سقوط سهام Olaplex با کاهش پیش بینی – WWD


سهام اولاپل، در روز چهارشنبه پس از اینکه برند مراقبت از مو چشم انداز کل سال خود را کاهش داد و سرمایه گذاران را به وحشت انداخت، سقوط کرد.

سهام 57 درصد یا 5.50 دلار کاهش یافت و به 4.24 دلار رسید که نسبت به ابتدای سال که در حدود 30 دلار بود، کاملاً سقوط را نشان می دهد.

شرکت مستقر در سانتا باربارا، کالیفرنیا، پس از بسته شدن بازار در سه‌شنبه برای سال مالی 2022، دستورالعمل‌های بازبینی‌شده‌ای صادر کرد که نشان‌دهنده کاهش سرعت فروش است که به فشارهای اقتصاد کلان، افزایش رقابت در فضای اوراق قرضه از جمله تخفیف، و مشتری، که انتخاب می‌کنند نسبت داده می‌شود. کاهش هفته‌ها عرضه موجود در شرایط نامشخص اقتصادی.

در نتیجه، اکنون انتظار فروش خالص بین 704 تا 711 میلیون دلار در سال 2022 را دارد که کمتر از پیش بینی قبلی بین 796 تا 826 میلیون دلار است. انتظار می رود EBITDA تعدیل شده بین 425 تا 431 میلیون دلار در مقایسه با 504 تا 526 میلیون دلار باشد.

ما از کاهش دستورالعمل مالی 2022 خود ناامید هستیم. به‌،وان یک ،ب‌وکار چابک، ما قبلاً اقداماتی را برای تسریع تقاضا شناسایی کرده‌ایم و اقداماتی را انجام داده‌ایم.»

ما همچنان بر اجرای استراتژی رشد بلندمدت خود متمرکز هستیم و مطمئن هستیم که مزیت های رقابتی ما: برند قدرتمند ما، فناوری مبتنی بر علم محافظت شده با پتنت، مدل نوآوری اثبات شده، جامعه قوی از سبک شناسان و مصرف کنندگان نهایی، و مدل هم افزایی همه کاناله، ما را در موقعیت خوبی قرار دهید تا در این دوره پویا حرکت کنیم و در آینده قدرتمند باشیم.»

Olaplex همچنین ارقام حسابرسی نشده سه ماهه سوم را منتشر کرد که فروش خالص تقریباً 176.5 میلیون دلار را نشان داد که 9.2 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. در این مدت، حرفه ای 16 درصد کاهش یافت، ،ده فروشی تخصصی 60 درصد و مستقیم به مصرف کننده 3 درصد کاهش یافت.

در همان زمان، این شرکت گفت که تیف، والدن از سمت خود به ،وان مدیر عملیات کناره‌گیری می‌کند و به سمت مشاوری طول، مدت می‌رود، تصمیمی که به دلایل شخصی است. والدن یک کارمند اولیه اولاپل، بود.

واکنش های وال استریت به این خبر متفاوت بود. جوآنا کیم، تحلیلگر در Cowan، گفت: “ما معتقدیم که کاهش فروش احتمالا به [the second half of 2023]و فشار کوتاه مدت ناشی از رقابت [and] فشار کلان می‌تواند سهام را در معرض خطر نگه دارد. با این حال، انتظارات احتمالا بازنش، خواهند شد [and] ما نسبت به OLPX مثبت هستیم [long-term] فرصت ها.”

جفریز رتبه Olaplex را به “حفظ” کاهش داد، با تحلیلگر اشلی هلگانز اشاره کرد که “رشد به اوج خود رسیده است” و شرکت “پتانسیل بیشتری برای بازنگری های نزولی” می بیند.

اولیویا تانگ ریموند جیمز نیز ارزش سهام Oaplex را به “عملکرد بازار” کاهش داد.

محرک مشکل‌ساز بازنش، چشم‌انداز، افزایش رقابت است. تعدادی از برندها در حال حاضر وارد بازار ترمیم مو شده‌اند و Olaplex تاکنون با شدت کمتری نسبت به همتایان خود تبلیغ می‌کند. با این حال، ما همچنان معتقدیم که دسته مراقبت از موی پرستیژ یکی از سریع‌ترین دسته‌های در حال رشد در زیبایی است که OLPX می‌تواند در میان‌مدت رشد خود را پس از ابتکارات مدیریتی که در حال حاضر وجود دارد، تسریع بخشد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/hair/olaplex-shares-fall-downgrades-forecast-hair-bond-1235394882/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با