قیمت لحظه ای پالی گان ماتیک + نمودار قیمت ️ آذر 1401-رژ دونی

اوکی اکسچنج، در حال حاضر بیش از 400 رمز ارز را پشتیبانی می کند و شما می توانید خریداری کنید. فروش و خرید لونا کلاسیک ارز لونا کلاسیک رمزارز پر سر و صدایی که در این برهه از زمان نوسانات بالایی را تجربه می‌کند. فروش و خرید GMT توکن پلتفرم استپن که یکی از پلتفرم‌های پیشرو در درآمدزایی از طریق ورزش و تحرک است را با نام GMT به راحتی از اوکی اکسچنج بخرید و به آن بفروشید.

  • ماتیک در ماه فوریه 2021 افزایش قیمت حدود 33 برابر قیمت قبل خود را داشته است.
  • ماتیک با نماد اختصاری یک ارزدیجیتال در حوزه کریپتوکارنسی می باشد که توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal عرضه شد.
  • از سوی دیگر استفاده از چهارچوب پلاسما در توکن ماتیک، به شبکه آن کمک می کند به صورت یکپارچه و بسیار سریع با برنامه های غیر متمرکز تعامل ایجاد شود.
  • می‌توانید رمز ارز پالیگان (ماتیک)، توکن اصلی این پلتفرم را از یک صرافی معتبر خریداری کنید.صرافی‌ ارز دیجیتال ارزپایا، امکان خرید پالیگان به‌صورت آسان، با کارمزدی کم و در محیطی کاملا امن را فراهم آورده است.
  • اگرچه پرداخت خارجی از طریق خرید و فروش ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر است اما عدم شناخت برخی کاربران با این حوزه، باعث شده است که مورد استقبال کم‌تری قرار بگیرد.

پالیگان Polygon برای رفع محدودیت‌های اتریوم از جمله توان عملیاتی، سرعت تراکنش و عدم حاکمیت جامعه توسعه داده شده است. با طراحی، Polygon پلتفرمی است که برای راه‌اندازی زنجیره‌های بلاک‌چین ساخته شده است. کاربران می توانند با استفاده از شبکه ماتیک، معاملات مبتنی بر اتریوم را در زمان کوتاهتری انجام دهند. صرافی اینانس بستر مناسب خرید پالی گان (ماتیک نتورک) و فروش پالی گان (ماتیک نتورک) است. رمز ارزی هستش که با هدف حل یکسری از معضلات و مشکلات کریپتوکارنسی طراحی و ارائه شد و تا حدودی تونسته به اهدافش برسه تا اینجا.

نرخ کارمزد پایین، بیش از 4 سال تجربه فعالیت، امنیت بالا، پشتیبانی پاسخگو و همراه، از مهم‌ترین دلایلی هستند که صرافی ارزپایا را به مکانی مناسب برای خرید ارزهای دیجیتال از جمله ارز ماتیک تبدیل کرده‌اند. این ارز سال ۲۰۲۱ را با قیمت ۰.۰۱۷۸ دلار شروع کرد و در ماه می به قیمت ۲.۶۲ دلار رسید. این صعود چشمگیر قیمت ماتیک، نظر بسیاری از سرمایه‌ گذاران و تحلیلگران را به پلتفرم پالیگان جلب کرد و باعث شد عده زیادی روی خرید ماتیک سرمایه گذاری کنند. پالی گان یک راهکار مقیاس پذیری لایه دوم است که توسط Binance و Coinbase پشتیبانی می شود. این پروژه به دنبال بهبود پذیرش گسترده رمز ارزها و حل مشکل مقیاس پذیری آن ها در بلاک چین ها است. در حال حاضر ارز بیت کوین جزء بهترین ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود و ارزش مالی آن در بازار ۴۴،۹۰۰ دلار می باشد.

عدم برخورداری از بلاک‌چین خودمختار؛ پالیگان یک پلتفرم لایه دوم محسوب می‌شود که موازی با اتریوم فعالیت دارد. در واقع، اگر اتریوم به هر دلیلی دچار مشکل شود، رمز ارز ماتیک نیز به دنبال آن ارزش خود را از دست خواهد داد. این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ‌کدام از تحلیل‌های موجود برای ارزهای دیجیتال، قطعیت ندارند ونباید صرفا بر مبنای تحلیل‌ها سرمایه‌ گذاری کنید.

پالیگان یا ماتیک چیست؟

از جمله مواردی که شما باید درباره ارز ماتیک بدانید، این است که ساختار مربوط به شبکه پالیگان یا ماتیک از چهار لایه مختلف تشکیل می‌شود و برای هر کدام از آن‌ها وظایف خاصی در نظر گرفته شده است. در ادامه لایه‌های مختلف این شبکه را به ‌طور کامل مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با ویژگی و خصوصیات هر یک از آن‌ها آشنا شوید. تمرکز پروژه پالیگان (شبکه ماتیک) بر روی کاهش پیچیدگی مقیاس پذیری و معاملات فوری بلاکچین است. پلتفرم پالی گان Polygon و یا همان Matic Network سابق در اکتبر 2017 راه اندازی شد. این پلتفرم توسط دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین، با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal تاسیس شد.در سال 2019 تیم پلی گان کمک بزرگی به اکوسیستم اتریوم کرد.

معایب ارز ماتیک

با آنکه افزایش مقیاس پذیری بلاک، در راس اهداف پالی گان و توکن ماتیک قرار دارد، اما این پلتفرم قصد دارد بستری امن برای توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز نیز ایجاد کند. برای ذخیره توکن های ماتیک، می توانید از کیف پول های محبوب اتمیک و مای اتر استفاده کنید. شما می‌توانید به کمک این راهنما،حساب کاربری خود را شارژ کنید.خرید ارز دیجیتال ماتیک در نوبیتکس با پول نقد یا به عبارتی ریال در بازار اصلی و با تتر در بازار حرفه‌ای، امکان‌پذیر است.

با وجود استدلال عالی کارلا بوندی، دادستان کل، استوارت بی گناه تشخیص داده شده، آزاد می شود. بعدها استوارت به کتی حمله می کند و در زیرزمین یک مرکز خرید بزرگ تقریباً متروک به او تجاوز می کند. کریس وقتی از این موضوع باخبر می شود، اسلحه اش را برمی دارد و در پارکینگ مرکز خرید به مهاجمش شلیک می کند. صنعت بازی‌های ویدیویی به شدت متمرکز هستند و مردم روی مالکیت دارایی‌های دیجیتال خود که با پول واقعی برای آن‌ها پول داده‌اند، کنترل ندارند.