لیست قیمت آرایش صورت، ۴ آذر ترب

با استفاده از اسفنج یا برس پودر را با حرکت دایره ای ابتدا به پیشانی و سپس گونه ها و بینی و چانه بزنید. نحوه استفاده از مرطوب کننده در قسمت پیشانی به این صورت است که مرطوب کننده را به صورت ضربدری روی پیشانی ماساژ دهید. نحوه زدن مرطوب کننده به گونه ها به این صورت است که باید آن را به صورت دورانی به گونه ها بمالید. استفاده از مرطوب کننده پس از شستن صورت توصیه میشود و باید آن را وقتی هنوز پوست کمی رطوبت دارد استفاده کرد و به آرامی روی پوست پخش نمود.

رژگونه نیز با فرمولاسیون‌های مایع، پودر و کرم موجود است. اما شما برای تثبیت آرایش خود به یک تثبیت کننده یا فیکساتور آرایش نیاز دارید تا خطوط ریز و منافذ صورت را محو کنید. البته بهتر است از این محصول فقط در نواحی مانند ناحیه T (پیشانی، بینی و گونه‌ها) و زیر چشم‌ها استفاده کنید. بهتر است اگر از سایه چشم استفاده می کنید، رنگ آن را با رنگ رژ لبتان ست کنید.

  • نگاه کنید که جایی از صورت رنگ اضافه نباشد و آرایش‌تان پاک نشده باشد.
  • سعی کنید از پاک کننده‌های ملایم و ژل‌های شست و شو متناسب با پوستتان برای شست وشو استفاده کنید.
  • این روش کمک می کند ارایش چشمتان قرینه و شبیه به هم شود.

سبک آرایش مینرال ؛ به کمک می آید تا با به کارگیری مواد معدنی که اغلب توسط متخصصین پوست توصیه میشوند، موجب بهبود و درمان پوست باشند. با محبوبیت روز افزون آرایش معدنی، گزینه ها و امکانات آن به اندازه انواع مدل های آرایش است. حال، مقداری ریمل روی پلک ها بزنید تا کاملا مشخص و سیاه شود. برای این کار، نوک انگشت اشاره را با سایه سیاه فشرده و انگشت وسط را با رنگ قرمز آجری بپوشانید.

بهتر است تا ریمل را از انتهای مژه به سمت قسمت جلویی چشم استفاده کنید. برای اینکه ابروهای طبیعی و خوش حالتی داشته باشید، می توانید از سایه ابرو استفاده کنید و قسمت هایی را که خالی و کم مو هستند را با استفاده از سایه ابرو پر کنید. برای اینکه ابروهای شما حالت و فرم خود را حفظ کنند می توانید از ریمل ابرو استفاده کنید و با استفاده از برس آن، ابروها را به سمت بالا شانه کنید تا فیکس شوند. بعد از انتخاب صحیح رژ گونه، باید در طریقه استفاده از آن نهایت دقت و توجه را داشته باشید. اولین و مهمترین اصلی که باید در رژ گونه زدن به آن توجه کنید، فرم صورتتان است.

۴. پوست‌تان را با کرم ‌پودر بپوشانید.

پس از کانتورینگ گونه، در بخش برجسته گونه می توانید کمی رژ گونه بزنید تا صورت جلوه ای شاداب تر پیدا کند. در این مرحله می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید و مژه مصنوعی بزنید. اگر هم نمی خواهید از مژه استفاده کنید، بدون چسباندن مژه به سراغ ریمل بروید. وقتی آرایش یک چشم تمام شد، چشم دوم را مانند همان چشم آرایش کنید. این روش کمک می کند ارایش چشمتان قرینه و شبیه به هم شود. درنتیجه،‌ ناهماهنگی در آرایش چشم و صورت به وجود نیاید.

در آرایش صورت از کانسیلر کمک بگیرید

این مسئله برای صورت‌های گرد بسیار مهم است و حتماً باید آرایش به نحوی باشد که جلب‌توجه تنها روی یک نقطه باشد. با این ترفند تمرکز بر کلیت چهره نمی‌شود و صورت زیباتر به نظر می‌رسد. تمرکز اصلی این مدل از انواع مدل آرایش، بر روی چشم ها است. مدل آرایش اسموکی با چشم های تیره و لب های پررنگ، ظاهری جسور و جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد. سایه های مشکی و خاکستری به دلیل ساخت یک ظاهر دودی تیره و سایه های قهوه ای برای درست کردن چشمان دودی استفاده میشوند. به صورت کلی مدل آرایش عربی یا خلیجی، یکی از انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ است که به صورت بسیار غلیظ بوده و تمام صورت را پوشش میدهد.

با کاربرد انواع براش آرایشی آشنا شوید

در این مطلب آموزش آرایش چشم درشت با متدهای جدید و در چند مرحله ساده را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این مراحل… از گوشه داخلی مژه‌ها شروع کنید و به سمت بیرون ریمل بزنید. برای این کار می‌توانید قبل از ریمل زدن، یک دستمال کاغذی زیر مژه‌ها نگه دارید. برای سایه زدن می توانید از براش های مخصوص سایه چشم استفاده کنید. از محل رویش مژه‌ها شروع کنید و رنگ را به سمت اطراف پخش کنید.

این سبک از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ میتواند برای عروس خانم ها در شب عروسی استفاده شود. یک مداد مشکی را زیر چشم میزنند و با قلم مو پخش میکنند. همینطور، آن را در قسمت داخلی و بالای مژه ها زده تا چشم ها بیشتر مشخص شوند. بعد از همه اینها، سایه چشم را به صورت تقسیم بندی شده و با رنگ های تیره انجام می دهند. سپس یک خط چشم نازک که با توجه به فرم چشم، کشیده میشود. به دلیل گرایش کلیه زنان جهان به سمت و سوی میکاپ و آرایش، صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی به طور چشمگیری رونق پیدا کرد.