شارلوت تیلبری با فروشگاه تعطیلات سه بعدی به اعماق متاورس می رود – WWD


لندن – Charlotte Tilbury Beauty با افتتاح Charlotte’s Beauty Realm، اولین فروشگاه مجازی سه بعدی این برند با تجربه بازی، عمیق‌تر به فراجهان می‌پردازد. قرار است روز پنجشنبه رونمایی شود.

این برند در اوایل سال جاری با مشارکت با پلتفرم تجارت الکترونیک تجربی Obsess وارد دنیای متاورز شد.

برای فصل تعطیلات، قصد دارد این تجربه را تا حدی افزایش دهد و گزینه‌هایی را به کاربران ارائه دهد تا آواتارهای خود را بسازند و رنگ پوست، رنگ مو و نوع بدن را مشخص کنند.

آن‌ها همچنین می‌توانند آرایش و مراقبت از پوست را از مجموعه تعطیلات امتحان کرده و ب،ند و ظاهری شبیه به کیت ماس، جوردان دان، توئیگی و لیلی جیمز که در کمپین تعطیلات 2022 این برند زیبایی که از استودیو 54 الهام گرفته شده است، نشان داده شده است.

همچنین گزینه “،ید با دوستان” وجود دارد و برای اولین بار، یک NFT برای ،، که فروشگاه را تجربه کرده اند ارائه می شود.

NFT مانند یک مچ بند دیجیتال عمل می کند و دسترسی به محصولات منحصر به فرد و تجربیات زیبایی را ارائه می دهد. NFT رایگان با مشارکت متخصصان صنعت فناوری POAP Studio ایجاد شده است که تجربه‌های Web 3.0 و NFT را برای برندها ایجاد می‌کند.

مشتریان فروشگاه مجازی سه بعدی جدید، Charlotte’s Beauty Realm، می توانند آواتارهای خود را سفارشی کنند، از آرایشگران برند یاد بگیرند، محصولات را امتحان کنند و مستقیماً از فروشگاه ،ید کنند.

در دنیای سه‌بعدی، خود تیلبری به شخصیتی به سبک تینکربل تبدیل شده است و اطرافیانش را زیبا می‌کند.

این برند آنقدر در مورد امکانات متاورس جدی است که از خود به ،وان یک پلت فرم جه، زیبایی و فناوری یاد می کند. این شرکت گفت که می‌خواهد «ارتباطات عمیق‌تری با مشتریان در همه جا برای کشف، آموزش، آزمایش، امتحان و ،ید» محصولات تعطیلات ایجاد کند.

یک زاویه آموزشی نیز وجود دارد. مشتریان می توانند از طریق محتوای پخش زنده از تیم هنری حرفه ای برند بیاموزند.

چه ما در حال تعامل حضوری، آنلاین یا از طریق فروشگاه مجازی خود در متاورس هستیم، می‌خواهیم تجربه‌ای بی‌نظیر را برای مشتریان خود به ارمغان بیاوریم. Corinne Suchy، مدیر ارشد فناوری و رشد Charlotte Tilbury Beauty، گفت: ما در حال ایجاد نسل بعدی تجربیات همهجانبه در محو ، مداوم خطوط بین فیزیکی و مجازی هستیم.

نها سینگ، بنیانگذار و مدیر اجرایی Obsess، گفت که این فناوری به برند امکان می‌دهد تا متاورز سفارشی خود را در سایت شارلوت تیلبری ایجاد کند، جایی که هم محیط و هم آواتارهای ،یداران، زیبایی‌شناسی برند را منع، می‌کنند و تجربه کلی مشتری را بهبود می‌بخشند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/color-cosmetics/charlotte-tilbury-beauty-metaverse-3d-،liday-store-1235421375/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با