لکه سریع صورت Glowbar با قیمت 10 میلیون دلاری سری A – WWD


به نظر می رسد میله های صورت برای سرمایه گذاری آماده هستند.

اندکی پس از اینکه Heyday تمدید سری B خود را اعلام کرد، Glowbar که به خاطر چهره 30 دقیقه ای و 65 دلاری خود شناخته می شود، 10 میلیون دلار بودجه سری A دریافت کرد.

این دور توسط Peterson Partners، یک شرکت مستقر در سالت لیک سیتی که سرمایه‌گذاری‌های آن شامل Allbirds، Solidcore، Bo،os، Rails Clothing و Madison Reed بوده، رهبری شد.

Glowbar در سال 2019 توسط راشل لیورمن، یک متخصص زیبایی شناسی نسل سوم، با خدماتی از جمله درمپلنینگ، لایه برداری شیمیایی، است،اج و LED تاسیس شد.

این شرکت با یک استودیوی TriBeCa شروع به کار کرد، اما اکنون جای پای خود را در شهر نیویورک به سمت شرق، میدان یونیون و ویلیامزبورگ گسترش داده است. همچنین مکان هایی را در Roslyn، نیویورک، و Westport، Connecticut اضافه کرد.

با این سرمایه‌گذاری، انتظار می‌رود Glowbar تعداد استودیوهای خود را تا پایان سال 2023 دو برابر کند. علاوه بر افزایش فضای سه ایالتی خود، این شرکت قصد دارد بازارهای دیگری را در امتداد ساحل شرقی مانند بوستون باز کند.

این سرمایه همچنین برای گسترش تعداد کارکنان در سراسر سازمان، از جمله رهبری ارشد، و سرمایه‌گذاری بیشتر در آموزش زیبایی‌شناسان Glowbar استفاده خواهد شد.

لیورمن گفت: «ما پایه‌ای قوی ساخته‌ایم و می‌خواهیم به ارائه بهترین آرایش‌های صورت ادامه دهیم. بسیاری از این افزایش به‌منظور اولویت‌بندی اولین مشتری همیشگی ما – تیم ما – است و با بازارهای جدید در افق، احساس می‌کنیم که لحظه‌ای طبیعی برای مقیاس‌گذاری و پیشبرد مأموریت ما برای ارائه مراقبت‌های پوستی قابل هضم و مبتنی بر نتایج به توده‌ها است. ”

برت استولتون، شریک در Peterson Partners، افزود: «مصرف کنندگان به طور فزاینده ای زیبایی و مراقبت از پوست را در اولویت قرار می دهند و تجربه Glowbar را دوست دارند. ما یک فرصت بزرگ برای ایجاد موفقیت در نیویورک خود در بازارهای دیگر در سراسر کشور می بینیم.”

این افزایش همچنین به دنبال ایجاد هیئت مشاوران شرکت با انتصاب آلی وب، یکی از بنیانگذاران Drybar و مارلا بک، یکی از بنیانگذاران Bluemercury، که هر دو در نقش های مشاوره ای کلیدی برای فاز بعدی رشد شرکت امضا ،د، صورت می گیرد.

وب گفت: “Glowbar فضای سفیدی در دنیای زیبایی بسیار اشباع یافته پیدا کرده است که نیازی برآورده نشده برای یک صورت سریع اما بسیار موثر دارد.” “با سابقه طول، راشل و عشق به مراقبت از پوست همراه با رویکرد نتیجه محور Glowbar، این برند برای گسترش و رشد گسترده آماده است.”

علاقه سرمایه گذاران به بخش خدمات زیبایی افزایش یافته است. سال گذشته Millennial med spa Ever/Body که لیزرهای صورت، بوتا،، HydraFacial، پرکننده‌ها و لیزر موهای زائد را ارائه می‌دهد، ۳۸ میلیون دلار از سری B از ،یبی از سرمایه‌گذاران از جمله Tiger Global Management، Addition و Fifth Wall و بعداً یک سری ۵۵.۵ میلیون دلاری به دست آورد. C تامین مالی

امسال، Upkeep، برنامه‌ای که به کاربران امکان می‌دهد درمان‌های اسپا پزشکی را بیابند، رزرو کنند و هزینه‌های آن را بپردازند، ۲ میلیون دلار سرمایه اولیه را تضمین کرد و اخیراً، شرکت سهامی خاص KKR سهام اقلیت قابل توجهی را در SkinSpirit، بزرگترین ارائه‌دهنده بوتا،، تصاحب کرد. و پرکننده در کشور.

علاوه بر این، Heyday یک افزونه 12 میلیون دلاری برای سری B جمع آوری کرده است. این افزایش توسط سرمایه‌گذار فعلی Level 5 Capital Partners (L5) تقریباً دو سال پس از 20 میلیون دلار اولیه سری B هیدی انجام شد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/glowbar-closes-10-million-series-a-funding-round-1235448706/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با