لیست انواع کاشت ناخن- معرفی روش های کاشت ناخن + عکس آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان-رژ دونی

با توجه به استقبال شدید بانوان در زمینه کاشت ناخن، بسیاری این فکر به ذهنشان رسیده که وارد این کار شده و مهارت های لازم در زمینه آموزش کاشت ناخن را فرا گیرند. اما قبل از اینکه وارد این لاین شوید لازم است که صفر تا صد آن را از آموزش کاشت ناخن تا بازار کار در خارج از کشور را بدانید و با آگاهی و چشمانی باز تصمیم بگیرید. بنابراین اگر به دنبال یادگیری و آموزش کاشت ناخن هستید و می خواهید قبل از ورود به این حیطه، تمامی اطلاعات لازم در این حرفه را بدانید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در این روش بعد از استفاده از ضد قارچ مراحل کاشت پودری و بعد سوهان کشی انجام می شود سپس یک لایه ژل روی ناخن می کشند و دست را درون دستگاه یووی می گذارند. پس از کاشت با این روش، نباید زیاد از آب‌ استفاده کنید و تا جایی که می‌­توانید تا روز اول بعد از کاشت، ظرف نشویید و حمام نروید چرا که تماس زیاد با آب، پس از کاشت ناخن قالبی، احتمال مبتلا شدن به قارچ را افزایش خواهد داد.

  • در نهایت راهکارهایی حرفه‌ای برای محافظت از ناخن کاشت‌شده‌تان آورده خواهد شد.
  • با این تفاوت که در نهایت از لاک براق کننده یا همان تاپ شاین روی ناخن­‌های فرد کشیده می‌­شود.
  • در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه ناخن با چسب ناخن چسبانده می‌شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می‌شود.

پوشاندن عیب‌ها و مشکلات ناخن که گاهی به‌صورت ارثی در ناخن وجود دارد، توصیه می‌شود. آچاره این امکان را به شما می‌دهد تا هر خدمتی که مورد نیازتان است، از طریق وبسایت و اپلیکیشن به سهولت و در هر ساعتی از شبانه روز درخواست کنید. با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست. اگر دست‌تان عرق می‌کند زیر دستکش لاتکسی، یک دستکش پارچه‌ای دست کنید. خانم ها علاقه مند به ناخن های بلند هستند در حالی خیلی از آنها این شانس را برای داشتن ناخن های سالم و قوی ندارند.

انواع کاشت ناخن و مزایا و معایب آن

در اینجا می‌خواهیم نوع دیگری از انواع کاشت‌ها را به شما آموزش دهیم و آن هم کاشته ناخن دیپینگ می‌باشد. در این کاشت از قلم استفاده نمی شود بلکه زمانی که پرایمر را زدید، بلافاصله ناخن را به صورت عمودی وارده پودر کنید و در آخر پودرهای اضافی را با براش کنار بزنید. کاشت ناخن ژله ای از میان انواع کاشت ناخن همانند کاشت پودری است. با این تفاوت که در نهایت ناخن را زیر دستگاه UV می‌­گیرند تا خشک شود. زمان سوهان کشی ناخن ژله ای نیز کمتر از ناخن پودری می­ باشد و جز زیباترین نوع کاشت محسوب می­­ شود.

استفاده از ضد قارچ:

پرایمر محلولی با خاصیت چسبندگی می باشد، این محلول جهت ایجاد چسبندگی بین ناخن و مواد می گردد. پرایمر ها به طور کلی دارای 3 نوع اسیدی، اسید متوسط و غیر اسیدی می باشند. هر چقدر اسید پرایمر ناخن بیشتر باشد مقدار سوزش دست بیشتر می گردد و میزان چسبندگی محصول بالا می رود. خوبی این امر این است که مواد بهتر به ناخن چسبیده و به اصطلاح هوا نمی گیرد.

نحوه صحیح لاک زدن

داشتن ناخن گیری که به طور خاص برای اصلاح ناخن های پا طراحی شده است، پدیکور را بسیار راحت تر می کند. ژل های تری دی مخصوص طراحی برجسته و سه بعدی روی ناخن می باشد که در رنگبندی متنوعی تولید شده است و این امکان را برای… کمی چسب به لبه داخلی تیپ بزنید و تیپ را روی ناخنتان بچسبانید.

با وجود تمام تفاسیر بالا می‌توان گفت که انتخاب بهترین کاشت بستگی به اولویت‌های خودتان دارد. اگر زمان کافی برای انجام این کار ندارید، بهتر است که کاشت قالبی را انتخاب کنید. اگر ظرافت و زیبایی بیش از هر چیز برایتان در اولویت است، حتما از کاشت پودری استفاده کنید تا از زیبایی و دوام آن لذت ببرید. در کاشت بیبی بومر مواد مورد استفاده با یکدیگر ترکیب می‌شوند، به طوری که مرز بین آن‌ها قابل مشاهده نمی باشد، به همین دلیل می‌توان این نوع کاشت را زیرمجموعه کاشت گریم دانست. در این نوع کاشت ترکیب رنگی که خواهان زیادی دارد سفید و هلویی می‌باشند؛ آن هم به دلیل این که به ظاهر طبیعی کاشت کمک می‌کند؛ نام دیگر این کاشت آمبره یا‌هایلایت است. بسیاری از افراد کاشت ناخن ژله ای را با ژلیش یا لاک ژل اشتباه می‌گیرند.