عوارض کاشت ناخن برای ناخن کار، زود بازنشسته نشی! آچاره سلامت-رژ دونی

کاشت ناخن نچرال چیست؟ نچرال به معنی طبیعی است و زمانی که گفته میشه “کاشت ناخن نچرال” انجام میشه یعنی اینکه کاشت ناخن به قدری خوب و حرفه ای انجام میشه که انگار ناخن برای خود شماست و اصلا کاشتی انجام نشده. این روش تنها روشی است که بسترناخن را با یک لایه می‌بندد تا از آسیب لاک ژل‌ها در امان باشد. در روش ماربل واتر ابتدا باید اطراف ناخن را با روغن چرب کرد سپس درون یک کاسه لاک‌ها را ریخته و با خلال دندان شکل دهید و بعد، ناخن را درون ظرف کرده تا لاک‌ها به ناخن بچسبند پس از آن درآورده و اطرافش را با گوش پاک کن تمیز کنید. کاشت ناخن کروم برای کسانی که می‌خواهند ناخن‌هایشان همانند آیینه بدرخشد، پیشنهاد می‌شود زیرا در این کاشت از پودر کروم استفاده می‌شود که درخشان است. برای داشتن ناخن‌های زیبا در کمترین زمان از روش فرنچ ناخن استفاده کنید. برای ازبین‌ بردن بیماری قارچی هر سه ماه یکبار می‌توانید چند قطره از اسانس ضدقارچ را با ۱۰ قطره روغن زیتون یا نارگیل مخلوط و برروی ناخن قرار دهید و پس از ۱۰ دقیقه ناخن‌ها را بشورید.

  • شما می توانید با مطالعه این پست انواع طراحی های کاشت ناخن دخترانه را مشاهده و این طراحی ها را برای ناخن های خود ایجاد نمایید.
  • به همین صورت لبه آزاد ناخن را نیز سوهان بکشید تا از بین برود.
  • بنابراین به کمک مطلب زیر به راحتی و با روشی ساده می توانند کاشت ناخن خود را ریموو کنند.

در این مرحله شما باید ناخن را قبل از هر چیزی تمیز و پاکیزه کنید. به خاطر داشته باشید که این مواد شیمیایی هستند حین کار با آن ها بسیار مراقب باشید. منظور از مرحله ی زیرسازی ناخن کوتاه کردن و تمیز کردن ناخن می باشد. در واقع به کمک سوهان برقی سطح ناخن ها را کمی زبر و ناصاف می کنید. پس از این کار برای این کار ناخن های مصنوعی بهتر چسبیده شوند باید کوتیکول ناخن را به عقب فشار دهید تا شکل ناخن کاملا قوس دار شود. برای جدا کردن کوتیکول بهتر است ناخن ها را خیس کنید زیرا راحت تر جدا می شود.

دراین مرحله شما با استفاده از سر سوهان الماسه استوانه فرم نهایی روی ناخن را ایجاد می کنید. در این مرحله همانطور که از اسم آن پیداست شما باید بر روی سطح صدف ناخن مشتری خراش ایجاد کنید. زیرسازی اولین مرحله و یکی از مهمترین مراحل در تمام کاشت های ناخن است. کاشت ناخن دارای چند مرحله است که برخی از این مراحل در تمامی کاشت ها مشترک است.

دسترسی سریع

صدف سازی انجام می شود و بعد تو قسمت فرنچ از مرمریت های آماده برای دیزاین استفاده میشود . مرمریت از سنگ ریزه هایی بسیار براق و زیبا تشکیل شده و زیبایی قابل اعتنایی را در ناحیه فرنچ ناخن ها ایجاد می نمایند. زیرا این کار باعث کاهش زمان استحکام کاشت می­شود و سریع کنده می­شود‌. ضربه ی ناگهانی، هواگرفتگی ایجاد می کند که شکستگی کاشت را به همراه می آورد یا حتی باعث شکستن خود ناخن هم می شود.

همه دروس آرایشگری ما (کلیک کنید)

کاشت ناخن با پلی ژل از تکنیک های جدید در آموزش کاشت ناخن می باشد که سختی و استحکام کاشت با پودر را دارد ولی انعطاف پذیرتر و سبک تر از آن است و ناخن هایی طبیعی با ماندگاری طولانی ایجاد می کند. در این روش از انواع کاشت ناخن حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و با چسباندن لایه ای از جنس ابریشم با چسب و قلموی مخصوص بر روی ناخن طبیعی یا تیپ گذاری شده به ایجاد ضخامتی مناسب بر روی ناخن ها می پردازیم. فرمر، رول های موایی هستند که که هر ورقه از آن ها دارای اندازه گیری و چسب هستند که به زیر ناخن طبیعی شما برده می شود.

تیپ بدون کیفیت و سفت در هنگام کوتاه کردن و سوهان کشی، ممکن است ترک بخورد و همین امر مراحل کاشت را طولانی تر و سخت تر کند. تیپ ناخن سالن از کیفیت بالاتری نسبت به تیپ های دیگر برخوردار است. همچنین با داشتن اندازه های مختلف برای ناخن ها و تعداد زیاد، برای سالن شما هم به صرفه تر می باشد. کاشت بیبی بومر زیر مجموعه ای از کاشت گریم است که امروزه طرفداران زیادی دارد. کاشت بیبی بومر یا آمبره به کاشتی گفته می شود که در آن از دو رنگ مواد استفاده می شود و این دو رنگ در محل تلاقی در هم اصطلاحا فید یا محو می شوند. کاشت بیبی بومر به خاطر فرم زیبایی که دارد نیاز به طراحی ندارد و با استفاده از یک لایه تاپ شاین ظاهری بسیار زیبا پیدا می کند.

با کمی تمرین و حوصله، تهیه مواد و وسایل مورد نیاز و یادگیری مراحل آن می‌توانید این کار را در خانه برای خودتان یا دیگران انجام دهید. در کاشت ژل دیگر خبری از لیکوئید نیست و نیازی نیست مواد تشکیل دهنده ناخن از ترکیب با لیکوئید ساخته شود. کاشت ناخن با ژل سالم تر از پودر است ولی هزینه بالاتری نسبت به پودر دارد. رنگ های عمده موجود رنگ هلویی، رنگ صورتی (رنگ طبیعی ناخن)، رنگ سفید و رنگ شفاف می باشند.

انواع روش های گوناگونی برای کاشتن ناخن وجود دارد که برخ از آن ها عبارتند از کاشت قالبی که ساده ترین روش می باشد. کاشت پودری که پر استفاده ترین روش کاشت است و کاشت با فرمر و غیره. برای کاشت ناخن های طبیعی شما می توانید از کاور ناخن و یا از کاشت با پودر هلویی استفاده کنید.

یک سری کاشت ها هستن که دوام و ماندگاری پائین تری دارن، و برای کسایی که میخان در ایام پریودشون کاشت داشته باشن در عین حال کاشت هم آسیب کمتری وارد کنه، میتونن لمینت ناخن یا کاشت فلایون رو انتخاب کنن. این نوع کاشت زیر مجموعه کاشت ژل است و تنها تفاوت آن‌ها جایگذاری فیبر به جای تیپ می‌باشد. مقالات و توصیه‌های “زیبامون” برگرفته از برترین و به‌روزترین منابع بین‌المللی هستند، اما به تمامی کاربران گرامی اکیدا توصیه می شود قبل از انجام موارد درمانی حتما با پزشک خود مشورت نمایند. اگر تنها برای زیبایی ناخن می‌خواهید کاشت انجام دهید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله مربوط به راهکارهایی برای زیبایی ناخن را مطالعه کنید.