قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال پالیگان ارزدیجیتال-رژ دونی

رمز ارز ماتیک واحد پرداخت شبکه به شمار می رود که با ایجاد 4 لایه اصلی، به بهترین شکل معاملات هوشمند را در بلاک وارد می کند. این 4 لایه شامل می شوند از لایه اتریوم، لایه امنیتی، لایه شبکه های پالی گان و لایه اجرا. پلتفرم پالیگان از زنجیره های جانبی برخوردار است که هر زنجیره قابلیت پردازش تراکنش در ثانیه را دارد.

  • به طور معمول، در اوکی اکسچنج، در سریع ترین زمان ممکن میزان خریداری شده شما واریز می شود.
  • در این قسمت می‌توانید قیمت موردنظر خود را برای خرید متیک وارد کرده و ارزهای دیجیتال را بر اساس استراتژی شخصی خود معامله کنید.
  • برای اینکار به صفحه اصلی مراجعه کنید و از قسمت خرید و فروش آسان اقدام به خرید نمائید.
  • حال از آن‌جایی که پلتفرم پالیگان در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام یا POS استفاده می‌کند، امنیت بالایی دارد و به همین دلیل به یکی از ارزهای مطمئن تبدیل شده است.

در سال 2024 می توان انتظار داشت که قیمت ارز متیک به بالای سطح قیمتی 9.6 دلار بازگردد و پس از آن روند صعودی خود را بار دیگر آغاز کند. همزمان با فراهم شدن امکان معامله توکن متیک در صرافی بایننس در اواخر آپریل 2019، روندی صعودی آغاز شد و با گذشت 5 هفته سقف قیمتی 0.045 دلار با رشدی بیش از 1600 درصد برای متیک ثبت شد. پس از آن روندی نزولی برای قیمت آغاز شد و تا تاریخ 28 دسامبر 2020، قیمت در کانال 0.01 دلار و 0.03 دلار حرکت می کرد. برای نگه داری امن و مطمئن ارز هایی که خریداری میکنین لازمه که اطلاعاتی در مورد کیف پول های نگه داری ارز دیجیتال، مزایا و معایب هر کدومشون و همین طور درجه امنیتشون داشته باشین. اگر فردی بخواهد در اتریوم، از قابلیت‌ها و سرعت پالیگان استفاده کند، توکن‌های خود را با استفاده از یک قرارداد هوشمند در شبکه قفل می‌کند. کاربران با در اختیار داشتن این توکن می‌توانند در امور اداری شبکه شرکت کنند و حق رای داشته باشند.

آموزش خرید پالی گان (ماتیک نتورک) – چطور پالی گان (ماتیک نتورک) بخرم؟

خرید ارز ماتیک بدون احراز هویت را میتوانید در سایت پی ام ایکس چنج تجربه کنید. از معروف ترین کیف پول هایی که از ماتیک پشتیبانی می کنند می توان به تراست ولت،اتومیک، لجر و ترزور اشاره کرد. با توجه به لایه های امنیتی قوی این پلتفرم و توسعه عظیم آن، پیشبینی می شود قیمت ماتیک در آینده افزایش یافته و با رشد خوبی که تجربه خواهد کرد به رمز ارز های برتر جهان اضافه خواهد شد. طبق بررسی‌های صورت گرفته درباره ارز دیجیتال ماتیک باید گفت که این ارز توانسته است مقاومت‌های مهم را بشکند و به سطح خوبی برسد. در نتیجه می‌توان اظهار نظر کرد که امکان پامپ این ارز در مدت‌زمان کوتاه وجود دارد، چرا که مقاومت‌های این ارز در مدت‌زمان کوتاهی به ناحیه حمایتی تبدیل شده است. هم‌چنین سرمایه‌گذاران تحقیق و بررسی‌های لازم را انجام داده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که این ارز می‌تواند رشد چشمگیری داشته باشد و به یک ارز پرطرفدار و محبوب تبدیل شود.

قیمت خرید

حال از آن‌جایی که پلتفرم پالیگان در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام یا POS استفاده می‌کند، امنیت بالایی دارد و به همین دلیل به یکی از ارزهای مطمئن تبدیل شده است. بسیاری از کارشناسان تحلیل قیمت ارز دیجیتال یک روند صعودی را برای قیمت ارز دیجیتال متیک پیش بینی کرده اند. در ادامه تحلیل قیمت MATIC را تا سال 2025 میلادی برای شما منتشر کرده ایم، همراه مجله سرمایه گذاری آداس باشید. اینانس سرویس کیف پول ارائه نمی دهد و شما برای خرید پالی گان (ماتیک نتورک) از ما میتوانید از هر دو نوع این کیف پول ها استفاده نمایید و محدودیتی در نوع کیف پول انتخابی شما وجود ندارد. دستگاه هایی کوچک و قابل حمل هستند و از اون جایی که کلید خصوصی این کیف پول ها بر روی یک تراشه امن روی سخت افزار ذخیره میشه ایمن ترین نوع کیف پول ها برای ذخیره ارز های دیجیتال به حساب میان.

معرفی ارز دیجیتال ماتیک (Matic)

اما پالیگان و ارز دیجیتال آن این مشکل را حل کرده و در کسری از ثانیه و با امنیت بالا، تراکنش‌های غیرمتمرکز را تکمیل می‌کند. پالیگان که در سال ۲۰۱۷ کار خود را آغاز کرد، از مکانیسم توافق عام اثبات سهام برای تامین امنیت تراکنش‌ها استفاده می‌کند. اطلاعات تراکنش‌ها در این لایه دوم دائما در زنجیر اصلی اتریوم منتشر می‌شوند تا درستی اعتبارسنجی تراکنش‌ها در پالیگان را تضمین کنند. این شرکت بلاکچینی هندی به وسیله برقراری ارتباط پروژه‌های مختلف با یکدیگر، به نوآوری تکولوژی‌های بلاکچینی جدید ادامه داده است و این شبکه مبتنی بر بلاکچین اتریوم در سال 2020 رشد بزرگی را به خود دیده است.