شیک‌بگ- بررسی و خرید رژلب جامد با بهترین قیمت-رژ دونی

مرجع معتبر برای خرید آنلاین لوازم آرایشی باکیفیت و اصل علی الخصوص رژ لب بوده و انواع مدل های آن را موجود دارد. یکی از رایج ترین رژ لب‌هاست که ماندگاری متوسط داشته و دارای تنوع رنگی زیادی هستش که همین موضوع باعث محبوبیت فراوانش شده. موقع خرید رنگ رژ لب، خوب است علاوه بر تناژ پوست، به رنگ چشم‌ها و رنگ موی خود هم دقت داشته باشید.

  • این مدل جامد بیشتر برای میکاپ آرتیست ها و افراد حرفه ای استفاده می شود.
  • تنها تفاوت آن نسبت به گذشته این است که امروزه به جای استفاده از تنها یک نوع موم، روغن و یا نرم کننده، چندین نوع از آن‌ها را با هم ترکیب می‌کنند که هم از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد و هم اینکه بهترین عملکرد را داشته باشند.
  • این مدل به لب‌ها درخشندگی بیشتری می‌بخشد که باعث می‌شود آن‌ها بزرگتر و مرطوب‌تر به نظر برسند.
  • هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره.
  • با بررسی مجدد همه ی عکس ها،تمام تلاش خودمون رو میکنیم تا بتونیم خرید رو براتون آسون تر بکنیم.

انواع زیادی از رژلب‌ها وجود دارند که انتخاب یکی از آن‌ها می‌تواند کاری بسیار خسته کننده و وقت گیر باشد. آن‌ها را می‌توان بر اساس ویژگی‌هایی نظیر نوع بافت، رنگ و نیز بر اساس روش‌های اعمال آن‌ها دسته بندی کرد. همه آنها برای تمام افراد مناسب نیستند و بسته به نوع پوست، بزرگی و یا کوچکی لب و نیز مکانی که قرار است در آن حاضر باشید (به طور مثال مهمانی، کار و …) انتخاب‌های متفاوتی پیش روی شما است. رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده. رژ لب های مایع نیز دارای بافت مایع هستند که با اپلیکاتور مخصوص خود می شود از آنها استفاده کرد. در برخی از مدل های رژلب مایع دارای ویژگی 24 ساعته نیز هستند.

رژ لب جامد کالر ریچ L53 – کالیستا

رنگدانه‌ها همان چیزی هستند که باعث ایجاد رنگ‌های مختلف می‌شوند. در اغلب اوقات از ترکیبات حیواتی برای ایجاد رنگ‌های مورد نظر استفاده می‌شود (به خصوص کارماین که غنی از رنگ قرمز است). از زمان باستان در میان یونانی ها و‌مصریان و رومی ها ، رژ لب را با مواد گیاهی میساختند و داخل کاسه مانند هایی نگهداری میکردند، و البته با انگشت بر لب ها میزدند، بعد از گذشت هزاران سال، رژ لب به حالت امروزی در بازار موجود است.

در انتخاب رژ لب باید دقت زیادی کرد که با رنگ آرایش و پوست همخوانی داشته باشد. رژ لب را می‌توان در نمونه های مختلف و مارک های متفاوت خریداری کرد. رنگ‌های صورتی، عسلی، هلویی و بژ بهترین انتخاب برای پوست خیلی روشن هستند. بهترین رنگ برای پوست متوسط بنفش کمرنگ، کاراملی، قرمز روشن، بادامی و هلویی هستند.

خرید انواع رژ لب جامد

در زمان ملکه الیزابت اول لبهای قرمز روشن و صورت سفید و پرزکتیو مد شد. در آن زمان، رژ لب از ترکیبی از موم و لکه‌های قرمز گیاهان ساخته می‌شد. این نوع از رژ ها 4 الی 8 ساعت نیز ماندگاری دارند و به این راحتی ها پاک نمی شوند. البته ممکن است پس از صرف غذا به ترمیم بعضی از قسمت های رژ لب نیاز داشته باشید اما قسمت های بیشتری از رژ بدون تغییر باقی خواهد ماند. در نتیجه هیچ گونه سنگینی را بر روی لب هایتان احساس نخواهید کرد.

