این پتانسیل را دارد که شیوه انجام تجارت، از بازاریابی گرفته تا ،ده‌فروشی را تغییر دهد. و فراتر.

«پیری همه را تحت تأثیر قرار خواهد داد. من فکر می‌کنم آمار این است که اگر 25 درصد از یک گروه از جنبش حمایت کنند، جنبش اوج می گیرد. “این کار را در 50، 60، 70 سالگی انجام دهید – آن شخص باشید.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/michael-clinton-the-new-longevity-is-here-and-the-time-for-،nds-to-act-is-now-1235651513/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با