صنایع فیسک برند رنگ موی شرمگاهی bettybeauty را خریداری می کند


چه؟ شرکت تولید کننده و توزیع کننده محصولات مراقبت شخصی Fisk Industries از ،ید رنگ موی شرمگاهی با نام تجاری bettybeauty خبر داده است.

جزئیات این ،ید برای اولین بار توسط فیسک قبل از همه‌گیری دنبال شد، به طوری که bettybeauty “توجه شرکت را به دلیل ش،تن موانع در محصولات مصرفی و زمینه‌های زیبایی و پیشگامی در یکی از رنگ‌های رنگ مو پیشرو در جهان به خود جلب کرد.”

رنگ‌های رنگ موی شرکت bettybeauty که در سال 2006 توسط نانسی جارکی در نیویورک تأسیس شد، بی‌خطر بوده و به‌طور ویژه برای پوشش موهای ناحیه تناسلی و بدن ،ن و مردان طراحی شده است.

به ،وان بخشی از این اعلامیه، صنایع فیسک همچنین طرح هایی را برای عرضه Cover your gray – betty for men منتشر کرده است، رنگ موی مخصوص ریش، سبیل و موهای بدن مردان، از جمله موهای ناحیه تناسلی.

شرایط مالی فاش نشد، با Jarecki موافقت کرد که با Fisk Industries در مقام مشاوره ادامه دهد.

چرا؟ Jarecki: “در پاشنه محبوبیت گسترده بتی، من مشتاق همکاری با Fisk Industries برای کمک به رساندن این برند به مرحله بعدی رشد خود هستم، زیرا با راه اندازی Cover زمینه های بیشتری را در فضای امن رنگ مو ایجاد می کنیم. خا،تری شما – betty برای مردان.

مردان دیگر نیازی به خجالت کشیدن خا،تری روی صورت، بدن یا «آن پایین» ندارند. اکنون آنها می توانند در نهایت به جای استفاده از رنگ موهای خشن موجود در بازار، از محصولی که مخصوص این نواحی حساس ساخته شده است استفاده کنند. به علاوه، آنها می توانند از مزایای ضد پیری و افزایش اعتماد به نفس مردان از betty لذت ببرند.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/fisk-industries-acquires-،-hair-dye-،nd-bettybeauty/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با