شرکت Wella میزبان انجمن با بنیانگذاران OPI و Briogeo – WWD


برای اولین رویداد خود به ،وان مدیر اجرایی شرکت Wella، آنی یانگ-اسکریونر سوزی وایس-فیشمن از OPI و نانسی تواین از Briogeo را برای یک انجمن بنیانگذاران با هدف الهام بخشیدن گرد هم آورد.

Young-Scrivner در زمینه زیبایی نسبتاً جدید است. قبل از پیوستن به Wella در دسامبر 2020، زم، که این شرکت به هویت مستقل تبدیل شد (اکنون تحت مالکیت KKR)، مدیر اجرایی، مدیرعامل Godiva C،colatier بود. و پیش از این، او بیش از هفت سال کار حرفه ای در استاربا، داشت. او در Wella بر مجموعه ای نزدیک به 3 میلیارد دلار از برندهای حرفه ای و ،ده فروشی مو و ناخن نظارت می کند. همراه با OPI و Briogeo، Wella Professionals، Ghd، Sebastian Professional، Clairol و Nioxin وجود دارد.

این دو بنیانگذار که در دفتر مرکزی شرکت در کالاباساس، کالیفرنیا در 10 نوامبر برگزار شد، در مورد داستان برند خود و کلید موفقیت به رهبری استف، مهتا، مدیر عامل و مدیر ارشد محتوای Mansueto Ventures بحث ،د.

وایس فیشمن در مورد او و شریک تجاری اش، برادر شوهرش جورج شفر گفت: «ما متوجه شدیم که ا،تنشن ناخن مصنوعی همان شیمی ساختن پروتز را دارد. آنها قبل از اینکه به صنعت ناخن بپردازند، یک شرکت تامین کننده دندانپزشکی کوچک راه اندازی کرده بودند (OPI مخفف Odontorium Products Inc.).

او ادامه داد: «ما همه این سالن‌های ناخن را دیدیم که در بلوار ونتورا در دره سن فرناندو در لس‌آنجلس ظاهر شدند و کاشت ناخن مصنوعی به نام اکریلیک را انجام می‌دادند. ما سه محصول را کنار هم گذاشتیم، پرایمر، پودر و مایع، آن را «بند ،تیکی» ویژه نامیدیم، و جورج ماشین را سوار کرد و من به هر سالنی زدم، آن را رها کردم و گفتم، لطفا امتحانش کنید. بر می گردم.’ آن گروه تمرکز ما بود. دو هفته بعد برگشتم و تکنسین های ناخن فقط یک سوال پرسیدند: “از کجا می تو،م آن را ب،یم؟” و اینگونه بود که OPI متولد شد.

او کارآفرینان را تشویق کرد تا تخیل و انضباط را در برنامه های تجاری خود ،یب کنند و بر نیاز به اقدام سریع برای بقا و حفظ رشد تاکید کرد.

وایس-فیشمن گفت که نیازی به «مدیران بیش از حد» نیست. ما جورج و من را داشتیم و سپس مدیریت زیر دستمان را آماده مدیریت جلسات داشتیم و کارها انجام شد… ما ایده هایی داشتیم و اجرا کردیم. سرعت به بازار یکی از موفقیت های بزرگ OPI بود. در صنعت زیبایی، زم، برای فکر ، زیاد وجود ندارد زیرا روندها می آیند و می روند.

برای تواین، شروع او در امور مالی آغاز شد.

تواین گفت: «زم، که کارم را شروع کردم، در واقع شروع بحران مالی در سال 2007، 2008 بود. «این زمان واقعاً دیوانه کننده ای بود. خیلی از دوستانم در حال ا،اج شدن بودند. و همچنین، زن بودن در وال استریت واقعاً بسیار سخت بود، به خصوص در آن زمان. و متأسفانه در اواسط راه حرفه ای ام در گلدمن ،س، مادرم را از دست دادم. و این کاتالیزور برای من شد که واقعاً به آنچه می‌خواستم در زندگی انجام دهم فکر کنم. و تصمیم گرفتم که می‌خواهم اشتیاقم را پیدا کنم.»

در طول فرآیند کشف، او زم، را به یاد آورد که با مادرش، یک پزشک و شیمیدان، در حال رشد برای ایجاد محصولات مراقبت از پوست خود بود.

او گفت: “من تصمیم گرفتم که این چیزی است که می خواهم انجام دهم.” می‌خواستم آن خاطره دوران کودکی را به یاد بیاورم و در واقع آن را به چیزی بزرگ‌تر تبدیل کنم. و این نیز با این واقعیت تحریک شده است که صنعت واقعاً تغییر کرده است. مصرف کنندگان بیشتری به دنبال محصولات تمیز و طبیعی بودند. بنابراین، برای من منطقی بود که روی آن بخش از صنعت تمرکز کنم.”

در سال 2013 در CosmoProf در ، وگاس بود که او با ،یدار، از Sep،ra آشنا شد که احساس می‌،د Briogeo جای خالی محصولات مراقبت از مو را پر می‌کند. این برند – با در نظر گرفتن مواد “تمیز” و استفاده از مواد بازیافتی در بسته بندی – برای تمام بافت ها و انواع مو ساخته شده است.

او گفت: «زم، که با سفورا قرارداد بستم، کارم در گلدمن را رها کردم و اکنون اینجا هستم.

سوزی وایس فیشمن، استف، مهتا، آنی یانگ اسکریونر و نانسی تواین.

با حسن نیت از شرکت Wella

مهتا به یانگ اسکریونر اشاره کرد و گفت: «شما در موقعیت غیرعادی هستید که یک شرکت 140 ساله را مجدداً تأسیس می‌کنید و در آستانه جشن گرفتن دومین سالگرد خود به ،وان یک شرکت مستقل هستید.» Wella جدید چیست؟ او پرسید.

یانگ اسکریونر گفت: «ما باید روی مو تمرکز کنیم. ما باید روی ناخن ها تمرکز کنیم. من واقعاً به روحیه کارآفرینی و ارتقای بنیان‌گذار، که خوشحالیم با آنها کار می‌کنیم و به ارتقای برندهایشان ادامه می‌دهیم اعتقاد دارم.»

بنیان‌گذاران درباره «،اش» بودن در روزهای اولیه خود، داشتن ذهنیت استارت‌آپ، چشم‌انداز روشن و عزم غیرقابل توقف برای موفقیت صحبت ،د.

تواین گفت: «وقتی با کارآفرین، ملاقات می‌کنم که در نهایت به موفقیتی که به دنبالش بودند نمی‌رسند، به این دلیل نیست که محصول یا خدمات عالی نداشتند، به این دلیل است که اجازه می‌دهند چالش‌ها خیلی زود آنها را متوقف کنند. بنابراین، مثبت ماندن و یافتن راه‌حل‌های خلاقانه برای حل مشکلات واقعاً حیاتی است.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/wella-company-founders-fo،-opi-s،-weiss-fischmann-briogeo-nancy-twine-1235420424/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با