لورا مرسیه با ادعاهای بالینی بنیاد بی وزن را راه اندازی کرد – WWD


Laura Mercier با جدیدترین راه اندازی خود در یک دسته بندی کلیدی بزرگتر می شود.

این برند در حال معرفی یک فونداسیون جدید است که اولین عرضه آن در پنج سال اخیر است. این فیلم که Real Flawless Weightless Perfecting Foundation نام دارد، روز سه‌شنبه در وب‌سایت لورا مرسیه و توزیع کامل آن که شامل Sep،ra و Nordstrom و غیره است، عرضه شد. در 30 رنگ موجود است و 48 دلار قیمت دارد.

ژل های پرتاب با استراتژی زیربنایی Orveon، شرکت مادر جدید لورا مرسیه، پس از اینکه این برند به همراه دو نفر دیگر توسط Advent International از Shiseido در سال 2021 ،یداری شد (بقیه BareMinerals و Buxom بودند) و Orveon تشکیل شد. این کار با استفاده از چهره شروع می شود – بزرگترین بخش از بزرگترین دسته زیبایی پرستیژ، آرایش – جایی که لورا مرسیه قبلاً اعتماد مصرف کنندگان را دارد.

پاسکال هودایر، مدیر اجرایی Orveon گفت: “این بزرگترین دسته در ایالات متحده است.” «این مقوله‌ای است که دسترسی و آگاهی مصرف‌کننده وسیع‌تری دارد… چهره بزرگ است، مدرن است و باید بماند. و به لطف لورا مرسیه و BareMinerals، ما در ایالات متحده موقعیت غالبی در آن داریم.

هودایر پیش‌بینی کرد که لورا مرسیه از نظر حجم فروش در سال 2023 به بزرگترین برند Orveon تبدیل می‌شود و از BareMinerals پیشی می‌گیرد. او گفت: “Laura Mercier ردپای بین المللی بزرگتری نسبت به BareMinerals دارد.” BareMinerals حدود 70 درصد ایالات متحده محور است، در حالی که Laura Mercier در حال حاضر 55 درصد ایالات متحده و 45 درصد بین المللی است. ما در چین راه اندازی شدیم، در حال گسترش به هند هستیم. در سطح جه، سریعتر از BareMinerals حرکت می کند، بنابراین یک نام تجاری فوق العاده مهم برای ما است.

هودایر گفت که در مرحله بعدی برای Orveon توسعه از مارک های موجود به مراقبت از پوست، و ،ید مارک های مراقبت از پوست در صورت ،وم است.

به نظر هودایر، این برند قبلاً در فضای چهره نزد مصرف کنندگان اعتبار دارد. دایان کیم، رئیس این برند گفت: “ما به دلایلی بهترین برند مرطوب کننده رنگی هستیم.”

مدیران اجرایی از اظهار نظر در مورد فروش خودداری ،د، اما منابع صنعتی ،ن می زنند که فروش ،ده فروشی جه، برای اولین سال حضور بنیاد در بازار به 40 میلیون دلار برسد.

چشم‌انداز از آ،ین عرضه‌ی رنگ چهره لورا مرسیه در پنج سال پیش تغییر کرده است، اما کیم ادعا کرد که اخلاق کمتر این برند – «تقویت، نه دگرگونی» – به شدت طنین‌انداز شده است. “کمپل، واقعاً لنگر برند است… و فونداسیون بخشی از چهره است که در آن فضایی برای ارائه چیزهای جالب و جدید داریم.”

Real Flawless شامل مجموعه‌ای از مواد مراقبت از پوست مانند دانه کاملیا، ویتامین E و عصاره کاکائو است که کیم گفت: «اکنون برای مصرف‌کنندگان حرفه‌ای میز غذاست. آزمایشات بالینی همچنین به توانایی این محصول برای بهبود آبرس، به مدت 24 ساعت و بهبود بافت پوست در شش هفته اشاره کرد.

کریستی اسلو، معاون توسعه جه، محصولات زیبایی، گفت: “لورا همیشه در مورد مراقبت از پوست و عملکرد رنگ بوده است.” روشی که ما اکنون به توسعه محصول نزدیک می‌شویم، نه تنها رضایت آنی است، بلکه ارائه عملکرد اضافه کاری است. این باعث می‌شود که لایه‌برداری پوست صورت بگیرد و اطمینان حاصل شود که ما در همه جنبه‌ها عمل می‌کنیم.»

این برند همچنین سیلی، ها را کنار گذاشته است تا مطمئن شود که محصول مسدود نشده است. «این قطعه است [Laura Mercier] اسلو گفت: واقعاً می‌خواهد – او می‌خواهد مطمئن شود که پوست هنوز می‌تواند نفس بکشد.

طیبه جفری، مدیر زیبایی جه، لورا مرسیه، اضافه کرد: «این فناوری بالا،ه امروز به اینجا رسید، اما این نوع زیرسازی همان چیزی است که لورا در استفاده و استفاده از آرایش به آن معروف است. از ابتدا، آموزش دادن به مشتری در مورد اینکه چگونه یک ، پودر درست کند و آن را شبیه پوست واقعی کند، کار سختی بود، اما مشتری اکنون بسیار باهوش تر است.

ابتکارات بازاریابی حمایت کننده از راه اندازی متن، با اندازه آن است. کیم گفت: “این بزرگترین پرتاب جه، ما در سال در سراسر جهان برای لورا است.” «این یک برنامه رسانه ای کامل، مشارکت در بازاریابی تأثیرگذار، کاشت محصول در اطراف هشتگ ها است – هم با اینفلوئنسرهای ،د و هم در کلان. ما همچنین نمونه‌برداری دیجیتالی را راه‌اندازی خواهیم کرد.»

این هجوم شامل پاپ آپ ها در مناطق جغرافیایی و دنیای مجازی مختلف است. وجود خواهد داشت [pop-ups] در سراسر کشورهای کلیدی در سراسر جهان، یکی در نیویورک و دیگری در لس آنجلس. مصرف کنندگان همچنین می توانند برای نمونه های فیزیکی محصول از طریق ویترین فروشگاه متاورس برند ثبت نام کنند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/laura-mercier-complexion-with-foundation-launch-1235534156/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با