قیمت لحظه ای ماتیک پالیگان + نمودار تحلیل تکنیکال-رژ دونی

بعد از گذشت چند سال، در ماه ژانویه سال 2021 قیمت ارز دیجیتال Polygon رشد خود را آغاز کرد و این حرکت رو به رشد را با شیب زیادی ادامه داد و بعد از این صعود قیمتی، نمودار قیمت کوین MATIC رکورد جدیدی از خود بر جای گذاشت. با توجه به اهداف این پروژه، در صورت محقق شدن آنها می‌توان آینده روشنی را برای قیمت ارز دیجیتال پالی گان متصور شد. برای کسب اطلاعات کامل و دقیق تر در مورد رمز ارز MATIC به مقاله ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ مراجعه کنید.

  • الگورند به‌عنوان بلاک چین عمومی برای پشتیبانی از پلتفرم ضمانت‌نامه‌های دیجیتال نوآورانه ایتالیا برای استفاده در صنعت بانک و بیمه انتخاب شده است.
  • فروش و خرید ماتیک پالیگان با ارز بومی‌اش به نام متیک با هدف افزایش مقیاس پذیری و سرعت شبکه اتریوم ایجاد شد.
  • پس برای خرید MATIC پیگیر اخبار فاندامنتال این ارز باشید و با اطلاعات و دانش کافی اقدام کنید.

بعد از رسیدن به اوج قیمتی خود اصلاح قیمتی را در پیش گرفت و این اصلاح تا محدوده 0.6دلار پایان یافت . در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . به طور معمول، در اوکی اکسچنج، در سریع ترین زمان ممکن میزان خریداری شده شما واریز می شود.

در این مرحله به نوع شبکه ارز مبدا و مقصد دقت کنید و چنانچه آدرس اشتباهی وارد کنید ارز شما قابل برگشت نمی باشد و در شبکه گم میشود. ماتیک با نماد اختصاری یک ارزدیجیتال در حوزه کریپتوکارنسی می باشد که توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal عرضه شد. پلی گان با ماشین مجازی اتریوم سازگار است که آن را برای کسانی که عادت به ساخت برنامه در اتریوم و برنامه‌نویسی در Solidity دارند، جذاب می‌کند.

ماتیک

همونطور که میدونین انتخاب یک روش درست برای سرمایه گذاری و کسب درآمد اهمیت زیادی داره. ارز های دیجیتال در چند سال اخیر با عملکرد مطلوب خودشون تونستن سود زیادی رو عاید سرمایه گذار ها و معامله گراشون بکنن. از همین رو برای اینکه بتونید در بازار رمز ارز ها سرمایه گذاری کنین و سود خوبی به دست بیارین نیازمند شناخت بهتری از راه های سرمایه گذاری و خرید و فروش مطمئن هستید که در ادامه به این موضوع میپردازیم. ارزپایا یک صرافی ارز دیجیتال است که از سال 1396 تاسیس شده و با راه اندازی یک سیستم یکپارچه با امنیت بالا، امکان فروش و خرید ارز دیجیتال را برای کاربران خود مهیا کرده است.

پشتیبانی 24 ساعته

در حالی‌که هنوز از امنیت، قابلیت همکاری و مزایای ساختاری بلاکچین اتریوم پشتیبانی می‌کند. وب سایتکوین پدیا پیش ‌بینی کرده است که اگر همه چیز برای این ارز دیجیتال خوب پیش برود، در ۵ سال آینده می‌توانیم شاهد این باشیم که قیمت پالی گان تا ۵۰ دلار رشد کند. طبق تحلیلی که در سایت CoinQuora ارائه شده است، قیمتMATICنتورک تا اواخر سال ۲۰۲۲ به عدد ۷.۵ دلار خواهد رسید.

نگاه بنیادین به Polygon

اینکه قیمت MATIC چه مقداری رو در آینده به خودش میبینه بستگی به این داره که توسعه دهنده هاش چه سیاستی رو در پیش بگیرن و تا چه اندازه نظر فعالان بازار کریپتوکارنسی رو جلب کنن. پس برای خرید MATIC پیگیر اخبار فاندامنتال این ارز باشید و با اطلاعات و دانش کافی اقدام کنید. وجود شبکه‌هایی مانند سوشی‌سواپ و آوی، به تنهایی باعث شده تا پالیگان به یک شبکه بزرگ و مهم برای اتریوم تبدیل شود و قیمت ارز دیجیتال ماتیک را افزایش دهد. سپس شبکه پالیگان، کوین‌های تبدیل شده در قرارداد هوشمند را اعتبارسنجی می‌کند و به همان مقدار متقابل، آن‌ها را به ارز دیجیتال ماتیک تبدیل می‌کند. شبکه Polygon محدودیت‌های معمول بلاکچین اتریوم همانند مقیاس پذیری، تجربه کاربری ضعیف همچون کارمزدهای بالا و تأخیر در نهایی‌سازی اثبات کار و استقلال در حاکمیت را رفع کرده است.