شیک‌بگ- بررسی و خرید رژلب جامد با بهترین قیمت-رژ دونی

مرجع معتبر برای خرید آنلاین لوازم آرایشی باکیفیت و اصل علی الخصوص رژ لب بوده و انواع مدل های آن را موجود دارد. یکی از رایج ترین رژ لب‌هاست که ماندگاری متوسط داشته و دارای تنوع رنگی زیادی هستش که همین موضوع باعث محبوبیت فراوانش شده. موقع خرید رنگ رژ لب، خوب است علاوه بر تناژ پوست، به رنگ چشم‌ها و رنگ موی خود هم دقت داشته باشید.

از برق لب می توان به تنهایی و یا بر روی رژ های رنگی استفاده کرد. در نتیجه با ترکیب دو یا چند رژ لب و کمی خلاقیت می توانید رنگ های متنوع و جذابی خلق کنید. بنابراین برای اینکه به بهترین رنگ رژ لب برسید بهتر است بیش از یک عدد رژ در کیف آرایش خود داشته باشید. رژ های مایع انتخابی راحت و سریع برای استفاده روزانه در هر سنی می باشند. این مدل از رژ لب علاوه بر اینکه به لب های شما درخشندگی و براقیت خاصی می بخشد، باعث بهبودی خشکی و ترک پوست لب نیز می گردد.

پس زمانی که شما توجه و زمان بیشتری را صرف زیبا تر کردن این دو عضو از صورت خود کنید، مطمئنا نتیجه ای بهتر برایتان حاصل خواهد شد. از آن جایی که آرایش چشم ها عموما سخت تر و زمان بردار تر است، خرید رژ لب جامد و استفاده از آن برای زیبا تر شدن بهترین گزینه است. از سوی دیگر هر فرد می تواند به سادگی یک رژ لب را با خود حمل کرده و در کمترین زمان ممکن، چهره ای زیبا را به خود هدیه دهد. رژلب جامد ام ان دی از سری محصولات آرایشی همین برند است که در 24 رنگ متنوع تولید و عرضه می‌گردد. این محصول با وجود ترکیبات موثره، دارای بافتی نرم و سبک بوده که علاوه بر تغذیه لب‌ها به آن‌ها ظاهری جذاب داده و رطوبت پوست لب را حفظ می‌ند و از ترک خوردن پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند. وجود موم زنبور عسل در این محصول باعث ایجاد حالت مخملی روی لب می‌شود که زیبایی آرایش و لب‌های شما را دو چندان میکند.

  • رژلب های مدادی دارای انواع طیف رنگی گسترده ای هستند که نسبت به دو نوع رژلب دیگر ماندگاری کمتری دارند.
  • در کنار مک رژ لب جامد هدی بیوتی و رژ لب جامد دوسه نیز شهرت بسیار زیادی دارند و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند.
  • بهترین قیمت رژ را معمولاً در این دسته پیدا می‌کنید و در عین حال دارای طیف وسیعی از رنگ‌ها هستند.
  • این مواد تحریک کننده آسیب جدی و دایمی به پوست لب وارد نمی کند و تاثیر آن پس از چندین ساعت از بین می رود.

در زمان ملکه الیزابت اول لبهای قرمز روشن و صورت سفید و پرزکتیو مد شد. در آن زمان، رژ لب از ترکیبی از موم و لکه‌های قرمز گیاهان ساخته می‌شد. این نوع از رژ ها 4 الی 8 ساعت نیز ماندگاری دارند و به این راحتی ها پاک نمی شوند. البته ممکن است پس از صرف غذا به ترمیم بعضی از قسمت های رژ لب نیاز داشته باشید اما قسمت های بیشتری از رژ بدون تغییر باقی خواهد ماند. در نتیجه هیچ گونه سنگینی را بر روی لب هایتان احساس نخواهید کرد.

رژلب بادوام پیور کالر بی یو شماره 223

در رژهای این کمپانی از ترکیباتی نظیر انواع ویتامین، روغن کنجد، جوجوبا، نارگیل، آووکادو، ترکیبات مرطوب کننده و رنگدانه های غلیظ و پیگمنت های بالا بهره گرفته شده است. شکل اصلی آن به صورت جامد بوده و محبوبیت بالایی هم میان طرفداران دارد. طوری که بعد از معرفی رژلب مایع استفاده از آن کم نشد و تا کنون نیز فروش دارد.

کرمی

هرچند درون پالت‌های آن اپلیکاتور وجود دارد، اما بیشتر زنان آن‌ها را با استفاده از انگشتان خود روی صورت می‌مالند زیرا راحت تر و سریع تر است. استفاده از رژهای کرمی راحت است و حس خوبی روی صورت دارند و معمولا جز مدل‌های ارزان قیمت دسته بندی می‌شوند. آن‌ها درون محفظه ای قرار دارند که با چرخاندن قسمت پایین آن به سمت بالا و یا پایین حرکت می‌کنند. بهترین قیمت رژ را معمولاً در این دسته پیدا می‌کنید و در عین حال دارای طیف وسیعی از رنگ‌ها هستند. از رنگ آبی، هلویی و مشکی گرفته تا رژلب صورتی، کالباسی و نود در آن‌ها یافت می‌شود. به طور کلی ارزان ترین و راحت ترین نوع از لحاظ استفاده، در بازار هستند.

بهترین انتخاب، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است زیرا شما در خرید اینترنتی رژ لب می‌توانید ویژگی‌های هر مدل را بررسی کرده و سپس انتخاب کنید. برای استفاده از این محصول در مجالس مهم می‌توانید مدل 24 ساعته را انتخاب کنید که دوام بسیار بالایی دارد. این مدل برای خانم‌هایی که لب‌های نازک دارند بسیار مناسب و کاربردی است. زیادی مانند نوع برند، مدل انتخابی شما و حجم محصول در قیمت رژ لب تاثیر دارد. همچنین محصولات تقلبی قیمت کمتری دارند و کیفیت قابل قبولی را ارائه نمی‌دهند. این مدل به دلیل ترکیب مغذی و مرطوب کننده ای که دارند، یکی از انتخاب‌های خوب برای افراد با پوست خشک هستند.

رژ لب های معروف به ساتن درخشندگی فوق العاده ای به لب ها می بخشند. از آنجایی که پارچه های ساتن نیز درخشنده و گیرا هستند، نام ساتن بر روی این نوع از رژ لب نیز گذاشته شده است. رژ لب های ساتن از لحاظ براقیت شباهت زیادی به رژ های مایع دارند و تشخیص آنها کمی دشوار می باشد. تفاوت اصلی این دو رژ پر طرفدار در میزان روغن های گیاهی به کار رفته در ترکیبات آنها می باشد. این نوع رژ لب تنوع بسیار زیادی در رنگ و حالت دارد که این مسئله موجب می‌شود، همه خانم ها بتوانند مطابق با سلیقه و پوست شان، رژ لب خود را پیدا کنند.

رژ لب جامد مدل آکوا چارمینگ از برند شون ماندگاری طولانی داشته و فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک است. هنگام خرید محصولات آرایشی، قیمت اهمیت زیادی دارد و می‌توانید مطابق با بودجه‌ای که دارید، انتخاب کنید. عوامل زیادی مانند نوع برند، حجم محصول و مدل آن در قیمت انواع رژ لب موثر است.