شورای زیبایی بریتانیا، ائتلاف زیبایی پایدار خود را به عنوان رئیس مشترک انتخاب کرد


چه؟ شورای زیبایی بریت،ا مارک اسمیت، مدیر کل NATRUE را به ،وان رئیس مش، شورای زیبایی پایدار (SBC) معرفی کرد. اسمیت این نقش را با جو چیدلی، یکی از بنیانگذاران Beauty Kitchen و Oriele Frank، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد محصولات و پایداری Elemis، به اشتراک خواهد گذاشت.

جزئیات این سه نفر با هم استراتژی SBC را برای سال آینده تعیین خواهند کرد، که منجر به تغییر پایداری سیستماتیک در صنعت زیبایی می شود که چالش های مصرف کننده، صنعت و سیاست را در بر می گیرد.

فرانک می‌گوید: «سازمان ملل می‌گوید که این دهه اقدام است و خواستار تسریع راه‌حل‌های پایدار برای همه بزرگ‌ترین چالش‌های جهان است. من به ،وان رئیس مش، ائتلاف زیبایی پایدار، تلاش خواهم کرد تا اطمینان حاصل کنم که صنعت زیبایی برای کمک به ایجاد تغییر در همه بخش‌ها متحد می‌شود. این در مورد پیشرفت است نه کمال.”

چرا؟ اسمیت اظهار داشت: “من از سال 2021 نماینده NATRUE در کمیته راهبری ائتلاف زیبایی پایدار بوده ام. همکاری کلیدی است، بنابراین خوشحالم که به ،وان رئیس مش، ارتقا یافته و رهبری ائتلاف را با همکاران محترمم، جو و اوریله به اشتراک می گذارم. ما به کار خود با طیف گسترده ای از ذینفعان ادامه خواهیم داد – برای اطلاع رس،، مشارکت و مهمتر از همه برای حمایت از تغییر.”


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/british-beauty-council-names-co-chairs-for-its-sustainable-beauty-coalition/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با