شرکت های Estee Lauder Q3 2023: فروش خالص 12 درصد کاهش و EPS 72 درصد کاهش می یابد.


چه؟ شرکت های Estee Lauder نتایج خود را برای سه ماهه سوم سال مالی 2023 گزارش کرده است. غول زیبایی معتبر ایالات متحده فروش خالص 3.75 میلیارد دلاری را گزارش کرده است که 12 درصد نسبت به دوره سال قبل کاهش داشته است.

جزئیات این شرکت درآمد خالص 156 میلیون دلاری را گزارش کرد که نسبت به سال گذشته 558 میلیون دلار در سه ماهه سوم کاهش قابل توجهی داشت.

از نظر فروش بر اساس بخش، آرایش و مراقبت از پوست هر دو جایگاه خود را از دست دادند، دومی شاهد کاهش 20 درصدی کل سه ماهه سوم سال 2022 بود. عطر و مراقبت از مو توانستند 1 درصد افزایش پیدا کنند.

بر اساس منطقه، قاره آمریکا رشد 3 درصدی در فروش را ثبت کرد، اروپا، خاورمیانه و آفریقا با کاهش 26 درصدی فروش مواجه شدند و فروش در منطقه آسیا/اقیانوسیه تا حد زیادی ثابت ماند و 1 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت.

چرا؟ لادر کاهش درآمد خود را به نرخ مالیات موثر به میزان قابل توجهی به دلیل تغییر مورد انتظار در ،یب جغرافیایی سود شرکت برای سال مالی 2023 نسبت داد. کاهش فروش خالص به دلیل ادامه مبارزات در تجارت ،ده فروشی مسافرتی ELC در آسیا بود.

فابریتزیو فردا، رئیس و مدیر اجرایی، توضیح می‌دهد: «در چارچوب سه‌ماهه‌ای که پیش‌بینی می‌کردیم چالش‌برانگیز باشد، خوشحالیم که دورنمای خود را برای سه ماهه سوم سال مالی 2023 ارائه کرده‌ایم. بازارهای توسعه‌یافته و نوظهور ما به شدت رشد کرد و از انتظارات ما فراتر رفت تا بهبودی حتی کندتر از حد انتظار در ،ده فروشی سفر آسیا را جبران کند. هر یک از قاره آمریکا و آسیا/اقیانوسیه به رشد فروش ارگ،ک بازگشتند که با افزایش در ایالات متحده و چین تقویت شد، در حالی که بازارهای EMEA به شکوفایی خود ادامه دادند. علاوه بر این، ما همچنان به رشد سهم زیبایی پرستیژ خود در بسیاری از بازارها، از جمله شتاب متوالی در افزایش در چین و اروپای غربی ادامه دادیم.

«از آنجایی که شکل بهبودی پس از همه‌گیری برای ،ده‌فروشی‌های آسیایی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، ثابت می‌شود که نسبت به آنچه در مناطق دیگر تجربه کرده‌ایم، بسیار نوسان‌تر از آنچه انتظار داشتیم و تدریجی‌تر است. بنابراین، ما فروش ارگ،ک و چشم انداز EPS خود را برای سال مالی 2023 کاهش می دهیم تا منع، کننده بادهای مخالف قابل توجهی در سه ماهه چهارم نسبت به آنچه در فوریه انتظار داشتیم، باشد.

“در حالی که ما از طریق کارهای جدی کار می کنیم، اما معتقدیم که بادهای مع، موقتی که با ،ده فروشی سفرهای آسیا مواجه است، ما از حرکت قوی در بقیه مشاغل خود دلگرم هستیم. در واقع، تقاضای مصرف‌کننده برای مجموعه متنوع مارک‌های ما در بازارهای توسعه‌یافته و نوظهور در سرتاسر جهان قوی است، که هم در رشد فروش ارگ،ک و هم در روند فروش ،ده‌فروشی مشهود است، که اعتماد ما را در بلندمدت افزایش می‌دهد. علاوه بر این، ما از ،ید برند تام فورد در هفته گذشته بسیار هیجان‌زده هستیم و به فرصت‌های رشد امیدوارکننده آن خوش‌بین هستیم.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/the-estee-lauder-companies-q3-2023-net-sales-drop-12-percent-and-eps-plummets-72-percent/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با