فرصت های L’Oréal در چین، هند – WWD


به گفته آسمیتا دوبی، مدیر ارشد دیجیتال و بازاریابی L’Oréal، چین و هند دو بازار بسیار مهم، اما بسیار متفاوت برای L’Oréal هستند.

غول زیبایی فرانسوی اخیراً 25 سالگی خود را در چین جشن گرفت و دوبی به حضار گفت که این کشور همچنان شاهد افزایش طبقه متوسط ​​به دلیل شهرنشینی و به تبع آن افزایش درآمد قابل تصرف است.

“مصرف کنندگان به دنبال محصولات با کیفیت بهتر هستند. دوبی، که چندین سال برای L’Oréal در چین کار کرده است، گفت: بازار در چین در حال افزایش است. برای ما، این کار به این دلیل کار می‌کند که در دسته‌هایی مانند مراقبت از پوست یا مراقبت از مو و آرایش و رنگ‌آمیزی مو کار می‌کنیم. زیبایی در مورد میل است، این فقط در مورد سودمندی نیست.

در حالی که او خاطرنشان کرد که بازار لوازم آرایشی در آنجا به شدت تحت تأثیر COVID-19 و قرنطینه های بعدی در سراسر کشور قرار گرفته است، اما در حال بهبود است.

در مورد روند ،ید، مصرف کنندگان چینی به طور فزاینده ای پیچیده تر می شوند و به شدت تحت تأثیر رسانه های اجتماعی مانند Douyin و Xiao،ngshu (کتاب قرمز کوچک) قرار می گیرند.

چشم انداز دیجیتال چین به سرعت در حال تکامل است. به این دلیل که مصرف کنندگان این فناوری ها را بسیار سریع اتخاذ می کنند. سال گذشته شاهد رشد ،ید زنده و تعاملات اجتماعی بودیم. دوبی با اشاره به اینکه حدود 65 درصد از ،یدها به صورت آنلاین انجام می‌شود، گفت: امسال بیش از یک میلیارد نفر در چین آنلاین هستند که برابر با یک پنجم جمعیت دیجیتال جه، است.

به ،وان بخشی از تجارت خود در چین، به تازگی از همکاری سه ساله با گروه علی بابا برای ترویج اقتصاد دایره ای در صنعت زیبایی چین خبر داد.

او گفت: “محصولات سازگار با محیط زیست، لجستیک و آموزش مصرف کنندگان بیشتر است زیرا مصرف کنندگان به طور فزاینده ای دوستدار محیط زیست می شوند.”

در همین حال، هند جایی است که دوبی معتقد است بسیاری از مشتریان جدید L’Oréal از هم اکنون تا سال 2030 خواهند آمد.

او گفت: «رویکرد ما در آنجا هدایت نوآوری و توزیع محصولات زیبایی انبوه خود برای برندهایی مانند Garnier، L’Oréal Paris و Maybelline است. «تجمل گرایی نیز نقشی بین ت،یم بندی ها دارد، اما با توجه به قومیت های مختلف، جمعیت رو به رشد طبقه متوسط ​​هند، ما معتقدیم که رشد زیادی از زیبایی انبوه حاصل می شود.»

دوبی به این نتیجه رسید که در حالی که چین دومین بازار بزرگ زیبایی در جهان است و L’Oréal یک رهبر زیبایی در آنجا است، اما در مورد هند بسیار جاه طلب است.

سال‌ها برای توسعه در موقعیت بسیار خوبی قرار داشت. دو سال گذشته، آنچه می‌بینیم از نظر پیچیدگی مصرف‌کننده، تغییرات کانال به دلیل تجارت الکترونیک بسیار مثبت است – همه اینها با یک ا،یستم فوق‌العاده دیجیتالی.» در چین نیز چنین است، اما آنچه امروز در هند اتفاق می‌افتد بسیار خوش‌بینانه است و ما به آن بسیار خوش‌بین هستیم.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/notes-on-،a-india-asmita-dubey-chief-di،al-amp-marketing-officer-loreal-1235652944/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با