در رژهای این کمپانی از ترکیباتی نظیر انواع ویتامین، روغن کنجد، جوجوبا، نارگیل، آووکادو، ترکیبات مرطوب کننده و رنگدانه های غلیظ و پیگمنت های بالا بهره گرفته شده است. شکل اصلی آن به صورت جامد بوده و محبوبیت بالایی هم میان طرفداران دارد. طوری که بعد از معرفی رژلب مایع استفاده از آن کم نشد و تا کنون نیز فروش دارد.

بهترین انتخاب، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است زیرا شما در خرید اینترنتی رژ لب می‌توانید ویژگی‌های هر مدل را بررسی کرده و سپس انتخاب کنید. برای استفاده از این محصول در مجالس مهم می‌توانید مدل 24 ساعته را انتخاب کنید که دوام بسیار بالایی دارد. این مدل برای خانم‌هایی که لب‌های نازک دارند بسیار مناسب و کاربردی است. زیادی مانند نوع برند، مدل انتخابی شما و حجم محصول در قیمت رژ لب تاثیر دارد. همچنین محصولات تقلبی قیمت کمتری دارند و کیفیت قابل قبولی را ارائه نمی‌دهند. این مدل به دلیل ترکیب مغذی و مرطوب کننده ای که دارند، یکی از انتخاب‌های خوب برای افراد با پوست خشک هستند.

رژ لب صدفی در عین حال که به زیبایی بر روی لب های شما می درخشد، برق چشمگیری نیز دارد. اما صحیح ترین و ایده آل ترین حالت این است که در دورهمی های شبانه از آن استفاده شود. اگر نمی خواهید از درخشندگی رژ صدفی کاسته شود ممکن است نیاز به تمدید آن داشته باشید. پس از خوردن غذا و نوشیدن انواع نوشیدنی، تا حدودی از براقیت رژ لب کاسته می شود. اگر از من بپرسید، بهترین روش برای تست رنگ رژ لب است تا ببیند آیا چهره شما با چهره شما مطابقت دارد یا خیر. متداول ترین نوع آن، جامد و از نوع پیچی است که در پوکه های فلزی و پلاستیکی وجود دارند.

در میان برندهای ایرانی نیز انواع رژ لب کالیستا Kallista به ویژه رژ لب جامد هیدرا کالر کالیستا توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. رژ لب جامد مایو رژ لب جامد ویولت نیز جزو دیگر مواردی هستند که تنوع خوبی داشته و کیفیت مناسبی دارند. رژلب‌های کرمی معمولاً از ترکیب موم‌های طبیعی یا مصنوعی، روغن‌ها، نرم‌کننده‌های مختلف و رنگدانه‌ها ساخته می‌شوند. تنوع رنگی پالت‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا آرایش‌های مختلفی را داشته باشید.

همچنین رنگی که رژ به لب ها می دهد در چهره خانم ها تغییر بسیار زیادی ایجاد می کند به طوری که اگر در آرایش از این محصول آرایشی استفاده نشود، آرایش عملا جذابیت خود را از دست می دهد. مواقعی که برای بیرون رفتن از منزل عجله دارید و زمانی کافی برای آرایش ندارید، استفاده از رژ می تواند گزینه ای بسیار کارآمد باشد زیرا با رنگی که به لب می دهد، شادابی و طراوت خاصی به چهره شما می بخشد. نکته قابل توجه در ارتباط با رژ لب این است که هیچ رژ لبی در دنیا وجود ندارد که همه ویژگی های مورد نظر شما را در خود داشته باشد و نیاز شما را به کلی برطرف کند. در نتیجه باید چندین محصول را تست کنید و گزینه ای که مناسب پوست لب‌ها و بودجه‌تان است را انتخاب کنید. راحت ترین و سریع ترین راه حل برای درمان خشکی، ترک و پوسته پوسته شدن لب ها، بالم لب است. بسیاری از افراد در فصول سرد سال دچار خشکی و ترک لب می شوند و استفاده از رژ لب برای درمان این مشکل کافی نیست.